⁨⁨דאר היום⁩, 3 מאי 1933⁩ — &#8237;<?*&#8236; י _ן _> _וה. !י וקןנגרט.הציוגי&#8237;... %,&#8236; שמענושכמה [⁨כתבה⁩]

‭<?*‬ י _ן _> _וה. !י וקןנגרט. הציוגי‭.. . %, ‬ שמענושכמה

• . ממנהיגי ההסתדרות הציונית מציעים לדחות את כינוס הקונגרס הציוני, מפגי שלדעתם אין הזמן נוח כעת ואין גם קרקםבד מתאימה. מציעים ?כנם את הקונגרס בדצמבר. _פארכשטלן. במקום מיבאטוכ :צמשך זמן ]של העדרו . של ד"ר םיגאמור שישוב באמצע יוני. ינהל. מר י פארבשמיין את _מחלקת העלית והעבודהשצ . הסוכנות היהודית. י ‭__ _>‬ ‭~_"~‬ השפתי '" י מגבית . עורך בהומ _העתיות הערבית _מודיעות . שהמופתי הירושלמי ומוהמד ע לי, _וויר ההקדשות המצרי ‭_>_. ‬שעבר ואהד מראשי המדברים בועידה המושלמית שנער־ כה _>_פניי שנתים בירושלים עומרים צטום בימים הקרובים באוירון לעיראק ומשם יפנו . להודו' בכדי _צאסוךי תרומות _£מובת •יסוד _המכולה המושלמית. בין המשתתפים במשלחת : ה' אצטבאטבאי המזכיר הכלציי של משרד 'הועידה המושצמית"

יוזמים . ליפה בנק הקלאו אחמד חילמי , מנחל הבנק הערבי ואברהים רשיד מנהל סניף הבנק הנ_"צ בהיפר!החצוי ? . צפי ' ידיעת ''אצאסלמיה‭, "‬ צטפל ביסוד בנק הקלאי. יוזמי המפעצ סוברים, שלסתו הבא יתהי_£ הבנק בפעולות הצואה לפצהים. 1 . י ‭< )‬ : במזלאי השיתוק' ‭. "‬ י " "פלשתין " מספר עצהתכוננות" הפצהים " >קרי : בעצי הקרקעות) שהוזמנו' צמסיבת החקלאים בעכו צחחרים את המסיבה. האגודה הכ פ רית בעכו הוציאה כרוז לפלחים צהמנע מצבוא אצ המסיבה* ו ‭_^. 1?—,.. . II. ?—?>, ‬ נבוכים. ‭.. . *‬ אותו עתון מספר במקום אהד, כי טוכתרי הכפרים, בעלי הקרקעות ומורי בתי הספר, שמס־ ביבות תול כרם הוזמנו לבית הממשלה* בבואם מצאו את ה' צואיק רושם חחברות הקואופרטיב־ יות ועוזרו ה' ראםם אלכאלרי, שהרצו לפניהם על מטרות הקואופרציה החקלאית. המודיע את הדבר בעתון מסיים בתמימות : ולא ידוע כאן אם גם על עני ן הקואופרציה חל אי השיתוף או ל א. על הועה"פ הערבי להבהיר את הדבר. אפן פעוד ושאלת י 'עקבה ‭. '‬ שמועה נתפשמה בעמאן, כי המו"מ בדבר התימת הוזה לשכנות טובה בין עבר הירדן ואבן סעוד נתקל בש, אלת עקבה, שאבן םעוד דורש את השלטון עליה. כידוע, נספהה עקבה לעבר הירדן, לאחר נצחונו של אבן סעוד ע ל חוסיין וכיבושו את חג'אז. ממקור אחר מכחישים את השמועה?

י ‭\ ?—‬ עיראק מתרימה י חומר דפוס עברי ? "פצשתיך מודיע' שממשלת עיראק עכבר‭"!‬שלוי שה שקים שצ עתונות עברית" ונתנה פקודה צהח־ ז ירם צשוצהיהם. הנימוק : הגיע צאזני הממש. לה כי "תוכן העתונים . פוגע בערבים ובאיסצאם‭. _"‬ עיראק שולהת תלמידים למכללות אירופה ואמריקה בנדאד 30 (ס"מ‭. (‬וזרת ההשכלה העיראקית חחציטה •צשצוח ארבעים תלמיד למכללות אירופה _ואווריקח. *ה* שבעח _לגרונניח.