⁨⁨דבר⁩, 21 ינואר 1964⁩ — בשבועות הקרובים ייקם המ1ון למחקר בסיסי לחיפושי נפט [⁨כתבה⁩]

בשבועות הקרובים ייקם המ1ון למחקר בסיסי לחיפושי נפט

מאת פוכרדבר־ לענייני פיתות " בשבועות הקרובים יוקם המכון, אשר ירכז, יתכנן ויבצע את המחקר הבסיסי לחיפושי הנפט -ארץ — אמר אתמול שר הפיתות י. אלמוגי בסימפוזיון על הנושא חיפושי נפט _יקידוחים בישראל שהתקיים בתל־אביב מטעם המכון הישראלי לנפט. לציון מלאוה עשר שנים לקיום ד, חברח הגיאולוגית בישראל.

אלמוני, שהרצה על הנושא מדי־ ניות הממשלה בחיפושי :פט, אמר כי המכין שיקום ־היה ־ברה ממשלתית וממצאיו יעמד. - לרשית הברית הנפט. הגרעין למכון החדש יהיר, המכון _הגיאיפיזי. השקעות הישירות של הממשלה בשלוש חב־ רות־הנפט הישראלי-ת המחפשות :פט מסתכמות ב־38 _מיליין ל"י. אלמוגי פרש בהרצאתו יריעה רחבה של _היפושי הנפט בישראל ופירט את הבעיות שעמדו _לפנ? מחוקקי חוק הנפם משנת ‭. 1952‬ בהמשך דבריו פקר את ־יק־ני _־יק־הנפט הקיים שה־נהו על שיל־ חן הכנסת ־עמד על _הםניע־מ שה־ ביא- לת־קיניפ אלה. כוכב ‭- -14‬ תפיק ‭" 500‬ הביות _נפצ ?ו‭*?*^‬ מנחל חברת ‭?, ‬לפידות" מ. חן גילה בדבריו כי הבאר "כ־כב ‭. "14‬ שממנה יפיקו בשחי שבבית בעת ובעונה אתת‭, -, ‬ספק 500 הביות נפט ליממה. לדבריו, כדי לספק את תצרוכת ישראל בדלק אנו זקוקים ל־400 בארי־. מפיקות נפט _בממיצע של 100 חביות נפט ליממה. כדי לנלות בארוה אלד, יש

לבצע כמד, אלפי קידוחיב. יי"ר _סיעצת המנהלים של חמכ־ן הישראלי לנפט ר"ר צ. ד"שסין _פ־זח את הס-מפ־ויוך '־ראו את פ:־בי שד שר האיצו, המסחר _יהתעשיה _לסימפיזיון. את ברבת גציג החברה הגיאולוגית הביא י. אדיעזרי. הגיאולוג צ, כהן הרצה עד הנ־שא גיאילוגיה ש־ נפט ?שדה־הלץ. צו בענין הבחירות לרבנות שאלת _כשריתן של ההכנות לב־ הידית לרבנות הראשית תידון על ידי בית המשפפ הגבוה לצדק לא־ר שהש־פס א. פני ה־ציא צד־ עד־־נא־ נגד שר הדתית, יי"ר ־עדת הבהירות לרבנית השופט העליון מ. זילברג, ועדת הבחירית לרבנות ומ־עצת הרבנות הראש‭,, —‬ שיבואו יינמקו מדוע לא ייפסלו כל ההליכים שננקטו עד כה לב-חיר-ת לרבנות הראשית. הצי ה־צא לבקשתם של הבר מועצת עיריית חיפה א. אדרעי והעתונאי ד. סיפון.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩