⁨⁨דבר⁩, 18 ספטמבר 1959⁩ — ש.פרסיץ תוקפת את צמרת ה"כלליים'י 7 [⁨כתבה⁩]

ש. פרסיץ תוקפת את צמרת ה"כלליים'י 7

‭,, ‬נ‭0 7 7‬ים 7_שעה‭", "‬קזור"ריטטים‭", '‬פגיעה בכ7 דרכי הדמוקרטיה

מאת יואל _מרקוט, סופר \גר' בשורה של האשמות 1גד ה"כליפים לשער‭". ‬ וה"קו&צים בראש" שהשתלטו על צמרת הציונים הכלליים ופגעו ברמתה המוסרית של המפלגה, יצאה אתמו_^ חברת הכנסת שושנה 9ר0יץ בראיון מיוחד עם סופר "דבר‭. "‬ מאחר

ש. פרסיז' שהורחקה מרשימת המועמדים לכנסת של מפלגתה, תיארה את ועדת־־המינויימ של הצה''כ כ"ועדת נובות'י ששימשה מכשיר בידי "קאריאריסטים פולי־ טיים" אשר הכניסו למפלגה רוח של אינטריגות ותככנות והרחיקו ציו1ים ותיקים מהרשימה. כן הבי־ ער. את דעתה, כי הכללתו של משה נסים ברשימת ה"בלליים" תתן מכד. ניצחת למפלגה. לשאלה גענין הצעת חפרו‭";‬ _רסיגייט לעמוד גיאש ושיטתם גגחירות לעירית תל־ _אגיג, אמרה ש‭$. ‬רפי‭. _?‬גי

8ורס החליטה, שהיא מוטרדת על ידי _עתונאיג ועשרות מגקרימ אחרים;אך יש להניח, גי היא תחליט ביגויט _הקרוניט. היא אמרה: לא ידוע לי , אם הפרוגרסיביים באי במגע עס מפלגות אחרות בעני!מועמדותי;אד אני סבורה, שה&_רתרטיבים יודעיפ. שאם אסכיט להיות מועמדת לא אלר להיות חברת מועצה או אפילו לכהן גראש מחלקת החינוך של העירית, אלא אעמיד את מועמדותי לראשות העיר, ואם אנשל — אתפטר. בגילי כדאי גט להישרף במטרה גדולה ולא לבזבז זות כוחי ויכולתי בדברים שרבים יכוליס לעשותם‭. "‬ לשאלה מ‭;1‬יכריע בשיקוליה, אמ י

שושנה פרםיץ רה ש. פרסי‭/?‬ גי "השאלה היא רצינית מאד ונכבדה. במשך כעשר שניט ניהלנו, דיזנגוף, רוקח ואנוכי, את ענייני העיר. אמנם התרכזתי בעיקר בחינוך, אך עסקתי גם בדבריט אחרים. בשנת ‭, 1933‬כאשר ממשלת המנדט פסחה על תל־אביב במתן הלוואה. נשלחתי מטעם העיריה ללונדון והשגתי מיליון לירות־שטרלינג כהלוואה. נשאתי גם בעול העבודה הפוליטית הרפחנטטיבית של העיריה. פנו אלי אישים מכל המפלגות ואסרו לי , כי כורח השעה הוא לטהר את האוירה בעיריות. להוציאו מידיים של אינטרסנטיות מפלגתיות צרה ולהעמיד בראשן אישים ידועים ביחסיהם האוב־ _יאקטיבי והענייני , אשר יובלו לרגז סביבם קואליציה מכובדת המאפשרת את נהול העניינים לא לטובת מפלגה זו או אחרת אלא לטובת העיר גזלה. (סוף בעמוד ‭, 9‬טור _#