⁨⁨ha-boḳer⁩ - ⁨הבקר⁩, 16 December 1948⁩ — &#8237;>>&#8236;יום קיבוץ גלויות<< לכבוד מתנדבי גח"ל יוחג באחרון של חנוכה [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

‭>>‬יום קיבוץ גלויות<< לכבוד מתנדבי גח"ל יוחג באחרון של חנוכה

נשירת ה"יפיפ• הנחיגיפ נצנא ההגנה לישראל, שכלאחדמהפ מ־קדש לערך חניכי יטיו• (כולנמת . ייט המדינה• י. ייט ההת־ ישבות-). ייוחד מקלט נכבד ל"־וט קיביז גלויות• שייערך בואת חנלכה (ב' בסבר. ‭43. 1. 49 ‬ ב"יוט קיבוץ גלויות• השנה 'ורט על גט הנילוי הנטלא של נבודד. ישראל בימיני, שנתנלתה ננהירת המוני נוער ענד• מכל קצות תנל לעזרת רדשינ והאומה נשעה הקשה ריתר בתילויתיה* כן מניין ה--דים• לעורר בלב רבבות חייליו• יאזרח• המדינה כולה ונשות אחוד. ויקר כלפי עילי הגלויות ולרפיח מאמצים מתמירים לשם

קירובם לחיי העם והמדינה ילשם הקלטתם והשרשתם בתוכם. שרית התרבית של צבא ההגנה לישראל יבצע תכנית רחבה של ה. יום• בחגיגות, כינוסים מסיבות הסברה יכו-. יוצא חוסר ספרותי מתאים לעללים החדשים ללשונותיהם. אולפ נקודת הכובד הסע* יותי מאשר ב. ימיפ- הקודמים. היא ביימה שתביא מצד מוטדית אזרחייט לשט הקנית הרנשה הכית לכל עולה ועולה. הישוב•* הםוטז־ןח המידציפאליי* נת-ה־פ, ארנוד נש־פ וכ•? נקראים לעריו קבלית' פנים ומרכלת הכרית לאנשי נח־ל שנטניבת*

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩