⁨⁨דבר⁩, 25 יולי 1971⁩ — משלחת גדולה של נכים למשחקי סטוק־מנדוויל [⁨כתבה⁩]

משלחת גדולה של נכים למשחקי סטוק־מנדוויל

‭2(>‬ ספורטאים _נכיש, מ־ס 12 :כי צה"ל ו־ ‭1-1‬ ;כי איל"ן_, יצאו כיום ו' לייצג את _יינזראר כגזשהקים הכין־ לאומיים לש־ פורם נכים, שייפתחו היום כ" הטוקמנדוויד_, אנגליה, וישתיימו ב־1 כאוגושצ. הנבחרת הישראלית כוללת קבוצות כדורסל (גברים ונשים‭. (‬ו־ ספורטאים בענפי האתלטיקה, טניסשולחן ־ , סיוף‭., ‬חץ• וקשת ו־ שהיה. משחקי סטוק־מנדוויל יהוו עבור המשלחת הישראלית מבחן בין־ לאומי . אחרון לקראת אולימפיאדת הנכים אשר תתקיים בהיידלברג, גרמניה, ב־‭. 1972‬כזכור התקיימה אולימפיאדת הנכים האחרונה ב־ ישראל, בשנת ‭. 1968‬ישראל _זכ־ חד!באולימפיאדה זו, בין היתר, באליפות הכדורסל (בנים ובנות‭. (‬ הספורטאים הישראליים שיצאו: צבי בן־צבי "קפטן" הנבחרת,

אגודת _תובביס ישראלית לקליעה בחץ וקשי‭7_*‬ מועמדי!להתקבל כחגרה בפדרציה העולמית לקליעה בחץ וקשת (פ. י _. ט. א‭, (. ‬בקונגרס הפדרציה שיתקיים ביורק באנגליה, לרגל אליפות העולם בקליעה בחץ וקשת בסוף חודש זה. כחברה חדשה בפדרציה הבין־לאומית, תשתתף ישראל זו פעם ראשונה באליפות העולם, ותהיה מיוצגת ע"י הקלעי המצטיין דייר יוסי כהן בתמונה‭, (‬רופא שיניים מחיפה, המתאמן בשבועות האחרונים עס נבחרת נורבגיה. ד"ר כהן יהיה גס נציג ישראל כישיבות הקונגרס.

יחזקאל בית שידי , עמרן אביבה, אביגדור צדוק, חיים אשכנזי , משה מוסאי , דוד קראוז, שמואל בן ־ זכא י , רפי כהן, חיים כהן, דוד אלטוגי , יוסף שרב, מיכל אסקפה, אורה גולדשלטיין, רהל טסה, ארי ־ אלה כהן, צפורה רוזנבאומ, מרג־ לית פרץ, ברוך _חגאי (שחקן ו־ מאמן טניס־שולהן‭, (‬דני שהר (שחקן ומאמן כדורסל בנות‭, (‬אמ־ גון וייס, אריה רובי ן, משה לוי , יעקב בן־אריה, אריה ביזם, דוד פרה . כמו־כן הורשו שני שחקני איל"ן אשר יבקרו בחו"ל בזמן המשח־ קים, להצטרף למשלחת, השניים — מיקי אבלם ואהרון קירשנר. בראש המשלחת עומד משה רשקס. בעלי תפקידים אחרים הם: יעקב בריל — האחראי על קבוצת נכי צה"ל;גרשון הובדמן — יועץ ומתאם' מקצועי!מרגלית זוננפלד — מאמנת!אריה כץ — מאמן!רפאל לוי — שופט כדורסל.