⁨⁨Maʻariv⁩ - ⁨מעריב⁩, 12 October 1979⁩ — ⁨Page 95⁩

‭?1 14 !1 ^ ‬

מאת סמדר שיר וגילום שמואל רחמני כובבמ הכי קשגח־גדולח ^^ ^ שיש לנו בארץ קוראים ן לילן גליקסמן. מם ח• £ ^ מואר הזה, תאמינו או לא, עדיין לא מצליח להגדיר אותת. פי הכוכבת הזו היא יותר מסתם קטנח. היא פיצפונת. בת שבע שנים גםך הבל ("נולדתי בםמםטמבר", ' היא משבשת בהנאה), תלמידת מן השורח בכתה ב' שניה בבית־הםפר יהלום" ברמת־גן, אצל המורה שרח. " והיא גם יותר מסתם גדולה, כי היא כבר מונצהת בשני תקליטים אריכי־גגן, שהאהרון שבהם יצא ל* שוק בשבוע שעבר, וקשה למנות ב־ כמת תכניות רדיו וטלוויזיה, פםטי־ י וואליס וסתםחאלטורות" היא כבר , י חשתתפח. ואם " לא די בזח, בימים אלד, חחלח לשחק בתפקיד כמעט ראשי בסרט ישראלי חדש. ובכלל — אס יש ילד שאינו יודע מי זו לילך חג'ינג'ית ־- שיקום! בן, חיא ג'ינג'ית. גם באופי. שיער ן בצבע אדוס־גחושת אסוף בשתיקו־ " קיות" ארובות, עיניים חומות עם טונות של חן וניצוצות של שובבות, [

חיוך מאוזן עד אוזן ושן־חלב קדמית, אחת ויחידח, שכבר מתנדנדת. לילד מקדמת את פני חעתונות בישיבה מזרחית על כורסת חפוף, מפגינה ביטחון עצמי רב כמנוסה בראיוגות ("כמח שאלות יש לך ז אין לי הרבח זמן") ומפזרת הצהרות בומבאםטיות ששום כוכבת של ממש לא תיתת מתביישת בהן. בפםטיוואל "התגלת" הגה אהת מהן לדוגמה:אין ילד " במדינה שלא מכיר אותי. — זה די נחמד, אבל האמת היא, שלפעמים זח קצת מציק. יש ילדים שעומדים מתחת לבית שלי וצועקים שארד לשחק אתם, ויש כאלח שמושכים לי בשמלה וקוראים לי , גברת הא־ פצ'י', כי , מר האפצ'י', זה השיר המפורסם הראשון שלי וכמעט כל ילד שאגי פוגשת מבקש ממני ש־ אשיר לו. אבל אני לא מסכימה, כי אני לא מופיעה בלי כסף. אז אני אומרת לילדים שיקנו את התקליט שלי והאלאם. יש גם ילדים שחושבים שאני ‭I?333 ‬ "

בשבוע הבא תתייצב לילד גליקסמן מול מצלמות הקולנוע כדי להופיע בסרט "חמש־חמש'/ לילד היא הילדה המפורסמת ביותר בארץ. בגיל שבע היא כבר כוכבת . לכל דבר, עם קאריירה מפוארת ומכתבי מעריצים והצעות נישואיו והופעות יחיד וכסף רב. היא מצטלמת, מקליטה, מםריטה, מתראיינת, מגלה טפח מחייה הפרטיים — ועם כל זאת, הג'ינג'ית התוססת היא בסד הכל ילדה. ‭18 %3 ‬

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩