⁨⁨חדשות⁩, 18 פברואר 1988⁩ — יוזמה [⁨כתבה⁩]

יוזמה

פ־תש

I תיאטרון פרגוד הירושלמי I בעקבות מרתף הרוק בבית I ליסין תחום המחיה - הצר למרבה הצער ממילא - של הלהקות הצעירות, עומד להתרחב. ביום שני הקרוב תעלה ירושלים על מפת האמנים והלהקות המחפשים מקום להתבשל בו בהופעה חיה. הבמה האמורה שייכת לתיאטרון פרגוד,

רוח קיו

• פרמיירה. מעוניינים במקור/ הקלטה של התקליט "פרמיירה". בתמורה - ש״ח או תודה רבה. טלפון: 858047(03) זכור/י ואל תשכח/י: לוח־קיר של "קליפ" עומד לרשותך. אם את/ ה מחפש/ת גיטרות ותקליטי שדרים, זמרות רקע וקלידים משומשים׳ מיתרי פסנתר ומנענעי סקסו־ פונים, תמונות, חוברות ומאמרים, חבר ללהקה שאת/ה רוצה להקים, זו הכתובת: ״קליפ - לוח קיר", ״חדשות״, ת״ד 9350 תל־אביב. הפרסום - חינם.

שיארח מדי שבוע, באותו יום, אמן אחר. זכות הפתיחה מוענקת, במקרה או שלא במקרה, ללהקה ירושלמית. "נושאי המגבעת", שהופיעו כבר מספר פעמים בתל־אביב, אך הפעם יעלו הופעה שלמה שתארך כשעה. בהתחלה, לפחות, ילך פרגוד, אם כך, בעקבות אחיו התל־אביבי, ויארח להקות שהספיקו להופיע בבית ליסין, כמו טאטו, פונץ׳ והסניף, בתקווה שיגיעו גם להקות ירושלמיות חדשות העושות רוק.

את הקונקורנציה הירושלמית למרתף העליון של בית ליסין מארגן גבי בן־חורין, איש תיאטרון פרגוד, והיוזמה הברוכה באה מתוך עניין בלהקות צעירות ובמתן אפשרות לכל אמן/להקה היכולים להעמיד מופע שלם. הסלקציה, לדברי בך חורין, שואפת כמעט לאפס, ובראש ובראשונה יפנו במה ללהקות שלא מצאו אפשרות להופיע עד היום. שוק ההופעות הצעירות בירושלים בינתיים שואף גם הוא לאפס, והפרויקט מוגדר כנסיוני למשך החודשים הקרובים. אם יום שני, הקבוע מעתה, יצליח לרכוש לעצמו קהל אוהדים, הרי שהושגה המטרה, ואולי לכשתהיה במה תגדל גם כמות הדורשים והמציעים. כל להקה המעוניינת להופיע בתיאטרון פרגוד מוזמנת להתקשר לגבי בן־חורין. הוא מבטיח לתת את מלוא תשומת הלב. גיורא פרבר