⁨⁨דבר⁩, 29 יוני 1977⁩ — נקבעו כדורגלני ישראל למשחקי המכביה ה־10 [⁨כתבה⁩]

נקבעו כדורגלני ישראל למשחקי המכביה ה־10

_שמותיהפ של 18 כדורגל־ _ניפ ‭?? ? ?‬ י הועבדו ‭. . ‬ _ןףי ההתאחדות לכדורגל לאגן* הפפורט של המככיה ה־‭, 10‬כפגל ישראלי, שישתתן!בתהרויות הכדורגל של ה _" אולימפיא־ דה היהודית‭". ‬ ברשימה נכללים: אריה הביב, יעקב אסיאג, משה פיזנטי, אריאל בן אריה, גד מכנס, דוד מיר, שלמה מזרחי, דניאל כהן, גבי לסדי, אמיד ליברמן, אלי כהן, גיל לנדאו, יהודה דוגאץ‭, '‬עודד מכנם, יצחק נעמן, איתן _בודניוק, ירון פרסלני, אבי קאופמן. המאמן הוא עמנואל שפר. לתחרויות הכדורגל במבניה ה־ 10 יתנהלו בהשתתפותן של 18 גבהרות, במגרשי מכבי נס ציונה, הפועל פתח תקוה, הפועל נתניה מכבי רמת עמידר. כפגל הישראלי דמככיה 23 סייפים ‭17 —‬ גבריפ ושש נשים — נרשמו לייצג את ישראל בתהדויות הסיוף של המכביד. הס!במקצועות חרב, רומח ודקר. הסייפים הישראלים, ששמותיהם הועברו למטה המבביה ה־‭, 10‬הם: דרור ירושלמי, יוסף בבר, מיכאל חומה, רמי פילדס, זאב דביר,

גיא- גל, גבריאל ‭?'‬סימון־‭- ., ‬ י אלון גלרט שטיין ‭, , ‬ מנחם גבריאל קוצמן אעטמן , יהודה ‭-_"‬גסימ י _וייג־ 'יאל־ ‭". ‬ קבץ, יהודה כרמי, חיים חטואל, יצחק חטואל, אלכסנדר בריל, ציר־ לי אופלגר. י הסייפות הן: נילי דרורי, תמר גרינשפון, ענבר גיא, אלינורה ארציאלי, אורלי לביא, שושנה בלאנק. תחרויות הסיוף במבניה ה־10 יתקיימו במכון ויגגייט בין זד13 ל־20 ביולי, יום יום ברציפות. נבחרת ישראל כאיגרות תכלול ‭!1‬מתאגרפיפ נבחרת ישראל באיגרוף למכביר. ה־10 תכלול 11 _מתאגרפים_, בכל המשקלים. שמות המתאגרפים ו־ משקליהם: משקל תת־זבוב: משה סיקאו־ גר. משקל זבוב: אדיב גסנס. משקל תרנגול: ציון אהרונוב. משקל נוצה: שמעון גרובמן. מש־ קל קל: לדיסלב סרצ'ב. משקל קל הצי בינוני: ויליאם שחאדה. משקל הצי בינוני;רומן סמולנ־ סקי• משקל קל בינוני: אלכסנדר טרייביש. משקל בינוני: חיים זיל־ ברשמידט. משקל קל כבד: רומן פרנקל. משקל כבד מאיר דרוקמן. תחרויות האיגרוף במכביה ה־10 יתקיימו ב־13 וב־14 ביולי באולם הספורט בחולון.