⁨⁨הארץ⁩, 14 מרץ 1924⁩ — בישי־ ובתל־אבדב [⁨כתבה⁩]

בישי־ ובתל־אבדב

בשעורי מדע כמוציש משעי' ‭8-7‬ ירצה הדיר , ב. מיםנזון על הנושא. מבוא לתנ'כ. — מחר יערך טיול בוטאני בהנהלת

ה' אינ. יש לבוא אל ביה י ס לבנים בשעה אחת ורבע. "למען תוצרת האר**'' טח־ כשעה עשר, תהיה ישיבה משותפת של המועצה המקומית והועד המרכז־ לחבית , למען תיצרת הארץ־. ישיבה זו היא האחרונה לפני האספה הכללית (שנקראה ליום ב' הבא) וחשיבותה נתלה. על הפרק: א) האספה הכללית, ב) פעולתנו כימי הפורים, נ) שונות• מקים הישיבה — בדירת הקלוב הציוני (שדרות רוטשילד). נשף תלמידי הגמנסיה בטוציש יהיה באולם הנטנםיה נשף הסתדרות התלמידים כהשתתפות אחדים טחכיי התיאטרון העברי, הרביעיה של משטחת חביבי והתלמידות של , הנכרת אב-לאה (יקירים). עולים האניהמילאנו* תבוא ליפו ביום ־ השני ותביא עולים םקושטא. אורח ה' ברניד סלכסנר בקר אתמול, בלוית הדיר מננום והי מוהל, את ראש עירית תל־ אביב והביע לו את התפעלותו מכל מה שראו עיניו בעיר העברית הראשונה, ה' םלכסנר התענין בשאלת ההת^ההות הכלכלית של העיר והיום יבקר בעיריה. אתמול בקר ה' פלקסנר בכית החולים . הדסה• וכמו כן הל ך לראית את מקום הכני שעליו יקימו את בית החולים החדש. האורח בקד נם בכית העולים, בכית הצעירות, בלשכת העליה, המשכיר" ושהה זמן ידוע " נם בבנק הפועלים.

בספורט המככי" מתל־אביב הוזמן להתח־ות '' של כדור רגל עם הקלוב הספורטיבי של ירושלים. ההתחרות תהיה כשבת בשעה שלש אהרי הצהרים על מנרש הספורט בירושלים. ממרה צעיר שיש בו סימנים המעיד־ס, שרעתו אינה שפויה עליו, טפס אשש על העמוד הנמה של מודעות האור ברחוב הרצל והתחיל לזמר. כרחוב התאסף קהל רב, חששו, שמא יסול הצעיר. אחרי עמל רב הצליחה המשטרה נעז־ת סועל מתחנת רוטנכרג להוריד את הצעיר מעל העמיר, בסלוכ הציוני — במוציש, ב'*עי' 8 תהיה בקליב אספה כללית של כל החברים. על הפרק: דויח מהנעשה והעבידה להבא. לפני האספה אפשר להרשם לחבר הקלוב. אספות ביום א־ תהיה אסיפה כללית של חברת נשים נםילות חסד (בכית דנכ' רודרםן רחוב גרוזנברג ‭14‬ בשעי' 3 אהה 'צ) על סדר היום: דו י ח כספי ומעשי, בחירת ועהיס זמזעצה.

במור המושל בועד המהלה ביום א' אדר כ' בקר ה' סט־יס בועד הקהלה ומשרד הרבנות הראשית של קהלת יפו ותל־אביב. יו'ר הועד ה' ב. יפה קבל את פני המושלו הצינל פניו את הרבנים הראשיים וחברי הועד הפועל של ועד הקהלה. הרב אהרנםון ברך את המושל בשם הרבנות הראשית של קהלת יפו ותיא והראה שבקהלתנו כלי הערות (הכפרדים, התימנים, החרדים וכוי) הן מאוחדות ולכול ן שאיפה אחת לעבוד לטובת כנין הארץ והתפתחותה, ה' ב. יפה מלא אחרי דברי הרב אהרונסון

והדגיש את הצורך באשור הוקח הקהלהי השיחה היתה ידידותית מאד. סיר רונלד הביע את שמחתו לדאות קהלה מאורננת בקהלת יפו וה י א והבטיח שכשינישו לו תזכיר מפורט, ישתדל לעזור בכל מה שאפשר לאשור חוקת הקהלה. ביפרד המושל מאת הרבנים וחברי הקהלה כרך אותו הרב עוזיאל כהצלחה ככל מעשיו שיעלה כידו להשרות את השליט בין הנזעים השונוס שבארץ שזהו היסוד להפרחתה הכלכלית של ארצנו, שבימיו תתנשם במלואה שאיפתנו הלאומית בהתאט להתהיכוחה של ממלכת בריטניה הגדולה.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩