⁨⁨הארץ⁩, 17 יוני 1931⁩ — בתל־־אביב וביפו [⁨כתבה⁩]

בתל־־אביב וביפו

במערכתהארץ" " היום יצא עורךהארץ", ד"ר מ. נציקםון, צקונ־ " נרס. ה' דרויאנוב הואייצ צסבצ עצ עצמו את העריכה הראשית שצ העתון צכצ ימי העדרו שצ ד"ר מ. נציתסו!. — סופרינו המיוהדים בקוננרם, מצבר הד יי ר מ. נציקפו!, יחלו: מ. אוננרפצד, א. ז. בן־ישי, י. זמורח, חרמן סויט, י. קצינוב ועוד. מבית המשפט — תימני זק! מ. נידון אתמוצ ע"י שופט הש־ צום צחדשיים _ מאםר על שעב כמת זונות מכנסים י מבית הכנסת!שברחוב יונה חנביא. — ערביה שנשתה בית הוציאה מתוך המטה שבחדר ארנק, ובו ‭1450‬ מיצ. בעצ הנניבה רדו* אתריה וחיא החזירה צו ‭950‬ מא"י. את השאר זרקה יתד עם הארנק. הגנבת נידונה עצ ידי שופט השי י ום צעשדה ימים מאסר. — א. ר. שהחזיק בנזין בצי רשיון, נידון צחדשיים מאסר. — נ. פ. שהחזיק במסעדתו משקאות חריפים בצי רשיון, נקנס בצירח אחת. לירה טורקית במקומ לירה א"י צפני כמה ימים, השכם בבוקר, ננשו שני ערבים ?ציהודי בשוק וקנו אצצו צהם ושצמו צו בבנקנוט. שהיהודי חשבו צצירת א"י ונתן צקונה את העודף) המגיע בסכום שצ ‭. 980‬ כעבור כמה שעות נוכה, כי זוהי צירה טורקית, שערכה קטן מאד. הוא תתאונן בפני המשטרה ואחרי חפושים נאסר אחד הערביי ם. המשטרה נומרת את חחקירה, ובקרוב יועמד הרמאי צדין. גנבות עונת העבות" צא פסקה עדיין. יום יום יש " מקרי עבות, עי י . פי רוב גנבות קטנות. בימים והאח־ רונים רבו המתאוננים עצ גנבת תדננוצות, ביהוד בשכונת שפאק. באגודת הפקידיפ נתבקשנו צפרםם: א) הודעת צשבת העבודה, הדורשת מכצ מחוסרי העבודה צהרשם בצשכח שצש פעמים בשבוע, חצה גם עצ חחברים, הרשומים באגודת חפקידים. החברים שצא ירשמו, צפי הסדר הנ"צ, צא יובאו בחשבון בסדור צעבודות זמניות. ב) עצ כצ מהוםרי ־עבודה, הרשומים באנודה הפקלרים ושתחציפו את כתובותיהם, צהודיע צאנודה את כתובותיהם ההדשות. ;) כד־ צאפשר נם צהברים, העובדים עד שעה מאותרת, צבוא צאנודח — החציט ועד ־אנודה צהאריך את שעות קבצת חחברים בימים א י ־' עד שעח 9 בערב. ' פרי עץ הדדי' " במערכת נתקבצ סכום כסף (בשיק) — שתי צי"ש מאת נדבן אחד בחוץ צארץ עצ שם "קרן הפרדס", שנוסד עצ ידי חברת פרי עץ חדר" ביפו תצ־אביב — עצ ידי י הנהצת הה־ " נוך חחרדי ובצתי מפצגתי. מן הראוי חיח, שיודעי דבר יבררו, מה טייח שצ חברח זו, אם ישנח באמת במציאות, ומי חם העומדים בראשה, שיהודים חרדים מחוץ צארץ שוצ־ : חים בשביצה כםפים. מנציון המצורף צשיק יש צראות, ו שמנחצי חחברח פנו בכרוזים ובקוצות קוראים צחוץ צארץ. אנב: ־מכתב עם השיק הומצא עצ ידי הדואר צאחד המוסדות בתי י . אביב, והוא ההזירהו, כמובן; עתח חובא, כאמור, צמערכתחארץ". מכאן יש " צצמוד, שההכרה אינה ידועח עד כדי כך, שאין הדואר יכוצ צמצוא אותה וצמסור צח את המכתבים חנשיחים מחוץ *ארץ בשביצה. באמודאים" " — במסיבה חאחרונח חרצח מ. א ב י־ש א ו צ עצ הנושא:אמנות ערטיצאית". " — במםבת השבוע (מהר) ירצה יצתק נ ו ר מ; עצ התיאטרון בארץ ישראצ. —7 י ע ק ב ? ח ו ד ו ב י ץ הוזמן צהרצות בפנ• פועיי נהריים עצ רשמי מסעו באירופח. ניצלו מטביעה אתמוצ צפני הצהרים ניצצו מטביעה צעיר וצעירה ע"י המציצים אהרציך דוד ועזרא רייכרט. קונצרט ביום חמישי בשעה 8 בערב באוצםאוהצ שם" " יתקיים קונצרט תצמידי הםטודיה צכנור שצ הנב' נציקסוךהרץ. בתכנית: באך, קודציי, בוקריזי, בטהו־ בן, וזיבםקי ועוד. הכניסה' הפשית. אגודת רואי חשבון מוסמכים רואי השבוז מוסמכים בא"י העוסקים במקציע זר, בפועי יסדו אגודה מקצועית שאושרה ע"י הממ־ שצד, . ביום 2 ביוני ש"ז התקיימח האםפח תמיםדת ונבחר ועד בן שצשה הברים: ה' א. רוזינםקי, — יושב ראש; •ה' ד. רוזנשטין — מזכיר; ח' י. האפט—גזבר. הכתובת שצ האנודה היא: ת. ד. ‭367‬ תצ אביב. האנסמבל הלןונצרטי הערב בבית העם האנםמבצ הקונצרטי בניצוחו שי קומפנייץ תכנית צ"ו. בכית העם הערב בשבע הרצאת ז. וויצנאי: א"י צפני מאה שנים. הרצאה הערב בשעה ‭8. 30‬ באוצםאוהצ שם" ירצה הרב " שמחה אס1 (מטעםירושצים", חברח צתורה וספרות) " עצ הנושא: ., צמוד התורה". הכניסה חפשית. בתיאטרון הבובות י היום שתי הצנות:. ב‭4. 30‬ וב‭7. 50‬ בערב. בתכנית: דוד חמצך, דוד וגצית, תנובה. המטאטא" כראשון לציון " במוצ"ש ‭20‬ יוני *. בראשו! צציון הצגה יחידה (תכנית כ"ב) צדרום באוצםנעמ!". "