⁨⁨הארץ⁩, 8 ספטמבר 1944⁩ — מצוקת היהודים אחר המלחמה -על הפרק בועידת אונרר"א [⁨כתבה⁩]

מצוקת היהודים אחר המלחמה -על הפרק בועידת אונרר"א

נ יו? י ורק, 7 (ר). ד''ר מורים פארלצווייג, ראש המחלקה הפוליטית של הקונגרס היהודי העולמי, אמר במסיבת עתונאים, כי מצוקת היהודיפ כאירופח לאחד תופ מעשי האיפה חיא אהת הכעיות הראשיות שיעמדו על הפרק כישיפתה השניה של אונרריא, שתתכנס במונטריאל ב-‭15‬ בספטמבר. הוא אמר, כי סיכום טענות היהודים, שיוגש מטעם הקונגרס היהודי, הוא תמצית. המסקנות וההמלצות מתוך המחקר "עזרה וקימים'', שהכין מר זרח ווארהאפטיג, ממנהלי המכוז לעניני היהודים. בסיכום הטענות היתודיות יוטעמו הנקודות הבאות:

בבעיה היהודית יש לדון בנפרד משאר בעיות, הואיל והנאצים ייחדו את היהודים כקדבנות לאכזריותם, והואיל ומספר היהודים שנעקרו ממקומותיהם גדול ממספר בני שאר העמים שנעקרו. משקיפים צרייום לייצג את היהודיםבמועצות אונרר"א. את עקרון אי-ההפייה של אונרד"א יש להנהיג בהנהלת פעולות העזרה בארצות שונות. הנצרכים ביותר לעזרה צריכים להיות הראשונים לקבלתה. בני עמי האויב או עמי האויב לשעבר, שנעשו קרבנות לנאצים מטעמי גזע, דת או פוליטיקה, צריכום לקבל עזרת מאונרר"א. V

יש לתפוע שאונרר"א תטפל גפ פישופ יהודי אירופה שנעקרו פמקופ מתאיפ _ וכראש וראשונה כארץ ישראל _ כחלק קכוע מממיתח. אירלא1ד משתפת פעולה בהצלה לונדון, 7 (סט"א). ממשלת אירלאנד החפשית הסכימה לשתן* פעולה עם הצלב האדום הבינלאומי *זעושק בסיוע ליהודי אונגאריה. הממשלה העניקה ‭500‬ ויזות-כניסה לילדי יהודים.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩