⁨⁨דבר⁩, 10 יוני 1963⁩ — ד"ר ח.בוגר - למנוחות [⁨כתבה⁩]

ד"ר ח. בוגר - למנוחות

קהל, ובראשו יושב־ראש הכנסת, שרים, אישי ציבור רבים ואלפי בוגרי גימנסיה . הרצליה‭, "‬עברו אתמול על פני ארונו של ד"ר חיים בוגר (בוגרשוב‭, (‬אשר הובא אהר־הצהרים לפנו־ חת עולם בבית־העלמין בקרית־שאול. את נשיא המדיגח ייצג בלוויה מזכירו האישי מ. פלד.

ארונו של הפנוח הוצב על גבי דוכן שחור באולם הכגיפה לניפ־ נסיה . הרצליה" בהל־אביב. לאחר גבן חיעבר הארון, שהיה עטוף נדגל הלאום, אל מדרגות הבגיין, שמסביב ניצב קהל אלפים, שבו בלסו חניכי חגימנסיח בחולצות התכלת של תלבושתם חאחידה. מנהל גימנסיה . הרצליה'' י. בר יהודה פתח את דברי ההספד, באפ־ וו בין היתר: . י צרח י הד עם קופץ חברים את המוסד התיכון העברי הראשון. כל בתי־הספר התיכוניים הפוורים עתה ברחבי הארץ היבט פרי עמלר, במרצד הרב בנית הלק מן העיר תל־ אב י ב ‭". ‬ י . בן־יהודד, סיים את דבריו בהטעימו: . רכשנו פפך את האהבה לציון. יהיה מפעלך לספל למופת‭". ‬ יושב־ראש הנהלת הסוכנות היהראשון הודית מ. של שי, גימנסיה ־" טבוגיי . הרצלי המחזור ה‭, "‬ אשר השפ י ע ד בי ד ה ספד נ שם ביגרי "מוסד, הגדיר את חמנוח . נשפת הבית‭, "‬אשר , עירה לתוך כותלי בית־פפרנו את בל להט לבו. מעבר לכל המחיצות נתקיימה האהבה אל האיש הזח, אשר ליווח אותנו בכל דרכינו‭. "‬מ. שרת סיים

: . י רבו כמותו סוריפ בישראל‭. "‬ ראש עיריית תל־אביב מ. נמיר _ניין בדבריו, כי , אנו מלווים היום גוש מוצק של היסטוריה תל־אבי־ בית, אחד מאישי הסגולה של הדור הראשון להקפת העיר‭. "‬מ. נמיר חזכיר, ני ד"ר נוגד חיה חבר נשלוש פועצות העיריה הראשונות בשגים ‭, 1930—1921‬בתקופה שתל־ העיריד אביב ‭, , ‬ צמחה אמר, משכונה כי , בוגרשוב לעיר‭. "‬ראש זנה בחייו לרחוב מרכזי בתל־אביב יתידר ששפו , להנצחת נקרא עלי פעלי ו, " לאות . כן הזכי הברח ר, בי ד"ר בוגר נבחר לאזרת־כבוד של תל־אביב במלאות לו 80 שבה. לאחר שבנו של הפגות, ד"ר ז. צא מסע בוגר, אמר , קדיש‭, "‬ י הלוויה לדרכו, כשתלפידי הגימנסיה צועדים בשלשות פבית־ספרם ברחוב ז'נוטינסקי. בבית־מקבדות חספיד את חפנוח חבר־הכנסת ד"ר ריפלט, בצייני, כי לתורה ד" . ר להשכלה ביגר חינו ומצוות־עשח את תלמידי . י כן עמד ד"ר רימלט על פעילותו של המנוח במפלגת הציונים־הכלל"ם. בשפ משרד החינוך והתרבות השפיע דברי הספד ד"ר מ. זיו.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩