⁨⁨הבקר⁩, 8 פברואר 1949⁩ — הרכבות חיסון לתושבי ירושלים [⁨כתבה⁩]

הרכבות חיסון לתושבי ירושלים

14 תחנות ציבוריות מסעם מחלקת הברי־ *ות הממשלתית הוקמו בירושלים לחיסון :פני מחלת האבעבועות. כן תהיינה תהנות נודדות שתרככנד. זריקות חיסון במקומות ובודה גדולים, בבתי הספר ושכונות שונות מנותקות. ד־ר י. וימן ממחלקת הבריאות :ממשלתית בירושלים הסביר אתמול בפגישת עתונאים. ני השלטונות החליטו לאחוז באמצעים מידיים להיסון האוכלוסיה נגד . נגע, מאחר שנאיוור הערני התגלו מקרים ־נים של המגפה. כן ציץ, ני לסי מקורית ןרניים אירעו כמה מקרי מות ביריוזו וב־ דושליס הערבית. החיסון הוא חובה ומבק־ פיס את הציבור הרהב להיענות להוראה. תחנות ההרכבה בירושלים הן: 1• מרפאית הדסה. רח־ הסילל: ‭?2‬ מרפאית ןי־ח רה' בן ירידה! ו. רח' עמיס: ‭. 4 ‬ :חלת אחים! ‭. 5‬ מישנה גרמנית! ‭. 6‬ עץ כרם! :'רפאית קי־ח הלאומית רה• מרדכי נן הלל הנהן! ‭. 8‬ קפמון ע־י הקונסוליה הציב-. ! ‭. 5‬ מרסאית בתי החולים . בקור חיליס- רח• . הרות! ‭. 10‬ . משגב לדך־, קטמיו! ‭?11‬ •ש7 ־י צוק־. רח' הרצל! ‭. 12‬ תחנות השרות הרפואי-פיציאל• של הדסה בית ישראל. רח' רפפורפ! נ‭. 1‬ דירת ו־ר ציססק', רח־ עזה ‭, 30 ‬ יחביה: ‭. 14‬ גמגסיד, . רחביה־ רח' הקרן הקימה. בשכונית מרותהיח ובסרברי העיר ת־קמ־ נד, תחנות מקומיות לפי הידעת במקים. חימר להרננה נמצא גם ביד' כל ריפא 1רטי. מיליון דולר להסתדרות היעד האמריקני למען ההסתדרות ניש־ ואל מתכינן לשלות להסתדרות ‭1. 072. 900 ‬ וולארים שנאספו ביע־דה שנערכה בניי־ •ורק בסוף השרוע שעבר. ניסף לכך גת־ קבלי החחיבייות למיליון והצי דולרים נוספים מנציגי הסתדרויות פועלים וארגיניט אחרים. הועידה נקראה כתיצאה מפניתו של כל י. שפרינצק. המזכיר הכללי של ההסתדרות להרימה מידית של שני מיל"ן דילאר. נרויםח הצעה להקמת מוסד מרכזי לרבני העולם הצעד. להקים מיסד מרכז• ימאחד לרבני העולם כול• ליו הרבנית הראשית בירושלים היבאה כפני כינוס־ההירף של ועד הרבנים המסירתייס בארה־ב ע-י הרב יעקב נילדמו, מזכירו הפרסי של הרב הראשי ד־ר הרציג. בכינופ זה השתתפו ‭400‬ צירים מכל י רחבי ארה־נ. ;פס־"4