⁨⁨Davar⁩ - ⁨דבר⁩, 25 February 1944⁩

NLI CUSTOMISATION: Adding this so it is easier to determine where the document source from NLI CUSTOMISATION: Import Date [2022-02-16] NLI CUSTOMISATION: Import Path [import/batch-olive-dav/dav/1944/02/25_01/19440225_01-METS.xml]

Contents

⁨Page 4 Advertisements⁩
⁨Page 5 Advertisements⁩
הנער שלמה שטריט בן 15 נפצע אתגול ב‭7.-‬עת עבודתי במוסך "אגד‭."‬ אטש פת 0ביי,ח"י "ד._דבה‭."‬יתום מאניל, הינד ‭_*1‬ ידי דודו מ.כ- הרשם מד נגור ש‭_!:‬רי‭._3‬יובא _לקבודה ר‭-.‬יט לטבריה. ? ציבור _חעובדיפ למ0 הלאומי מל* /שר שנים לקולם המחלקה למגבית קרן ה>ס-ד מניבלר העובדיס בתל־אניב. בשנת תרצ"ד,השנה הראשונה לסעולת המחלקה,הגיע _פספר התורמים מביו ציבור העובדימ ל־3992 איש ב0ן 3115 לא"י ואי -יו בשנה חש''ג _השתחטו בתרומותיהם 14001 פועלים בסך ‭23901‬ לאיי.ההכנסות נמווגגנים של גיבור העובדים בשנו!תרצ"ד עלו ל־‭1,436‬ לא"י,עשנת תע"ג ל־‭1*-735‬ לא''י ,שהן 318 אחוז מהגביה הכללית קול קרן היסוד בתל־אביב.ההתקדמות היווה הזאת במשך עשר השנים יש לזקוף בעיקר על מייסד המחלקה מר צבי יהודה,על מנה -לה המעשי י.עמיחי ועל עסקני _הגוילקה ועובדיה,שיגעו וטרחו להחדיר את רעיון קרן היסוד בקרב ציבור העובדים ועשו את הכל גדי לשתף ציבור זה במידה הגד -לה והולכת במעגל המאמצים למען _הק6 הל)ווםי. דין מות ליוגה א3זרי בית הדין _לעחנוריט ביחשלים אישר אחמול את 68ק _מידין למיתה שמצי* בית י.די1 ל_8שעי_0 הגורים על גיחמד _*ח0ד לוק_&ט,סבסד סורים בעוזן רצזז שני דוגלים ערבים ליד הברח.הערעור נמשך _ידמייט.זה היזז אחד ממקרי הרצח ל_&נזי"ט בי?ו/י שאילעו כוורן. חקיקת אל-אמר,גל‭46.‬ (שנה יי‭{'‬ פתכנו: הטיפול באיש הפשוט (על סג'די של ד"ד בינו‭,(,;‬הבנק הערבי!סי -לל בו1הז הנפט 1ך‭0_^‬תהות המזרח הגי -נון) נ0עובות הטלח&ה והפוליטיקה! _בעתינות העהבייז‭_*!‬_גות הצב* הז*זז‭(0‬ דעת הקהל היהודית מגינה מעשי פירודו בעית הפחתת תוספת היוקר של פועלי המחנות‭-,‬ שו1ח‭.?‬ טלגרמה לרייזיל _גאראסףל_, !מח'טכנוב מאת מימון מוטי נדויז‭0,;*‬מ_*ד־ ק8נד,_שגורה ב"דבר" בחדר הלולפון. מתבקשים מוטיל ברגר עלה-ל8ני _כ־8 שניט סלודז/ מתבקש _זנל־ידי יהייד_._גולדברג _מעלה־החמשה.
⁨Page 6 Advertisements⁩

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩