⁨⁨הארץ⁩, 27 דצמבר 1934⁩ — י לבנין בית ההדר בתל אביב ל [⁨כתבה⁩]

י לבנין בית ההדר בתל אביב ל

אוריום רביעי (ב' טבת), נגמר הריון בתבניות ל הקמתבית ההדר" " שהוגשו על , פי התחרות מצומצמת שנערכה בי; אחרים מן האדריכלים המצוינים ביותר בארץ. הב־ השופטים הביע את דעתו, בי זה זמן רב יא דאו מאמץ רציני כ" ־ מצד האדריכלים המשתתפים בה־ תחרות במו במקרה זה, ונראה שכולם תעריכו את חשיבות הבנין הזה העתיד לסמ ל . את ־קש־ בי! תל אביב והפדדםנות העברית המרוכזת מסביבה. זכתה בהתחרות . תכנית האדריכל מר ' קרל רובין, העושה. רושם כביר. יש לקוות, שבית ההדר" יהיה אהד הבנ־ " ל ינים הנדוים ומפוארים ביותר בת־ אביב. הכני! מבי־'. קומת מרת!*, שבה מת־ בניב ובית דפוס גדול; קומה תחתית, שבה חנויות נהדרות; ועליה קומות המשרדים. ' הקומה הע ל יונה מכילה מחום ל מוסדות הפרדסנות, ?לעתון הד־, " ואו לם ל אספות. " דוב החנויות והמשרדים יהיו תפוסים על ידי הפירמות המשתתפות בהב־ ־ה, שנוסדה במטרה מיותרת להקים את הבני י ן הזה ולרכז בו את העסקים

הקשורים בענף! ההדרים. * התכניות מוצגות לראות במשרד החברח, ברחוב מקוה ישראל, מספ־ 8 (בני!המעביר"), והמעונינים יוב־־' " ל ראות את התכניות במשךיט־־ ע ':־־ם. בכ" יום, בשעות ‭5—3‬ אהה"צ. ' גמל שנשזזט אתמו ל . נתבדר יפני שופט ::?: בת"א הד יי ר. שמש משפטם של הא?' מו*!מד ועבר בן האמיד ג י יר, שנאש־ מו בשחיטת גמל על שיפת הירק!!, מחוץ לבית חמטבה־ים. העיד הד יי ר קוםרצקי, רופא חעובד בבית המטב־ חיים, 'ואמר שהוא מכיר את -נאשמים זה זמן רב ויודע שהם מוכרים בשר גמל. העידו עוד אנשים שראו את מעשה השחיטה. הבשר שי י הנמל הובא ל פני השופט שרן את הנאשמ־ב לחודש מאב־ (א * המש יא"') ?: ופסק ל הביא אה הבשר למשטרה ־יטב ה 'ט מדתו. •הודעות מי שאבר ארנק עם כסל ':•־ ־ק־ כל אותו לפי סימנים בבית חרושת של מטות שאבטד־פ־ידמן ל ־הוב יפו ת ל אביב (‭. 1 ‬