⁨⁨דבר⁩, 2 מאי 1962⁩ — שיא עולמי לנוער במשקולות הציב טוביה סוקולסקי מחיפה [⁨כתבה⁩]

שיא עולמי לנוער במשקולות הציב טוביה סוקולסקי מחיפה

?קר-ךץ_^_קןד‭_\7 ‬

סוקולסקי אף השווה את השיא _העולמי לנוער _בקרב־שלוש ‭257. 5‬ ק"נ, _השי*ר ל־יי- ?_אס_£ י =אי סטייה "שיאו של סוקולסקי בלחיצה 6וב יותר ב־3 ק"ג מהשיא הקודפ. שהושג זנל-ידי הצרפתי _די־רוסו ‭83!‬ ק"ג‭. (‬ ס_|קגלסקי בא _לאיז לפני שנתיים

•? שיא עולמי לנוער (עד גיל ‭(20‬ הציב מרים המשקלות הצעיר טובי* םוקולסקי מ"הםועל" היפר. כמשקל תרנגול. כאשר מי-ימ _י‭&_"‬_ייויו לחיצה 88 ק"ג.

מפולין כנער ועתה הוא משרת בצה"ל. סאטנו נ, ח8ועל" היסה הוא טינ'ז ונ־ ננחרת הארצית _־. שפרינגר. התאחדות הספורט _פנתה אל ההת־ אחדות הבינלאומית _להרגת־םשקולות כבקשה לאשר את השיא. שהושג בתחרות -שמית ובשיפוםפ של שני שופטים בינלאומיים מוכרים. מזכירות מרכז . הפועל- רנה ככעיות השחייה כהתאגדות מזכירות פרבז . הפועל" דנה ברא־ שית השבוע כבעיות השחייה כ"הפו־ על" א. _נינזבורג. מרכז הנדת חש־ הייה. טסי דו"ח על פעולות השחייה ב־1961 ־על התכניות לקראת ‭. 1962‬ בדיון הדגישו חברי המזכירות את הצורך בהרחבה הענף ימתן חשומת לנ לשחייה בין הילדים‭:. ‬ו הודגש הצורך לעיון כ. הפועל" תחרויות לשהייני דרגה כי נוסף לאליפות דרגה אי. נן התישו את החשיבות שבהקמת לינה _ביז־טניפית באזורי הארץ השונים. גמה מחברי המזכירות הביעו הת־ ;_גדית לנלה: שהשתרש כהקמת נב־ _, דורות אזיריית _במקימז של קבוצות בסניפים. הוטל על ועדת השהייה להכין תכנית שנתית -להביאה לפני הוועדה המקצועית בהתאם להמלצות שהושמעו במזכירות.

ועידת מכבי תרפתח מחר בכפר המכביה מאית צירי מכבי מכל רחבי הארץ המייצגים 40 סניפי . מכבי" י־50 סניפי . מכבי־צעיר‭. ''‬יתכנסו באולם הכינוסים של כפר _המככיה לפתיחה הגיגית של הוועידה הארצית _ה־‭, 26‬של תנועת ‭.. ‬מכבי" בארץ. הוועידה תימשך שלושו!ימים, _ותיגעל _במוצאי שבת. את הוועידה יפתה נשיא הסתדרות ‭,, ‬ם:בי" ישראל. נ. חת. ואילו את הסקירה הכללית של מעולות . מכבי" נמשך ארבע השנים האחרונות ימסור לוועידה יו‭''‬י הנחלת מרכז מכבי ישראל ש. זיסמן. את ברכת ממשלת ישראל לוועידה זו י3יא א. אבן. שר החינוך והתרבות. את ההרצאה המרכזית בפתיחת הוועידה ישא סגן שר _הבטחון, ש. פרס, אשר ידבר על ענייני בטחון המדינה בשעה זו. בו בערב יערך המושב הראשון של הוועידה שיוקדש לבחירות נשיאות והוועדות השונות. ביום ששי בבוקר יתחילו דיוני הוועידה בהשמעת דו"הות של ראש־ הסתלקות יאילו שעות אחר הצהרים יוקדשו לוויכוח כללי. בשעות הערב יהיו צירי הוועידה אורחי עירית ימת־ גן, בפארק הלאומי, בו יערך ערפ הווי בהשתתפות _נציגיפ מסניפי "מכבי צעיר‭. "‬בשבת לפנה"צ ישמיע יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"ב _סשה קול, הרצאה על הנושא . הנוער -המ־ דינה‭. "‬לאחר מכן, תחל הוועידה בקבלת החלטות ובבחירת המוסרות השונים.