⁨⁨דבר⁩, 22 אוקטובר 1940⁩ — שא7ות אח־ישראל בבית הנבחרים [⁨כתבה⁩]

שא7ות אח־ישראל בבית הנבחרים

התפתחות התעשיה כזמן המלחמה‭—. ‬ ש71_ול הפליטים. העצורים‭—. ‬ ירית _פאן־ערבית? ־

לונדון‭20, ‬ (_פאלקור‭. (‬הקולונל וזןג'וו-ד שאל בבית הנבחרים את סגן מיניסטר המושבות מר הול _למםפ־ בתי החרושת ומפעלי חתעשיה החדשים שחיקמו- בארץ־ישראל מאז התחלת המלחמה. מי הול הש־כ: כי חמ_£פד הכללי הוא ‭, 23‬ ריבם — מפעלים קט - נים. ביניהם ; _£צרבי מזון, אריגים, הלבשה, מתכת, מכונות, צרכי _רפיאה, תוצרת הימית ועוד. בן שאל מי ו‭?<‬ג'וו-ד, האם הפליטים שחיו עצירים במחנות י בעתלית ובםרפנדשודוררי כבר ומה מספרם ?מר ח, _־ל ענה ‭356 :‬ עולים בלתי חו-קיים אסירים במחנה בעתלית ועדיין לא שיחררו‭, -‬חלק מתם גברים בגיל

‭—18‬ס‭, 4‬שאזרחיהם בלתי ידועה. הציד מאנדר שאל את סגן מיניסטר הח יץ מר נאטלר, האם ניתנת הנ_&הת נדנד ?הקמת ברית פאן ערבית חפשית לאחר המלחמה. מר באטלר השיב‭., ‬כי שום הבטחה כוו לא ניחנה. מד מאנדר חו - סי‭*!‬ ושאל: האם הממשלה מתייחסת באהדת- להצעת כזו 1 תשיבת מר באטלר היתה: כי זוהי הצעה _מענ־נת מאד וחשיבה. לונדון‭21, ‬ (ר‭. (‬בשבוע האחרון הרבו בני אנגליה בקניות, כדי לחמנע מתשלום מם הקניות, שנכנס היום לתקפו. חיום חזרה תנועת המסחר הסי־ טונאי למסלולה הרגיל.

שופטים איטלקים יוחלפו בשופטים מצרים ‭, . -. ‬ ־־ ק א ח י ר‭21, ‬ (ר‭. (‬כמה שופטים איטלקים מבתי המשפט המצריים שנמצ־ , אי בחופשה בא־טליה לפניחצט-פיתה למלחמה‭), ‬חיפשתם מסתיימת _^ ב־15 בנובמבר) — יו-חלפי, לפי החלטת הממ־ שלה המצרית, בשופטים מצריים. האמריקאים מוחים על הרעשת רכוש אמריקאי בבחרין ו א ש י נ ג ט ו ן‭. (-, ) 21, ‬הפצצת מפ - עלי הנפט בערב, שהם רביש אמריי י קאי, ע"י האיטלקים עלילה לגיור אחרית מחאה רשמית של _ארצות־הבדית בפני הממשלה האיטלקית. הנרות " קאליפורנ'ה סטאנרארד אויל'י וטאכסאם אויליי הגישי היום " תלונה לסאמנר ואלם.