⁨⁨דבר⁩, 7 ינואר 1975⁩ — 'פייגנבוים העניק נצחון על נבחרת ארה"ב ‭0:3 - ‬ [⁨כתבה⁩]

'פייגנבוים העניק נצחון על נבחרת ארה"ב ‭0:3 - ‬

‭ffl _MHMBBHHBBBBMBHBBHBHHBBBBBHBBBHB ‬

שלושער של חלוץ הפועל ת"א הציל יוקרת הנבחרת

מאת כרוך דגץ שלושערפרטי" על ישע• יהו פייננכו " 'יע העניקו את" מול נצהץ כלתי מרשים ל* נכחדת הישראלית על נכ* הרתה האולימפית של אד• י ה"כ ‭. 0:3 —‬ נצחין, ובכל־זאת אכזבה. שכן מול קבוצה טירונית, כבילבלת והסרת כל השראה כמו ארה"ב ציפה הקהל, בצדק, לתצוגה יש־ ראלית מלווה י במבצעים נאים ו־ בשלל שערים. אילם היש"־אלים נדבקו בתר" " דמה" של אורחיהם. נגררו למש־ הק . אדיש ומשעמם ירק שעריו של פייגנבוים הצילו משהו מיוקרתם. האמריקאים' שהפריעו יותר מ־ אשר יזמו, ויתרו כראש על כל שאיפה להתקדם ולהבקיע. הם נסוגו למערך הגנתי צפוף _ימ* עמדה אחורית . ציפו להתקפות הישראליות. ואמנם . הישראלים ניצלו את המצב עד תום. הם שלטו בשדה בכל 90 הדקות, הקפ* שוב ישוב, כשהשיער סי* רינוב נשאר מאחור קופא מחוסר מעש ורק חיים בר מגונן עליו. יהש קרנות נדיר אולם גם יתרון ברור זה לא נוצל ע"י החלוצים הישראלים כדי להבקיע. למעשה לא הייתה להם שום נוסחה לפיצוח הבונ־ " קרי' האמריקאי והיתרון _התבטז; ביחס קרנותנדיר" של ‭. 0:22‬ " הישראלים, כולל שני חמגינים ואפילו "בלס רוזן, התמקמו ב" רחבה האמריקאית . או בקרבתה ניט'ו כל תחבולה כדי לפרוץ את מערכם של האורחים, אולם ללא הועיל.

?ללא השראה למעשה חסר המשחק הישראלי השראה. הבדידים הוגבהו מן האגפים ונבלמו ע"י האמריקאים• החסונים. ? הנסיונות לפרוץ מן. המרכו, מול הגנת מתוגברת ולו־ המת, נכשלו וכך יכול היה פיי־ גנבוים, היחידי שניסה לבעוט, ?לחגוג שלושער. הבריו אפילו לא. ניסו לבעוט. אין ספק שהאמריקאים יצאו מרוצים מן ' האיצטדיון. שכן, אם הישראלים היו מציגים רק שמץ מיכולתם הממשית היי האורהים יורדים מובסים. אילם כדרוריו הס־ילהתפלי-ת•'• של‭. '‬דמתי?ומשחקו המאופק" ?י שלי . _רימנו, ‭?':‬ מנעו מ־ " ראש. •על" "אפשרות י "להבזיע‭'_. ? ":‬ בכורה ללא מכהן שני הצעירים, רפי אליהו ונח איינשטיין, שהגג' בכורה במדים הלאומיים יכלו להתברך על כך שמולם עמדה נבחרת הלש־ כאד. כך נמנעה מהם התרגשות מייד. ־ רת. _צלית* היה כהרגלו נ'ייר ו־ עשר. קילומטר־' רציני, אולם הוא הסר עדיין דיוק. א"נשטיין לא נאלץ להתאמץ 'לפיכך קשה לק־

בוע מת מידת סיכוייו להשתלב בנבחרת. המסכנים" האמיתיים היו 8000 הצופים ‭?, "‬ שהעדיפו את יציעי

ש*יע _פייגנבויס שלושער _בבלומפילד בלומפילד" הקרים על התנור " בבית. הם רקעו ברגליהם כדי לגרש את הקור, הדליקו מדורות . ו‭... ‬השתעממו. גם שעריו של פייגנבוים לאחיממו" אותם ולא " עצרו בעדם מלעזוב את המגרש דקות רבות לפני הסיום.

הנדוורג התרגש השופט שמואל הנדוורג' שניהל את המשתק בצורה טובה, התרגעו כאד משום שהיד, זה לו משחק. הפרידה ממגרשי הכדורגל‭.. ‬הבל שהמארגנים לא גילו מעם אורד רות בהשמעת ההימנונים. עייי ברגע מרגש זה, עגמת נפש מיו" תרה בשעה ששתי הנבחרות ער" בך היו מונעים מהנדוורג. דווק_^ כו צילומים למזכרת ואילו הוא. נשאר תקוע עם זר פרחים ביד ליד שולחן המכובדים. משכת השעריפ השער הראשון נפל רק בדקה ה־‭:31‬ רפי אליהו העביר כדור _בחצי־גובה משמאל לתוך הרח־ בה ופייגגבוים, שעמד הפשי, המשיכו בבעיטה מדוייקת לפינת הימנית. בדקה ה־76 הועבר הכדור ל־ אגף הימני ופייגנבוים בעט מצי" יין מימין לשמאל וקבע ‭2 . 0:2‬ דקות מן הסיום נפסקה בעיטת עונשין על קו הרחבה‭_. ‬פייגנבוים בעט בערמומיות מעל לחומה ה־ אמריקאית לעבר הפינה הימנית הגבוהה. שער מצויין ‭. 0:3 — 1‬ ישראל: פודי"ופ;כלו, כר, רוזן (ל‭>(5‬ איינשמיין;אליהו, פייגנפויפ, עופ;_לוונצל, רוגמו, דמתי. ארה"כ: פצו. יןלייר‭;. ‬_הרפון, פירפ, ציאפלה_, קופאץ;מאירני‭, ?‬ וולשי, גפפינגר;נויל5ןר» פלוו8יני / פורמוזו.