⁨⁨דבר⁩, 11 אוקטובר 1981⁩ — הדחת המיבכ"ל בביגוד לנוהל הציבורי התקין הכלכלי [⁨כתבה⁩]

הדחת המיבכ"ל בביגוד לנוהל הציבורי התקין הכלכלי

מאת סופרו של " דברי' טוריון הצורר מספנות , שבח ישראל תחליט על דירק הד ‭- -‬ ראל חתו ‭, "‬ של ישראל מנכ"ל . מספנות _ליברטובסקי יש ‭- , ‬ גוגי קובע ת מינחל מבקר ציבור־ המדינה תקין בחוות — נתו דעת של שהכין סנכ" לגבי ל . מספנות סיום ישר כהו ‭- -‬ אל לדעת ‭. "‬ הביקורת, הי ד, מקוש להודיע של פיישת בעוד המנכ כועד "ל הוא שהנושא בסדר היום — שבה של נדונה ישיבת הפסקת הדירקטוייון כהו־ נתו אפשר של לנל הפנכ חבר "ל — בדירקטור בוי ל ‭- -‬ יון בדיון לגנש ובהחלטה ענדה . וליטול זאת לפחות חלק ציבורי מבחינת תקין הדרישות , אש לא של בבירור _כינהל גפ לבת מבחינת של הוראות משמעותן סעיף המשו 27 !א) -

לחי גם ק החברות ליביטובםק הממשלתיות - העלי , את • זד השאלה , של של קיום דו ייון של הכננ בנושא "ל תיו מתן ה־פ־י הודעה פתאומית. יריב אי לם ‭, ? "‬ עצם לדעת חשיבות הביקורת הנושא , גס קבלת בה כדי החלט־ ליצור נצורה מצב נרוי שיהיה ולא לפתות קית יאי בתהליכים וראויות מעוררי , בסופו ספ של - היה דבי' גורם מדגישה אשר הב־קיית דרש להעביד , לא על מת הודו ההודעה את . ובמקום הצורך זאת בהקד הו- - לגופם צגו כל של העברות דברימ. של הצדדים הרוב המכריע של חברי

על הדירקטוריון הפסקת במנת המך הפננ"ל ל ‭- , ‬ עצמו לא ונציג _הכת־יגות האוצר . _ליברטובכק אמנם הס־ ' נגד תייגו, הצורך אך אף בעצט הם לא תילופ טענו " הצורך גברי. אלא בביצוע הצביעו העברת בע-קי התפ־ על בצור קידים ‭, "‬ מסי הסמכויות ירת ומתואמת יהאחריות . תוך חפיפה כ"ל, היוצא _כספקת לבנכ בתפק "ל -י המיועד המנ־ . הביקורת מציינת, שאין לוהטכנולוגיים ערער על ההישגים של המספנה _העיכקיים ב־ 0 סוכסק י שנות ' נכנב כהונתו "ל. עס של זאת ליבו , אין " לשלול ן , להניע את זכור למסקנה , הדירקסי ששינוי ־ נפיסי ריי נקו הפעולה של המספחילופי נה צריך גברי להיות , תהליך מופעל אשר תוך ב־ מקרים רבים אינו קל ועשויים להיות והחלק יתרונות . בביצועו הפ־ היי

מסננות I ישראל