⁨⁨חדשות⁩, 24 ספטמבר 1991⁩ — טואמפ נפרד מארוסתו: "הגיע הזמן להביט לכיוונים אתרים" [⁨כתבה⁩]

טואמפ נפרד מארוסתו: "הגיע הזמן להביט לכיוונים אתרים"

מה שהכי מציק לניר יורקים הוא מה יקרה לטבעת היהלום שדונלד נתן למרלה ארוסתו

יוסי Iרםר (רריורק)

הוא אמר שהגיע הזמן להביט לכיוונים אחרים, היא נשבעה שלא תקבל אותו בחזרה - האם זהו סופו של הרומן רב התהפוכות בין המיליארדר דונלד טראמפ וארוסתו, הדוגמנית הבלונדית מרלה מייפלס? שלשום, לאחר מריבה קשה במיוחד, קמה מרלה, ממררת בבכי, ועזבה את דירת הפאר בבניין ה”טראמפ־פארק' שעל גדות הסנטרל־פארק. כשהתאחדו השניים לאחר פרידתם האחרונה רכש 'הדונלד' (כפי שגרושתו נהגה לכנותו) טבעת יהלום בת שבעה וחצי קראט, שמחירה כרבע מיליון דולר, וענד אותה על אצבעה אסירת התודה של מרלה. השניים נדרו לא להיפרד יותר לעולם, אבל זה היה כבר לפני כחודשיים. שלשום יצא היומון הנידיורקי 'דיילי ניוז' בידיעה בלעדית על הקרע המחודש. ריצ׳רד ג׳ונסון, הרכילאי, ציטט בהתרגשות את דבריו של טראמפ, שנשמעו יותר כמו המלצה לעבודה מאשר הצהרת אהבה: 'מרלה היא אשה נהדרת, יפהפיה ומוכשרת, עם עתיד מצוין כדוגמנית או כשת-

קנית. אני רוצה להישאר בידידות איתה, אבל הגיע הזמן להביט לכיוונים אחרים'. ואכן, לשונות רעות אמרו כי הוא כבר נראה בחברת אשה אחרת. השניים רבו לאחרונה, לפי ידיד שלה, 'כמו חתול וכלב’. היא היתה החתול, לפי הידיד: 'הוא אכזרי כלפיה שזה קשה להאמין. הוא מאשים אותה בכל דבר, מהמצב הכלכלי ועד למזג האוויר-. ניו־יורק אכן ידעה לאחרונה תהפוכות במצב הכלכלי וגם במזג האוויר. בימים האחרונים,

אולי בהשפעת האירועים העצובים בסנטרל־פארק, הגיע הסתיו לניו־יורק, רוח קרירה מנשבת, השמים קררו, ואוהבים נפרדים. אבל השאלה שהכי מציקה לתושבי ניו־יורק היא שאלת רבע מיליון הדולר: האם הוא יבקש בחזרה את הטבעת או לא, ואולי היא, מיוזמתה, תשליך לו אותה בפרצוף. בינתיים היא הודיעה כי היא מקווה לנהל את חייה באורח קונסטרוקטיבי, בלעדיו. על הטבעת היא לא אמרה מלה.