⁨⁨דבר⁩, 17 דצמבר 1980⁩ — ח י י ‭' '‬ ל י פ ה ודו בגנ יבות , הכ אות והשתתת רכוש בעוצר _בסיילוואד [⁨כתבה⁩]

ח י י ‭' '‬ ל י פ ה ודו בגנ יבות , הכ אות והשתתת רכוש בעוצר _בסיילוואד

מאת דני רוכינשמיין, פופרדכר» י " חיילים שהשתתפו כהיפו? שימ כעיירה פילוואד ' כשהוטל כה העוצר הודו כה־ קירה כגניבתכפף ‭,. ‬בהכאות _תושכיפ וכהשהתת רכוש. _צהיל התייחט בחומרה רבה לתלונות הושבי סילוואד על השפלות, מנות וגניבות בזמן ‭<\‬עוצר לפני כשבועיים, ואתמול *נעשה בנפת הממשל הצבאי ברמאללה תחקיר בטחוני בראשות אלוף פי־ קוד המרכז אלוף משר, לוי. בתחקיר השחחפו עוד קציניט בכירים, ומפקד יהודה ושומרון: ביקר בסיליואד ושמע את התלונות. המשטרה הצבאית ברקה' שמונח

תלונות. התלונה הראשונה באה מיד אחר העוצר. לפני שבוע התגלה ברשותו של _חייל י השור כהף שנגנב כנראה חוךכדי _חי־ פושיט. התייליט החשודים יועמדו לדין. מקור צבאי אמר אמשלסופר , "דבר" כי בסילוואד היו י שלושה מקרי רצח על רקע. פוליטי, וכי אחרי הרצח האחרון הוטל עוצר :בעיירה והחיילים קיבלו, הוראות לערוך חיפושים קפדניים ולנהוג בזהירות. י כריס הלה יבוא בשבוע הבא ראש עיריית רמאללה כרים חלף שאושפז בארה-ב לאחר ההחנק־ שות בחייו, יחוור בשבוע הבא לעירו דרו גשו אלנבי. חלף התבטא בחריפות י . נגד מדינת ישראל כששהה ' בחוזלנ ונורמים _בטתונייט אמרויכ הוא ייחקר על כר;

_אקז דונם הו_8קעו . כפעיד על• אלף דמט, סמוך לכפו ־ סלי עיר. יוקם. אוור תעשיה לקריית* ארבע. התושבים הערבים טוענים כי האדמות שהופקעו , שייכות ל־ הט. מקריית, ארבע נאמר כי אץ הוכחות שואת אדמה פרטית, רוג השטח הוא אדמת טרשים. שר החינוך והתרבות זבולון המר • הירד, אתמול למחלקה למ־ נינית יקדט־אקדמיית במשרד החד נוו להודיע לאוניברסיטאות?ש־' אין לוחות בגלל בעיות תקציביות קבלת תלמידים נזקקיט למכינות, אפ הס _ואוייפ י לקיוופ, י'עבוו את כלמבחני ' הקבלה. 500 שקל קנם הוטלו אתמול בבית טשטט השלופ בחיפה על מחלבות ־טנא נוגה‭, '‬לאחר שהורשעו בשיווק בקבוק חלב מעד שהיה• בעל טעט מר‭. " ‬