⁨⁨חדשות⁩, 24 אוקטובר 1993⁩ — בנה אl■ מדברת, בשקט [⁨כתבה⁩]

בנה אl■ מדברת, בשקט

אחרי שהקליפ שלה כבר נחשף בכבלים, יוצא לרדיו היום הדי.ג׳יי הראשון של שרון חזיז, שמקווה להכניס קצת דאנס עברי לשוק

החשיפה המשמעותית הראשונה שלה היתה בסדרה "עניין של זמן", בטלוויזיה החינוכית. החשיפה הבאה היתה בווידיאו קלים "קח אותי לשם", ששודר בכבלים בתוכנית שסיכמה את השנה בפופ העברי (מי ביים? שחר ברלוביץ, כמובן). שרון חזיז שרה שם, בקול מלטף, מתגרה: "לפעמים אני חושבת שאתה מטורף/ מסתכל על ירח כמו חתול מכושף/ מתופף על פח זבל, נושם את הים/ אתה יודע מה? קח אותי לשם." מאיר גולדברג ושי להב כתבו עבורה את המלים, להב גם הלחין, והשיר יגיע היום לרדיו. חזיז, 24, בוגרת להקת הנח״ל (עם יואב צפיר ורנה ברגר) ובוגרת צ.י.ל.ה (צוות יוצאי להקת הנח״ל) עבדה על תקליט הבכורה שלה עם דודי לוי, בוגר נוער שוליים והמפיק המוזיקלי של הקספרים, ועם מאיר גולדברג, תמלילן רב כשרון, שזכה בתקליט לתואר מנהל אמנותי. גולדברג כתב כמעט את כל התמלילים ולוי את כל המנגינות, למעט כמה שירים של ארקדי דוכין, חנה גולדברג ודנה ברגר. - בארבע שנים, הזמן שעבר מאז השתחררת מלהקת הנח״ל, אפשר להספיק ארבעה תקליטים. "כיוון שאני לא יוצרת, היה קשה למצוא את האנשים שמתאימים לי. עברתי הרבה נסיונות ומנהלים מוזיקליים עד שפגשתי לפני שנתיים את דודי לוי ואת מאיר גולדברג. עבדנו באינטנסיביות, ויצאו דברים שאני מאושרת מהם. לא רציתי שמאיר סתם יכתוב לי ערימה של טקסטים. פשוט ישבנו ביחד ועבדנו. ככל שהוא הכיר אותי יותר טוב, הוא הביא לי טקסטים שיותר מתאימים לי. ברוב הטקסטים אני מרגישה שאם הייתי כותבת טקסט, הייתי כותבת אותו ככה." - ב״קח אותי לשם" האווירה טעונה בסקס. "לא יודעת. זה שיר אווירה, שיר דאנס בעיקרון. ככה אני מדברת, בשקט. לא רואה את זה כמשהו סקסי במיוחד. בעיקרון, זה שיר על אהבת אמת.’

- איך העבודה עם דודי לוי?

"נהדרת. אין לי מלים. דודי השקיע את הנשמה. הוא עיבד, הפיק מוזיקלית, הלחין כמעט את כל השירים. היתה עבודה מאוד פוריה. החיבור הכי שוב שהיה לי בחיים. החומר שהוא כותב מתאים לקול ולאישיות שלי." איזו משבצת מוזיקלית את רוצה לתפוס? "האמת היא שאני לא יודעת כרגע לאן זה יוביל, לאיזה גילאים. אני מאוד מקווה שזה ידבר לכולם, שלפחות משהו ידבר. אני מוצאת בתקליט גם מוטיבים של רוק, גם פופ, דאנס, גם משהו קברטי. אני מרגישה שיש :תקליט קצת מכל דבר, אבל איכשהו זה מתחבר טוב." ־ את ואביב גפן הופעתם ב״עניין של זמן". יש לך שאיפות להשיג

אותו? "אני לא יודעת אם אני אדבר לקבוצות גיל כמו של אביב גפן. מה שאביב עשה זה יפה מאוד. אני מאוד אוהבת אותו. זה התקליט הישראלי היחיד שרכשתי השנה." יואב בירנברג