⁨⁨דבר⁩, 23 אוקטובר 1963⁩ — "אמפא'' מציעה אמיסייוד־מניות מעניינת [⁨כתבה⁩]

"אמפא'' מציעה אמיסייוד־מניות מעניינת

_ב־ל2 באוקטובר "אמפא" לחנפיק אמיסיית מניית רגילות, שתעורר בלי ספק עני! בקרב ציבור המשקיעים. מדובר בתוצאת ‭400, 000‬ מניית א' רשו-מ-ת על שם במחיר המש ל"י ממנימ, שתימנר לצינור נ־6 ל"י _נלימר במחיר של ‭. 120‬במסגרת זו הקימה חברת "אמפא‭, "‬שחיא הנדת השיווק של קונצאר‭"!‬אפקוד—אמרו‭, "!‬חנרת־השקעות נעלת הו!רשום של 10 מיליון ל־י ובעית הון נפרע של ‭3. 05‬ פיי-י [ ל"י. פני־תימ שי מחברמ חחדשמ מורכבות ממיליון פניות בנות לירמ כל אחת ומפיליון מניות בנות חפש ל"י נל אתח. אף י שנן ‭800, 000‬ מניות _בלתי־מפוינות בנוח חפש ל"י כל אחת. בפרוספקט נאמר, כי לכל מנימ• אם בת ליוה או נמ ממש ל"י קול אחד במצבעה. חברת מהשק־ עות מחדשה נוסדמ במאי משנה ומתלה בעםקימ בספטמבר ‭. 1963‬ יו!מי החנרד. ומייסדיה מם חברה "אפפא" שחתמה על פמצית _ה־ מיליון מניות בנות חמש ל"י :ל אחת‭!, ‬פנהלי . אפפא" שחחפו על ‭750, 000‬ פניוח בנות לירח כל אחת. יאחד יסוד החנרה פנרח "אמפא" למשקיעים מוסדיים ‭150, 000‬ מניות רגייות בנות חפש "י כי אתת במחיר שי ‭. 116. 5%‬ פטרת ההנפקה ההדשה היא משקעת פפון בפיתוח ענפי תעשיה חדשים, וידבדי פנמיי מחבלהשגת רת מתנהל ידע מו מיוהד "מ . עם תמעביין נורמי־חוץ בפרוספקט הוא, ני תברת מהשקעות החדשה אינו?מתכוננת להשקיע כספי מנפקמ זו בתברת "אמפא" או בעסקיה

בתיק ההשקעות החושה מצויוח כמו?ונמה חבילות של מניות מחברות תעשיה מפורסמות, הרשומות במחיר מנ־ מיו מערכן הממשי. בי!השאר נרכשו ‭750, 000‬ פניות בנות ל"י של חברת ‭., ‬אמקור" במחיר ‭1. 30‬ "י המניה. הו!המניות הנפרע שי חברת _, אמקור" יסוף מאוס תשנה מגיע ל־15 מיליון י"י יסנופ מפדיון המאוחד של מחברה פגיע ל־‭32. 7‬ מיליון ל"י. הרווה לפני ממפרשח _מסחנפ ב־‭2. 1‬ מיליון ל"י. ההברה לא שילמד, דיוי־ דנדה במזומן אד חילקה בשנים 1961 ו־1962 מניות־הטבה בשיעור של ‭66%‬ ו־‭. 40%‬ננסיה של תנות _, אמקור" שוערנו נל שנה. והעודפים משיערוכים אלה הס־ תכמי לסוף מארס השנה ב־‭11. 3‬ פיליוו ל"י.

השקעות ‭293, 200‬ מניות של חברת _, שמ־ ש‭"!?'‬ לצמיגים במחיר ‭1. 30‬ לי" המניח בת לירה אחז. אף כי חברת "שפשו‭"!‬ עדיי!יא פירספד מאזן _־די"_ד רויח 'מפםד על עסי קימ מצורפת לפייספקט חיו־־ דעת של ריאי־חשבון מוסמכים, חמעידה, ני ערכה של מנייי! "שמשו‭"!‬ עולה על משער !ל ‭1. 30‬ י"י מפנימ. לפרוספקט מצורף מאזן מיושן ומקוצר עי עסקי שמשון‭. "‬מאז!זד, מחיימס לסוד מארס ‭, 1962‬כלומד מלפני שנמ ומחצה. לפיו י־צא , כי החברה שילמה דיוידנדה של ‭, 12%‬אן לא חילקה מניות־הטבה. מאחד שחברת מהשקעות נוסדו! רק "שנה וממלמ אח פעולחח רק לפני חודש בקירוב. ראוי מיה לצרף לפדוספקט זח ידיעוח נוס־ פוח ומפורטות יותר על עסקי חברח , אפקוד' וחבריח מבת שליו בגו‭, !‬אמרו‭", "!‬אמאץ‭, "‬ . פליז‭. "‬ "רדמונד—אפקוד" ו"אמקומר‭. "‬למעשה מסתפקת , אפקיר" בפיי־ סופ פאו!פפורט על אתת מחברות הבת הקטנות _יהפהות חשו ־ בוח שלד‭—. ‬ והיא , אמצור" לייצור צמר סלעים יתפרי־ביווו אמרים. מאזן זמ אינו אומד מרבה לגבי תיק המניות, שבו כבד טח־ זיקה חברת ההשקעית החדשה. אין ספק. כי חחברה הרווחית וההשובה בקונצארן זה היא , אפ־ קוו‭, "‬ _העיסקח בייצור מקררים חשמליים, סזגני־אויי ־ . סכונות־ נביטה. _תנווי־חשטל ונוי. היק ניכר מהכנסות , אפקוד• נונע מגכיית דמי שירית, איים י ע הכנסות אלה אין פרטים בפריס־ פקט של חברח ההשקעוח המד ־ שה, אף כי היא וכשה מ"אמקור" חיק לא־פנוטל מהון. המניוח.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩