⁨⁨על המשמר⁩, 29 נובמבר 1972⁩ — איש הקרח בא [⁨כתבה⁩]

איש הקרח בא

הטביע מתקיימות הצגות ראטונות טל "איט הקרח בא" מאת יוג׳ין אועיל, בבימויה טל נולה צ׳לטון. המחזה עוסק באנשים הנמצאים "מעבר"... מעבר לבל סיכוי לצאת מן המאורה בה הם מתקיימים, עם כוסית הוויסקי, ובלי התקווה. כאשר לתוך חייהם־ פורץ ידיד משכבר. הוא מזעזע את עולמם (אגב, זהו "פ--טנט" שהשתמשה בו מחזאות המערב בשני העשורים האחרונים למכביר), ומביאם לידי ראיית עצמם. תירגמה רבקה משולח, את התפאורה הכין אלי סיני. ועוד בתיאטרון חיפה: המעבדה שעבדה ליד התיאטרון תיקרא מעתה ״במה 2״ והיא תערוך הופעותיה באולם הקטן של התיאטרון. כל פעילותה תוקדש למחזאות המקורית.

דיוגנס מחפש! "דיוגנם מחפש אדם ישר" מתעתד להיות מחזה רחוב, שאותו יעלה התיאטרון הקהילתי הירושלמי ("הגר־ אל״). כותבים לנו: "הרעיון למחזה הובא על־ידי מתי גרינבוים. מרין חיים חבר הלהקה, עיבד את החומר הגולמי והוסיף קטעים. בעזרתם של חברי הקבוצה ובבימויה של הלנה קאום האוסון לבש המחזה צורה חדשה והתאים למסגרת של מחזה רחוב". במה עוסקים במחזה ז בבעיית השפעת הפירסוב בחיי החברה ה" צרכניות דיוגנם הפילוסוף היווני, מגיע ארצה אחרי אלפיים שנה ו־ מופיע בישראל של שנות ה־7o. מה קורה ■:תו אפש, יהיה לראות ברחובות ירושלים אם מזג האוויר יאפשר זאת.

קולנוע לנוער משחק ב״קכפים" הסרט הישראלי "קלפים" אשר ייצג את אגודת "קולנוע לנוער" ב־י תחרות בין־לאומית ליוצרי סרטים צעירים שנערכה במילאנו, זכה בפרס שני. בתחרות השתתפו עשרות סרטים. במאי הסרט הישראלי הוא ישראל פנחס, בן 8! מירושלים. את סרטו יצר בשיטת ההנפשה מ-2 חפיסות קלפים. תוש הסרט: מלחמה בין קלפים "מקומיים" ל״ז־ רים". אגב, הסרט "קלפים" זכה בפרס ראשון בתחרות ארצית שהתקיימה מסעם "קולנוע לנוער". על מה ובמה ■4 להקת "הפלטרס" הידועה, המונה חמישה זמרים, תגיע ארצה בסוף דצמבר ותופיע במלון הילטון.

כן תתן הלהקה מופע־התנדבות בפני חיילי צה״ל. * הצ׳לן הרומני ראדו לאדולסקו יגיע ארצה לשורה של הופעות עם תזמורת רשות השידור. ינצח גארי ברתיני על תבנית שתכלול יצירות מאת הנדל, דבת׳אק ןשוסטקוכיץ. > בסרט "ישו סופר־ססאר", ■בתפקיד יהודה איש קריות מופיע השחקן הכושי מארה״ב קול אנדד־ סון. אגב, בסרט זה, שצילומיו בם• תיימו זה עתה, ישאו חיילים תת־ מקלעים. וזאת - בימי ישו ומרים הקדושה... ♦ ב־B בדצמבר יגיע ארצה הזמר ריי צ׳ארלס. הוא יופיע בלוויית תזמורת המונה מ נגנים וחמס זמרות.

⁨לחיצה על "ביטול" תעצור את ההדרכה. לחיצה על "אישור" או בכל מקום אחר תמשיך את ההדרכה⁩

⁨להסתרת חלונית המידע או התאמת את רוחב הצפיין⁩

⁨להגדלת הצפיין⁩

⁨להקטנת הצפיין⁩

⁨מעבר לגיליון הקודם⁩

⁨מעבר לדף המידע על הכותר - לצפייה ברשימת כל הגיליונות⁩

⁨מעבר לגיליון הבא⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הקודמת⁩

⁨חזרה לרשימת תוצאות החיפוש⁩

⁨צפו בתוצאת החיפוש הבאה⁩

⁨לחצו על הכפתור הימני של העכבר ועל ⁨מאמר⁩ כדי לצפות באפשרויות⁩

⁨הפעלת מצב QA⁩

⁨לגזור חלק מהעיתון⁩

⁨זום אין ⁩

⁨זום אאוט⁩