⁨⁨על המשמר⁩, 21 מרץ 1976⁩ — וסרשפרונג החליק וספג [⁨כתבה⁩]

וסרשפרונג החליק וספג

קשה לכנות כבדורגל את 0מ שנראה אתנצל כשכונתיהתקווה, כמשחק בו נכרה קבוצת הכוח רסת-גן על כגי-יהודה תל■ אביב 0:1. ממשחק היה גרור וחפר דידק. ייתכן והמגרש הבוצי והחלקלק והגשם הטורדני שירד בדקות רבות, מנעו מהשחקנים לפתח משחק ראוי לשמי. הדבר היחידי שהלהיב את הצופים היה מאבק ללא־פשרות, שגיהלו השחקנים על כל כדור. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בתיגבור ההגנות. כבר בדקה השנייה בטש בלם בני־יהודה, מרדכי חגין, את המגרש בגלל פציעה ברגלו. מחליפו, רמי לוי, היה קרן• האור היחידה בהגנת קבוצתו, כש־ גיטרל את חלוץ הכוח, צבי פרקש. בדקות הראשונות ביצעו חלוצי הכוח, מסינג, פרקש ומשה יחיאל, נסיונות תקיפה, אך ניכר היה חוסר רגל מסיימת בשורותיהם, דבר ש־ איעשר למגיגי בגי-יהודה להרחיק את כל הכדורים שנשלחו והוגבהו לעבר רחבת שערו של וסרשפורנג. בהמשך נטלו שחקני בני-יהודה את היוזמה ועד לסיום שלטו במגרש,

אך מיעטו לבעוט לעבר שערו של דגי מנר מהכוח. היחידים שהטרידו את מנר היו שחקני הגנת בני־יהודה, רמי לוי, אפרים פיטל ומשה כהן, שהחליף במחצית השנייה את שח־ קן־הקישור יעקב שרעבי. דווקא בעיצומן של התקפות בני־ יהודה זכו שחקני הכוח בשער מפתיע שהביא להם את הנצחון: צבי פרקש פרץ באגף ימין, בדקה ה־76, ותוך כדי ריצה, שלח כדור רוחב למשה יחיאל; זה שנותר חופשי בתוך רחבת שער בני-יהודה, ניצל את החלקתו בבוץ של שוער בני* יהודה, וסרשפרונג, ובעט שטוח לשער. הכדור חלף על פני השוער. אפרים פיטל, שבא בריצה, הרחיק את הכדור מעבר לקוו. תחילה לא אישר השופט נפתלי איתן את השער, אך כשראה שקווגר בר־ניב מאותת לו בדגלו על כיבוש השער, מרה איתן לעבר מרכז המגרש — 0:1 להכוח. כל גסיונות שחקני בני-יהודה להשוות במ..צית השנייה, עלו בתוהו מול משחק הגנתי צפוף של הכוח. המשחק נערך בשכונת־התקווה, לעיני 1000 צופים.