⁨⁨דבר⁩, 26 מאי 1950⁩ — _הבוחשת ה‭&^‬ריק_^ת _עורבת _חידושים _נרחבים _אחלי מרג_^יפ [⁨כתבה⁩]

_הבוחשת ה‭&^‬ריק_^ת _עורבת _חידושים _נרחבים _אחלי מרג_^יפ

ואשינגטון‭25. ‬ (ר‭. (‬סוכני הבולשת האמריקאית (פ. ב. א‭, (. ‬העוסקים עתה בחיפושים נרחבים ביותר אחרי מרגלים, התרכזי היום בפעולתם באזור העיר _ניו־ יווק. כסי שמודיעים, מחטשים סוכני הבולשת אחרי מרגל םוואםי, שזוהה על ידם בשם "גיון‭. "‬הוא נחשב לאיש המפתח בהעברת סודות אטומיים לסס"ר, שנמסרו לו ע"י הארי גולד (נאסר ביום ג‭. ('‬ _סנאטור _אדוין ם. ג'ונםון , הבר הועדה האטומית של הקונגרס האמריקאי, התנבא אמש _למאסריט רבים באמריקה. בעקבות חקירתו של ד"י פוכס על ידי אנשי הבו־ לשת האמריקאית. סוכני הבולשת האמריקאית מקווים. כ־ בעזרת תמונותיהם של חשודים בריגול יוכל ד"ר פוכם להצביע על סוכנים _סווא־ טיים, שקיים אתם מגע באמריקה. ד"ר פוכס, שנחקר בבית־הסוהר בבריטניה' לא יכול לקרוא בשמות האנשים. אך מסר את תאורם של האנשים שנפגש אתם. כתוצאה מהודעתו של פוכס נאסר גולד.

ר, ערב' כי צרפת וגרמניה המערבית יפתחו נמף'מ ישיר על תכנית שומאן לאיחוד אוצרות הפחם והפלדה, וכי יורשה לבריטניה להשתתף במו"מ זה. בדי שתוכל להחליט. אם להצטרף ל"איחוד" — נמסר ממקורות מוסמכים- כפי שמודיעים נמסרת _ההצוגת הערב על ידי _אוייוור _החיווי, השגריר הבריטי בפאריס, לרובאר שומאן, פקיד 3ליטי גאסר כםראג פ ר א ג‭25, ‬ (יו. פ‭. (. ‬ד"ר פינקאס, אזרח בריטי ופקיד בשגרירות הבריטית בפראג נאסר כאן היום על ידי המשטרה הצ'כית באשמת "ניהול _טעולות המגוונות נגד בטחונה של המדינה‭. "‬ לי הגיע לניו‭"-‬ורק לונדון‭25. ‬ (ס. י. צ‭. (. ‬סריגווה לי, המזכיר הכללי של או"ם, הגיע הבוקר בדרך האויר מלונדון _לניו־יורק. יי הביע את _קורת־ריחו מסיויו באירופה וגילה. כי יצא בהזדמנות הראשןנר, לפגישה עם הנשיא מרומאן ולשיחות עם דין אצ'יסון. קלמנטיס נאש_£ בלאומנות בורגנית" _" ס ר א נ‭25, ‬ (ר‭. (‬שירוקי, מיניסטר החוץ של צ'כוסלוואקיה גילה בנאומו בועידה המפלגה הקומוניסטית בבראטיטלאוה, כי _ולאדיפיר קלאמאנטיס. מי שהיה מיניסטר החוץ, נאשם ב"לאו&נות בורגנית‭. "‬כן פוטרו מתפקידיהם באותה אשמה: ד"ו גוסטאב הוסה. מי שהיה ראש הממשלה האזורית בסלוואקיה, ומיניסטר החנוך שלו. לאדיסלאב _נובומאסקי. . תורכיה _תיתנגר לכל מעשה של

תוקפנות' א נ ק א ד ח‭25, ‬ (יו. פ‭. (. ‬שר החוץ התורכי החדש. פואד קורפולו, הכריז הי־ם כי ארצו תתנגד בכל כוחה לכל מעשה תוקפנות מצד מדינה זרה. בתשובה לשאלה על עמדת ממשלתו כלפי ברית המועצות, אמר קורפולו. בי תורכיה אינה נוהגת במדיניות תוקפנית _גלגי שום מדינה. אולם היא תתגנר לכל מעשה תוקפנות. שר החוץ נשאל, אם תורכיה תצטרף לאמנה האטלאנטית או לברית ים־תיבונית, שתיכרת על פי מתכונת דומה‭". ‬אנו ננקוט במדיניות שתהא לטובת האינטרסים