⁨⁨חדשות⁩, 5 אוגוסט 1993⁩ — ר־.וז־נlות בורסה [⁨כתבה⁩]

ר־.וז־נlות בורסה

• יהודה רשתות - רווח של 78 אלף שקל ברבעון השני של 93׳, לעומת 2.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. למרות הירידה התלולה במכירות הרבעוניות - 13 מיליון שקל, לעומת 22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גדלו הוצאות המכירה, ההנהלה וההוצאות הכלליות של החברה בכי 700 אלף שקל, ומחקו את רוב הרווח הגולמי שהשיגה החברה ברבעון השני. אתמול דיווחה החברה, כי קיבלה רשיון קבלן לעבודות הנדסה בנייניות, והיא מתכוונת להשתמש ברשיון זה על מנת לבצע עבודות קבלניות בתחום של יצוב קרקעות וקירות תומכים. • די.םי.אל - רווח של 53 אלף שקל ברבעון השני של 93׳, לעומת 740 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד. רווחי החברה הנובעים מביצוע פרוייקטים וקבלנויות משנה, נשחקו במהלך הרבעון השני על־ ידי השקעות החברה במחקר ופתוח, וכתוצאה מפעילות שיווק מוגברת. • כלל תעשיות אלקטרוניקה - החברה תשקיע 3 מיליון דולר בחברת אופאל. כתוצאה מהשקעה זו תגדל החזקתה של כלל תעשיות אלקטרוניקה באופאל ל־3l%מהון המניות.

דירקטוריון החברה אישר כניסה למו״מ לרכישת מניות אופאל, בערך של עד 3 מיליון דולר. • אבנר - התאריך הקובע למיזוג היחידות וכתבי האופציה (סדרה 1) הינו ה־s באוגוסט 93׳. המסחר בהם יחל ביום ה־B באוגוסט 93׳. • תבן הנפקות - בעלי איגרות החוב של החברה יצביעו על אישור הסכם הפשרה באסיפה כללית שזומנה ל־14.10.93. אתמול דיווחה החברה, כי היום תותר תנועת שער בלתי מוגבלת באג״ח מסדרה 2 של החברה, לאחר שנקבע בהן שער של קונים בלבד שלוש פעמים רצופות. • גילת - החברה הנסחרת בארה״ב, מדווחת על רווח של 800 אלף דולר ברבעון השני של 93', לעומת 132 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. • התחנה המרכזית החדשה - בוטלו הסכמים עם חברות שהיו שייכות לפלאטו שרון, והנמצאות בכינוס נכסים. לכונס ישולמו 12 מיליון דולר בגין ביטול ההתקשרות. • הדר טבריה - על פי הסכם הפשרה בין החברה לנושה שלה, ישוחררו לאחרון 3 מגרשים, וברשותו יישארו 80 אלף שקל שעיקל. 66 אלף שקל יועברו לו ב־l l תשלומים שווים ללא ריבית.