⁨⁨דבר⁩, 2 יולי 1969⁩ — ‭11 ,‬ אישים, צוותות ומפעלים , זכו ב"פרס קפלן" ל־1969 [⁨כתבה⁩]

‭11 , ‬ אישים, צוותות ומפעלים , זכו ב"פרס קפלן" ל־1969

טקס חלוקת הפרם ייערך בשבוע הבא

ועדת "פרפ־קפלך הודיעה על 11 אישים, צוותות ומפעלים, אשר זנו בפרס, והס: הנהלת הייצור וצוות העובדים של מפעל , חולה טקסטיל" נע"מ, נעד חפעלת מעון־ ייצור וניהולו באיזור פיחות, ביעי־ לות הינולד. לשמש . דוגמה למפע־ לים תעשייתיים!מפעלי מתכת — _נצר־סירני בעד הרחבת מערכת

הייצור והיצוא, נהיקף וביעילות חינולים לשמש דוגמה למפעלים תעשייתיים בארץ!צוות החננוו וההקסד. של מפעל "ארגמן" ביבנד* בראשותו של המחנדפ שמעון קליד, בעד יומך" מקוריות ויעי־ לות בתכנון פונקציונלי של פננד. המפעל במקומו החדש _ובהסחת מחלקת צביעת החוטים של המפעל

לתחלינים אוטומטיים ו צוות עובדי הדפת כקיבוץ מותניה, נעד הע־ לאת _רמת־התנובד. של צנף הדפת בקיבוץ לממוצע של נ־‭8, 600‬ ק"ג לפרה, הישג שהוא יוצא מגדר ה־ רגיל בקנח־מידה _בין־לאומי!ליגאל מיכלזון מפרדפ־חגד‭,. ‬בעד פיתוה וייצור מכונה לקטיף בגובח, פיתוח התורם תרומה ננבדד. לייעול קטיף הפירות והמאפשר לעובדי־ הקטיף להנפיל את הפפקט!ל־ מרדני מאירוניץ ולודווינ וילצ'ק מעובדי דואר הנדפד. — חיפה, בעד תרומתם לשיפור השירות לצינור. על־ידי המצאת טלפון צינורי אוטומטי לחיוג _נין־עיווני ישיר!לצוות עונדי המתלקד. ל־ נלנלת הייצור במשרד החקלאות. בעד תרומתו לניצול אופטימלי של המשאבים במשק החקלאי על־ידי מעדנת אינפורמציה למשק המשפחתי המבוססת על השימוש ב־ מהשכ אלקטרוני!לצוות טכני של ניח"ר "המבדשת" בע''מ, בעד 'ז־ גה והתמדה בהנהגת אוטומציה בהשקעה קטנה, הינולות לשמש דונמה לנושר המצאה ולפתרון נעיות טנניות. הצוות, יזם, תינ־ _נן ופיתח יותר מ־20 מעדנות או־ טומציד. נייצור נמדדות קטנות! להומן קליפר, כרוך יעקב וכלומר יעקב מתעשיית עץ לנוד, נעד תכנון מקורי, פיתוח ובניית של מעדנת משורים אוטומטית לחיתוך לבידים, המניאד, להגדלת התפוקה ולשיפור טיב התוצרת!לחיים פלדגד מקיבוץ בית־אלפא, בעד תרומתו לקידום החקלאות על־ידי טיפוח זני־ירקות והתאמתם לתנאי הארץ!לשלמת קליין מאילת, בעד הנהגת שיפורים בהקמת גדרות־ בטחון שאיפשרו _ננייחן תוד הסבון של 75 אחוז בהשקעת חזמן שהיד, דרוש לכך לפני כן.

עם חברי ועדת "פרס־קפלן" שמונחה על־ידי שו־הענודה, נמנו: ישראל מידן, יו"ר מנהל המכון לפריון העבודה והייצור!אינג' אהרון גילת. מנהל מנון התקנים! אנרהפ . שמר. נציג הוועד הפועל של חסחדדות העובדים הכללית! יצחק בן־משה‭:, ‬ציג התאחדות בעלי התעשיה!אינג' ליאו וויל, נציג אגורת האינג'נדים והארני־ טקטים!גדליה דורון, טגן מנהל המנון לפריון העבודה והייצור! ציי שילוה, מזכיר הוועדה ומנחל מהלקח ההסברה לפריון העבודה והייצור. טקס חלוקת , הפרט, שהוא האירוע המדנזי של "שבוע פדיון ה־ ייצור‭. ''‬ייעדר ניום נ' הנא _ב־ן בערב באולם צ'רצ'יל בקריית ה־ טכניון בחיפה, בהשתתפות שר־ העבידה, ו