⁨⁨Davar⁩ - ⁨דבר⁩, 22 June 1959⁩

NLI CUSTOMISATION: Adding this so it is easier to determine where the document source from NLI CUSTOMISATION: Import Date [2022-02-17] NLI CUSTOMISATION: Import Path [import/batch-olive-dav/dav/1959/06/22_01/19590622_01-METS.xml]

Contents

⁨Page 1 Advertisements⁩
⁨Page 3 Advertisements⁩
ביח"ר "מיציי בהתרחבותו לשוק הסירופים והמשקאות הקלים בישראל התווסף העוגה משקה חדש ‭_.-‬_טיט־טופ קולה‭,"‬משקה זה מתר צרת בית החרושת הידוע לטירופינ ולמשקאות קלים .מיצי‭,"‬אמנם חדש הוא בישראל אר לא בעולם.גי , .טיפ־ טופ קולה" הוא משקה המבוסס על בסיס של .קולה" לסי המתכונת האמ - ריקנית הידועה.תמצית .קולה'' מוכרח בכל העולם בתכונ,־תיה המרגיעות. הממריצות והפרוות.מנהל ביח'ר .מי - צי" מר ט.ברר,השקיע מאמציט רביב כדי להבין משקה זה לשוק המקומי והוא גורי נםיוגות של שנים רבות ‭..‬טיפ־טופ קולה" נמכר הן _נסירופ ממר תק לצריכה ביתית והן בקיוסקים בבקי בוקים קטנים ובכוסות. הודות לעובדה,כי צריכת המשק -אות הקלים באקלימה של ארצנו הי* גדולה מאוד,הלכו וגברו הנסיונות ש? ביח"ר .מיצי" בשטה ייצור _טירופיט ומשקאות הקלים,אשר מלבד היותנ משקאות מעודנים ומרווים צסאון,מיו -צרים הם על טהרת הסוגר וחומריפ מזינים אחריט. הביקוש הרב למשקאות וסירופים מחתרת _^מיצי'' כמו "טים־טופ'' ,פטל, אננס.קוקטייל.דובדבנים וכוי,מו -כיח,כי הצרכן הישראלי בא ע?סיפו -קו גט בשטח זה וקונה דק תוצרת מעולה וידועה.ישראל אינה מפגרת עתה אחרי ארצות־הברית ורוב ארצות אירופה הנאורות גם בשטח המשקאות הקלים. יש לציין בסיפוק שרוב התיירים הבאים ארצה מארצות אנגלו־סקסיות מקבלים את משקאותיהם ממש נטו בביתם-ארצם. (ט‭(—. ‬
⁨Page 4 Advertisements⁩
⁨Page 5 Advertisements⁩
⁨Page 6 Advertisements⁩

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩