⁨⁨דבר⁩, 18 אפריל 1971⁩ — סאבו קבע סופית מכבי נתניה אלופה [⁨כתבה⁩]

סאבו קבע סופית מכבי נתניה אלופה

קבוצת מכבי נתניה גברח אתמול כמגרשח על חפועל בפר־פכא כשיעור ‭0:1‬ וככך הבטיחה לעצמה את הזכ־ ייח כאליפות חליגח כשנח הנוכחית. לראשונה בתולדותיה, מאז הקמת הקבוצה בשנת ‭, 1935‬זכתה מכבי גתניה באליפות הליגה וב־ כך דחקה את רגליהן של הקבוצות התל־אביביות. למכנים עתה פער גקודות גדול בינה לבין הדולקת אחריה‭10, ‬

נקודות ויחם שערים גפלא, המאשר את יכולתה הטובה יותר מיתר הקבוצות. מעניין כי קבוצת מכבי זכתה באליפות דווקא לאחר גצתונה על הפועל כפר־סבא‭,, ‬אותה קבוצה יחידה שהנחילה למבנים הפסד יחיד בכל משהקי הליגה עד כה. שפיגלד ושות' פתחו את המש־ _חק בתגופה, בנסותם לזכות ־כהכ־ רעה כבד בפתיחה אולם הגנה יעילה של שחקגי הפועל בראשות יאיר גוםובסקי מגעה הבקעת שערים. ואכן תגופת המכבים שככה

והאורחים _מכפר־םבא ללא רגשי נחיתות — התאוששו והחלו לת־ קוף את שערו של סוריגוב. אולם התטאותיהם של פוגל בדקה ה־ 27 ומרצ'ינסקי בדקה ה־‭, 30‬מנעו מן הנתנייתים אי־נעימות. בעוד שמחצית זו התנהלה ב־ שויון כוחות השתנו פנ* הדברים במחצית השניה. במגרש התנהל. למעשה‭,, ‬מאבק בן חלוצי מכבי לבין כל קבוצת הפועל, שהצטופפה ברחבת העונשין. המכבים. שהבתי־ בו בשלב זה את קצב המשחק, לא הירפו משערו של נוסובםקי. הבקעת השער הפכה להיות שאלה של זמן בלבד. ואכן בדקה ה־69 הובקע שער שהיקנה למכנים את האליפות. אליעזר שלומוביץ קלט את הכדור בסמוך לקו התיצון באגף"היימני, משם הגביהו למר־ כז, אברהם סאבו, שניצב חופשי ברחבת העונשין, לא היסס ומ־10 מ' בעט במהירות מהאויר לפינה הימנית הנמוכה, ובטרם הספיק גוםובסקי לנוע ממקומו נחת הכ־ דור ברשת. עד לסיום הספיקו חלוצי מכבי להחטיא ממצבים _גוחים אך על איש כבר לא העיק הדבר. בשעה שהשופט עורבי שרה לסיום נשמעו ביציעים צהלות שמהר. וקריאות " יש אליפות‭. "‬ 5000 איש חזו במשחק י חדר