דבר, 24 יוני 1980 — שירותי ביפר הם יותיר פמוזלקי •מכשירים !מצפצפים [כתבה]
שירותי ביפר הם יותיר פמוזלקי •מכשירים !מצפצפים
הביפר הוא הפרט הפחות תשוב במערכת התקשורת. ל־ מעשה אין דבר יותר קל מל־ חלק מכשירים ולצפצף. אבל שתתי ביפר זה הרבה יותר מכר. שרותי ביפר מחייבים השקעה עצומה בציוד יקר ומתוחכם, נהלי תפעול הבנויים לנהל ולפקח על מערכת תקשורת מורכבת, ב־ צורה יעילה וללא תקלות. יש רק חברה אחת בארץ הערוכה למתן שרותי ביפר ברמה בינלאומית גבוהד" חברתבי- " פר* בעיט. רק ב"ביפר" בע"ט תהיה מסוגל להפיק את מלוא התועלת מהביפר שב־ כיסך. שים לב היטב ליתרונות הבלעדיים לביפר. "ית- " רונות שהעמידו אתביפר' " בעמדתחברה למתן שתתי " תקשורת" להבדיל מחברד. " להפצת מכשירי איתור. " * מוקדי הקשר ממוקמים במקומות הטובים בארץ. * מרכזייה מהמתקדמות בעולפ, המכילה כמות טלפוניפ אשר אינה מאפשרת מצבתפוס " . " מערך תקשורת חליפי, ל־ *
שעת חירום (הפסקות חשמל ופגעי טבע. (זמן התגובה * המהיר ביותר. מעת מסירת , הודעה ועד לקליטתה בביפר, עובר זמן הנמדד בשניות ר לא בדקות. נהלי קשר בל־ * עדיים המבטיחים דיסקרטיות מלאה. נהלי קשר מיוחדים * המונעים שיבושים בהעברת מספרי טלפון ושמות. נהלו * קשר המבטיחים העברת הודעות כלשונן... וכרוחן. * שרות מהימן 24 שעות ביט־ מד- כל ימות השנה. כל * מערך השווק והשרות מתבצע ישירות עיי הנהלת החכרה (ללא סוכנים ומתווכים) יתרון המבטיח טיפול מסור ומיידי בכל פנייה. יתר על , pבטענות... ובמחמאות יש לך אל מי לפנות. אלה הסיבות מדוע מפעלים, חב־ רות ומוסדות מהשורה הראשונה מעדיפים את הבי־ " פר. "אלו הסיבות מדוע גפ לך כדאי להצטרף למנוייבי- " פר. "ולהנות משרותי תקשר רת ברמה שאי( דומה לה ב־ ארץ-