⁨⁨דבר⁩, 2 אוקטובר 1972⁩ — יהודית גינזבורג - למנוחות [⁨כתבה⁩]

יהודית גינזבורג - למנוחות

בלוויח רבת־משתתפים הובאה אתמול אחר"חצחר־ ים _למנוחת־עולמיס יהודית גינזכורנ־לוריא, שמתה לאחר מחלח קשח כערב שמ־ חת־תורח בירושלים, בגיל ‭. 67‬ בין ההולכים אחרי מיטתה היו נשיא המדינה, יריד הכנסת, ראשי תנועת-העבידה וההסתדרות, ראש עיריית ירושלים ותברי מועצת ה־ עידיד- נציגי מועצת פועלי ירושלים והברי ארגונים והבדות ציבוריים, ובהם הברי הנהלת ה!זב־ רה לחקר־המקרא בישראל והחביה היהודית העולמית לתנ"ך. דברי הספד השמיע סגן ראש העידית ה. מרינוף, שמסר כי בחוגי ההסתדרות דנים על דרך להנצחת זכרה. בעלה ב"צ לוריא, מראשי החברה ' להקר התנ"ך בישראל, אמר "קדיש‭, "‬ כשהוא נתמך בידי שתי בנותיו‭). ‬ע)

לדמותה ועמד על פעילותה בתחומים רבים של ההסתדרות. הוא ציינה כאחת _הנועזים בשליחות התנועתית דוב ימי חייה בבנין. במאבק, בהינוך. במדיניות הפוע־ לית ועוד. הוא הזכיר את חלקה בהתבצרותה של _תנ־עת העבודה נבירת־ישדאל ואת אישיותה רבת־ הכישורים‭.. ‬מותה של יהודית — אבידהיללא תמורה" — אמר. כמ. פ. ירושלים מזכירות, מועצת פועלי ירושלים קיימה אתמול ישיבת אבל והת- ? י ייחדות עם זכרה ?של יהודית גינז־ בודג־לוריא. מזכיר המועצה ד. אילון ספד לה ואמר, כי היא נשאה בתפקידים ציבוריים רבים בעיר והיתד!מיקירי ציבור העובדים בבירה. עשרות שנים עבדה במועצת פועלי ירושלים וכיהנה כחברת מזכירות המועצה וכמזכירת הסתדרות עובדי המדינה בירושלים. כל השנים היתד, פעילה במפא"י ובמפלגת־הע־ בודה ובין השאר היתד, _חברה ב־ בית־הדין העליון של המפלגה. כן היתה חברה במועצת עיריית ירושלים.

כוועדח חמרכזת הרעדה המרכזת התייחדה?את־ מול בפתח ישיבתה השבועית עם זכרה של יהודית גינזבודג־לוריא, המזכ"ל י. בן־אהדון העלה קווים

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩