⁨⁨דבר⁩, 31 אוגוסט 1948⁩ — ירושלים [⁨כתבה⁩]

ירושלים

היי?שחו_^_גד ל'טוטרימ מייל שהובא לטלטלה באשמה כניסה בכוה לרשות זרה, התנגד לשוטרים ופצע סמל בפניו ובעין הימנית. החייל ייבא למשפט. ברח מגיר*_־חמע58ר לעברייני‭!!‬ צעירי‭:!‬ הילד שאול :קר ברו;מבית חמעצר לע־ בדיינים צעירים ב־‭29. 8. 48‬ _תאורו: נמוך, ב־, י7 קיניס קחורות‭. -‬יגער ־0חור. לגוי; _מכנכיג וחילצת האקי, נועל סנדלים עפ לעצרו קל‭;8‬ים 6 אנשים וביביהפ 4 חיילים נעצרו על־ ידי המשטר־ כששיחקו בקלפים בקפה ‭,, ‬ריץ" ברח- המלך דוד. הקלפים יסכום כסף שנמצא על שולחן המשחקיב הוחרפו. העצורים ובעל ביו;הקפד‭,,, ‬ריץ" ייבאו ל-שפט. מי ישא כהוצאות _בדק־כתים י מוע$ת עירית ירושליפ ההליטת בישי־ בתה האחרונה לפרסם חוק־עזר, שלפיו יהיו חיי־‭,. ‬ים בעלי הכתיפ כתשלום חמי־ שים אחוז מהוצאות תיק‭)_1‬ן הנזקים שנגר - מו. לבנינים בהפגזות. שו_!_י חמישים אחוז _יצולמו במשותף על ידי כל יתר הדיירים _בבנין. במקרה שנגרם נזק לקונסטרוקציה הכללית של _הבנין. בהוצאות של תיקון הנזק בדירה פרטית ישאו בעל -ביי! ?מחזיק ‭;<‬יתה דירה הלק בהלק, כ;החליטה _העיריה לספק מים לצרכי ‭::‬ניו במחי ‭;;‬מהל כדי 50 אחוז. בהחלטה נוגסת נדועות פתיחת מעבר חפשי ביו _יי־שלים והשפלה, בלי "הנוסעים יהיו "וקיפ לרשיונות בסיעה. כן תובעת העי־ ריר. את החזרת בית _די־סוס הממשלתי לירושלים.

_ממיבת־פרידח ליעקב _טשרנוביץ _מי!ל7 דנטהל?ונלכז הגיוס בירושלים ‭;;‬ ערך ביום א' מ‭:!‬יבה ליעקב טשרנוביץ, ששיבוש יו''ר למוסדות אלה, ועתה פרש מתפקידו, מאחר שנקרא לפעולה צבורית אחרת. המסיבה ריבז/_־ נציגי - מגל ד, ך/ןגי0 והזרמים בירושלים והיא שימשה לא רק הזדמנה!להבעת דברי הוקרה והערכה לחבר שמילא בנאמנות ונס"ידות ־את תפקידו כראקית ימי הגיוס. ועד היום — אלא גט לסיבוט פעולת הגיוס בירושלים במשך תקופה של שמונו!חדשים. את המסיבה כהה ה. _לוצינסקי שיעמוד מעתה בראש לשכת הגיוס. אחר כך נש־ כעו שור־ של ברכות בעל־פה ובכתב. יעקב טשרנוביץ השיב למברכים. ועד סי9רי ירושלים באסיפת סופרי ירושלים נבחר יעד בן 5 הבריב: ד"ר א. ז. אשכולי , רי בנימין, ד"ר צ. וויסלבסקי. י. קופליביץ, ח. תורו. _געלין גז‭?;‬י מהורות _ומגוניה? גדר־ _לירושלימ שר האוצר מינה ועדה לבירור תביעות בקשר לנזקי סחורות ומכוניות שנפגעו בשעת הובלת אספקה לירושלים. על המעונינים לפנות למרכז הועדה מד בגלי, בקריה. חיים _גורפילמל