⁨⁨דבר⁩, 6 יוני 1963⁩ — ב1־ג1ריון מנמק סירוב "קודישואד לשדר פזמוני,פצצת שמוי של ה,חמאם' [⁨כתבה⁩]

ב1־ג1ריון מנמק סירוב "קודישואד לשדר פזמוני, פצצת שמוי של ה, חמאם'

ראש הממשלה ד. בן־גוריון השיב אתמול לשאילתה בכנסת בקשר לסירובו של "קול־ישראל" לשדר פזמוני תכנית ‭.. ‬פצצת־ הזמן" טל התיאטרון הסאטירי "החמאם" ואמר כי "השיקוליש היו שיקולים של טעם טוב ושל רמה אמנותית בלבד ואין להם נל נגיעה בתוכן הפוליטי של הפזמונים‭. "‬ _בן־גוריון, שהשיב לשאילתה שלחלק מתכנית , פצצת הזמן‭, '‬ולא את

אמה תלמי (פפ"ם) אמר עוד בשם מנהל שירות השידור, כי הוועדה לביקורת פדמים ומחזות מוסמכת לאשר הופעות להצגה פומבית, או הזכות לאשר תכניות לשידור שמו־ רה להנהלת _. קול-יעראל‭.. "‬שי־ רות־השידור מעולס לא התחייב לשדר כל המוצג על בימה כלשהי. אף לא כאשר מדובר כתיאטרון רציני — ובודאי לא כשמדובר בבימות קלות ומועדוני־לילה‭. "‬אמר ואש הממשלה. בהמשך דבריו אמר ראש הממ־ שלה: , העניו נדון בפרוטרוט על סמר תלונת . המאם" במועצה הצי־ בודית של _. קול־ישראל‭. "‬יו"ר המועצה שלח ב־‭15. 2. 63‬ את הת־ שובה הבאה ל. חפאםי: "קיבלתי מכתבו מיום ‭, 10. 2. 63‬והבאתיו לת־ שופת לב הבדי המועצה הציבורית ל, קול־ישראל' בישיבתה באמצע שבוע זח. חברי המועצה שמעו גם את הסברי הנחלת , קול־ישראל' על תוכן מכתבך. המועצה איננה סבורה שיש יסוד לתלונתכם בדבר , צנזורה פוליטית' לגבי שידור , קול ישראל' ביום ‭, 9. 2. 63‬שכלל

כולה‭. "‬ כן השיב ראש הממשלה לב. או־ דיטי ‭")‬חירות‭, ("‬ששאל, אט אין ראש הממשלה סבור, שיש ללקט את כתבי חנשיא המנוח יצחק בן־ צבי ולהוציאם לאור בהוצאה מיוחדת. בן־גוריון הפכים עט דעת השיאל‭_?, ‬יש צורך ותועלת בהוצאת כתבי הנשיא המנוח ואמר כי יתייעץ על כך עפ הנשיא שזו ועם אלמנת הנשיא המנוח.