⁨⁨דבר⁩, 24 ינואר 1961⁩ — Untitled [⁨כתבה⁩]

דברי בלע ב"פי־האתוף זכותו של "פי האתון‭, "‬עתון הסתדרות הסטודנטים היוצא לאוו בי־ יושלים, לאכסן בין דפיו יעות והש־ קפות שוגות ומגוגדות. גפ טרור "פכ־ תביפ למערכת" שבו, המשמש זירי, נרחנת להתגוששות לאנשי ימיו ושמאל ולא תמיד בלשון נקייה נל . נו, מעיד על _נך כמאה עדים. אולמ אפ בפרור זה גיתן גט מקום ננני, הוא־ שון בתור וברוב אייבות, לדברי בלע ולשנאת ישראל נדבריו של הסטו־ וגט למשפטיט ומחבי הספי "תלייגיפ וחפים מפשע" ‭")‬סי האתון" מט' ‭, (1. 18 , 5‬הרי שהדנד חויג נפקצח, ואף יוחד מזה, מגבול האדינות זאומד דר־ שגי. מתוך וברי אוחו סמודגמ של האוניברסיטה העברית, מפעפע ארס של שיפנה גלויה למדינת ישראל ול־ שליטיה. הוא מתפאר בשחצנות גדולה על הצלחת הספד, שבו‭". ‬ניסה לצלמ את חיי הערביפ ואת בעיותיהפ בישראל" וצוות. כנרוכיד, נגד , דבר‭", "‬אר מר‭, "‬על המשפד" ו"במחנה‭, "‬שהפ " _החרו־החזיקו אחרי "חרות" בתגובותיו על פפרו _, תלייניפ וחפיט מפשע" ורואיפ בו "ספר פלא שיפנה ושקרים. אין מחבר הספר במנתנו . ננהל ולא ייבהל" מפגי התגובות הללו, שנן הוא אומר:ידעתי מראש, שדברי " עלולימ להיתקל בהתנגדות גדולה מחוגים מסויימיפ‭. "‬והוא שואל: . למי ישאירו הערבים את בעיותיחפ כדי שיפתרו אותן‭"?‬ אף תשובתו לשאלה זו אינה מאחרת לבוא: _, בסח שננסה אנו, הערבים עצמנו, בעזרת החלק "הבלתי אדיש" של הציבור היהודי לפתור אוחן ועלחשליטיםביש־ ואל לדעת שאין ביכולתנו לשאת לנצח את עול שלטונט" (הפיווו שלי — ט‭, (, ', ‬

סירושיט מיותרים‭... ‬ ועור: נאוחו פנחב טוען גם כן מחנרו פ. ס‭,. ‬נין השאר, ני נל מי פבני המיעוט הערבי בישראל "המנפה" להתגונן נגד מדיניות הדיכוי, מואשם, ובלי הל שמץ של הגיון, בהפתה נגד המדינה‭... "‬גט כאן מפי־ וושיפ פיותיימ. אך מה דעתו של ס. פ, על אותפ רבבות העמליפ הערניפ, "המיונאים" במיינת 'שיאל, המאור־ גניט נהסתירות ונלשנות ענודה והעובדים שכפ אחד עט הפועליפ היהו-

דים בשדה, בבניין, בחרושת ובסדנה והס שווי־וכויות בשכר ובתנאים סוציאליים ז על פיתוח הכפיים, על הפסקת המים לישוביפ העיביים, על הטאור, החתנודה השינון‭', ‬ החינוך, ועודן הנעלמו נל אלה מעיניו ז ואוליינ- " סה" גס לספר לנו ולנני עמו בישר־ אל, על מצבפ של הפועלים בארצות השכנות "המתקדמות‭?"‬ ו"לפי האתוף ועורקיו: האפ לא תסלדו גם אתפ _מדנרי בלע והסתה אלה בתוך דפי עתוננפ! ‭. 8‬יזון הנהגת ציבור הסטודנטים - לאן? בנחירות האחרונות, שהיו במאי השנה, נבחרה הנהגה חדשה להסתר־ רות הסטודנטים, רבים ופוביס נתנו ידם לישימת ה"בלתי תלויים‭, "‬כיון שיאו בנציגיה אגשים _ישיי־דרך אשי אין להם יי נשום מקה וממני פוליטי ואחת שאיפתם: מונח הסטוינס. שום אזהרות של יודעי דנו — אשד הצניעו על הסכנה שתנועת המשטי התיש תחדור דרנם אל בין כותלי האוניברסיטה — לא הועילו. חפ ניצהו בבהירות. אולפ אפ היו תמימיפ אשר פיקפקו בהנחה זו. בא פרלמנט הסטודנטים חאחרון וטפח על פניהם. יו"ר הסתדרות הסטודנטיפ דן ביתן וחבייו נזירוו להגניב את "פרשת לנון" דרך הדלת האחורית. הנושא ־האם יש סננה לדמוקרטי במדינה‭, "‬הבטיח למשוך קהל " רב. הבי הכנסת י. בר־יהודה הוזמן להיות דובר של מהייני התזה הנ"ל וננגדו פשה ייין — תנפיט שהיה שקוף: להעמיד אח מפא"י נמותקפת _על־ידי נל הפפלגות מימין ומשמאל. מלבד זאת לא הסתפק ביתן באוגון הפרלפנפ הזה, אשר לדעת רביפ המיט חרפה ובושו, על מקיפיו, אלא גם ויבר בצורר, מפורשת כאיש "המשטר החדש" וסייע לפרופ' ליבוביץ בפלאנת הטפת הארס האהובה עליו. הוא "אזר אומץ" ו"גילה" בראשונה, מעל _נמד, טונות, את העובדות הק־ שורות ב"פישה" וצינוי הסטודגטים הרנ עמד גדהט מול גילוי הזדהות ברור זה של היו"ר עט תנועת המשטר ההדש. ת‭1<‬ הססודנטים מל מפא'" !ורש

!בתוקף הסרת המסווה מעל פני ביתן. 1 ותובע את התפטרותו לשם טיהור הא־ וירה בהסתדרות הסטודגטיט. יתשליט. עוזי _כרעפ _^ רמזור בלתי-יעיל פעולת הרמזור שנתצטלבות וחונות הרצל ורוטשילד נראשון־לציון, אינה פספיקה לנוון באופן יעיל את התנועי, המרובה העונרת במרכז העיר, כשנראה האוד הירוק מותי לכלי היסב להפשיר נדרנפ, אולפ קורה שאי־ נם נוסעים ישר, אלא פונים בזוית ישרה ימינה, לצד הרחוב הסמור וב־ כך הפ מסנניס את חולני הרנל החו־ ציפ את היחוב. לשפ מניעת אסונות יש להתקין בימזוי אות מיוחי לסימון המעני החפשי לצי ימין. אותו זמן יש להפ־ טיק את המעבר של הולני־הרגל באמ־ צעות אור אוופ ממושך (יאוי לציין, כי תקלות אלה נראות לעין דק להולך רגל, בזמן שהמומחים לתחבורה, העוב־ דים ברכב, אינם מרגישים בשופ לי־ קוי‭. (‬אחרי שעל פי יומתי הותקנו בזמנו תמרורים בסביבת מרפאת קו• פה־חוליפ שבד, אני עובד, חננ' תק־ וה שגם התערבותי זו לא תהיה לשוא. ר"ד מ. קליצקי‭,, ‬ רופא קופת חולים בעניו בית החולים העירוני בת"א ב"הארץ" ‭20. 1. 1961-8‬ ר‭11. 1. 1961‬ הופיעו מאמרים מאת יאיר קוטלר, הדנים בעניני בית־ההולים העירוני. המאמריפ מכיליפ םלופיפ ואי־דיו־ קיפ מרובים. האינפורמציה שעליה מסתפר בעל המאמרים אינה משקפת את דעח הגציגות המופמנת של הרופאים. כל חדעות אשר הונאו, ננינול, נשם הרופאים העירוניים, הן דעוח פרטיות של איש אחד או שנים וועד הרופאים, נשם צינור חרופאים נולו, מסתייג מהן.

אגו בדעה, שהבאת הדברים בצורה זו בלי קבלת אינפורמציה ממקור ראשון ומוסמך מביאח נזק לשם חטוב של בית־החולים וחרופאים נאחד, ד"ר א. פיני ‭")'‬ר ועד רופאי ביה"ח העירוני ‭'*‬ווו הדסה בוזיא

כדאי לדעת ;דמעות ‭^^^^^‬ בורך כלל, מלווה חיתור בצל בדמעות. אפ את רוצה בבצל בלי ומעות, התהילי לפרוס אותו מן החלק העליון ואל תחתני את החלק החח־ _תון, הקרונ לשורש. חלק קטן זה מניל חופר המגרה את בלוטות הומ־ 'גות.

כדאי לגסות מרקהת גזר 250 גום גזר, כוס סוכר‭%, ‬ כומ מיץ לימון, קליפת לימון מגורדת מ־2 לימוניט. נקי את הגזר, גרוי אותו נפיפ־ פיח עבה ובשלי נסיר שטוח עט חצי כוס מים 20 דקות. אהר־נך הו־ סיפי את הסוכר, הלימון‭?, ‬ליפת הלי־ מון וקגדילי את האש. בשלי עוו 20 דקות.