⁨⁨ha-Mashḳif⁩ - ⁨המשקיף⁩, 9 April 1945⁩ — נתניה במרפאתרמת־טיומקין [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

נתניה במרפאתרמת־טיומקין

ההל ממחר יקבל ד"ר א• גרינטל, רר־ £א למחלות'אף, ארזן, רגררן, במרפאת ממשגה בלמת־טירמקין (בית תמרקין‭, (‬כשערת ‭6—5‬ אהה"צ. _טלגרמה מרוסיה י טלגרמה מררסיה (עיר טרברלםק) הגיעה לאברהם ברדנרריין (נתניה‭. (?‬לפנות לסניף 'המשקיף" בנתניה, ת. ד. 23. ‬ ‭" חגיגת היונ_, ש;ניהחי'ר‭,.. ‬ע. ייון" נציגי האלגרנים, ד"ל י. לדרמן (הסתת רדת עובדים לאומית‭, (‬ד. דזניק (הפוע־ ‭_!"ה‬מ) יז'ודני ‭ה־םתדלדת")‬‭("‬ בדכר את הנהלת המפעל "עלירן" בחגיגרת יובל החמש לקיום מפעל זה. בשם מועצת העיר בילך מל משהי שקד, היובל הוחג בכתלי בית החרושת, רוב פאר בנרכחוית מארת עובדים בהרוה 'רלש' עבר ובני משפחדתיהם . _רקדמל_, לחל? הרשמי של החגיגה תכנית _אמנותית עשירה בהשתיתפותד •של רפאל קלצ'קין, שהקן "הבימה‭/'‬ ומקהלת קבוצת ‭''עלומים"‬ שחבריה עבדו במפעל "עליון" בהיותם ב־ נתניה. החגיגות שימשו ביטוי כביר ליחסם ש? תושבי נתניה' למפעל התעשייתי החשו! הזה•

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩