⁨⁨Maʻariv⁩ - ⁨מעריב⁩, 9 August 1970⁩ — מנד‭_QK_^iyn?!‬ יעץ _לשפיגל ף " קבל את הצעת נאנט [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

מנד‭_QK_^iyn?!‬ יעץ _לשפיגל ף " קבל את הצעת נאנט

הקפטן הישראלי עוזב היום את לונדון בדרכו לצרפו! ב"לב שבור" מכיוון שהקבוצה האנגלית קסמה ילו יותר * יחתום עם באנט על חוזה לשלוש שנים * הציג אתמול את הטוב שבמש חקיו בשהותו באנגליה

‭ms. ‬ י. _פינקלפטון_, שופדמעריב" בלונדון : " _פלגראפית ־ מרדכי שפיגלר עומד לעזוב היום את לונדון, מאוכזב, על מגת לחתום על חוזה של שלוש שניט _כשהיןן מקצועני עש קבוצת הכדורגל _הצרפתית ‭,, ‬_גאנט‭, "‬תמורת 125 אלד דדלאר (או ל"י — לא ברוד כדיוק מל־מה _הוכם ביניהפ) — _חאת לאחר שבילה את ‭,, ‬התקופה המאושרת כיותר בקריירה שלי כש "_חכןן כדורגל‭, "‬בשורות הכוצת הליגה האנגלית הראשונה‭"?, ‬מפטהאפ" מלונדון. ?

_שפיגלר אמר אתמול כי התלקחו לחתופ על חוזה עס נאנט" ולא להישאר כחובב " בווםטהאם‭, "‬ נתקבלה לאתר לבטים " רביפולמען האמת בשברון לב‭. "‬הוא " ציין בי שאיפתו היתה להישאר בשורות הקבוצה הלונדונית המפורסמת ולהמשיך ולשחק _בחברחם של מכביש גדולים מסוגם של ג'י־ מי בריבם וג'ף הרסט, שזיכו אותו כקבלת פנים המה ונעימת. מיופ ליום ניסה שפעלר• לדתות את החלטתו, חרף הלחץ הכבד שהפעילה עליו קבוצת נאנס‭, "‬שאף הרחיקה לכת " כאשר ניסתה לפזר הצעות כספיות נוספות אליו, מאלה שסוכמו ביניהם קודם לבן. היום שבו היה עליו להחליט החלטת סופית נקבע מלכתחילה ליום ב' שעבר. לאחר מכן חלד, _דחיה ליום ג' ושוב _דחיד. ל־ 48 שעות. ביום חמישי קרוב לחצות אמר לי, שהוא נותן את מילת הכבוד שלו שלא

_יתן החלשה סופית עד שבת _אחר־הצתריפ. פנייה _מלסונית אולם קריאה טלפונית בשעות הבוקר המוקדמות של יום ששי ממועדוןנאנט‭, "‬הביאה אותו להחלטת " שגתקבלה ב־ _חסזון מסויים ושפיגלר קבע סופית:אני הולך לבאנס‭, "‬ אולם גס " או לא היתד, זו החלטה סופית, כפי שנסתבר מאוחר יותר. שפיגלר הודיע לצרפתים כי יקבע באופן סופי את עמדתו רק לאחר שיחד, אחרונה שיקיים ביום ששי בשעות הצהרים, עם המנהל הסימפאטי מאוד שלווסטתאם‭, "‬ רון גרינווד. הלה‭", ‬ כפי שמסתבר, יעץ לשםיגלד לקבל את הצעת ‭_5"‬אנט‭. "‬ אלה שעקבו אחר דיווחי ה• יומיים על שפיגלר, שנתפרסמו במעריכ 'לספורטאים‭, "‬שמו לב " לכך שכבר בשלב מוקדם הצבעתי על כך ששפיגלר יעדיף אתנאנט‭. "‬ביום חמישי הוא חור " ואמר לי זאת פעם

נופפת. באורח סופי היה ברור ששפיגלר לא ישאר בלונדון לאחר שגם לרון גרינווד ול־ כדורגלן עצמו לא ניתנו הבטחות משביעות רצון לגבי סי־ דורו בלונדון. • בהתאם לחוקי הליגה האנגלית, חל איסור על. החתמה שתקז. זר כמקצועני לפגי שהוא שוהה שנתיים כחובב בקבוצתו. משמעותו. של חוק זח היא, כי על שםיגלר דיה למצוא לעצמו עיסוק צדדי מכדורגל ולהשתכר, י למהייתו שכר הגון במשך שנתיים, עד שיעבור למקצוענות מלאה. ענין זה עצמו יתכן שלא היד, מעורר קשייפ מאתר שלווטט־ האם" אוהדים עשירים " רבים וגם שחקנים כג'ימי _גריבס ומבי מור שיש להם עסקים פורחים והיו מפוגלים להעסיק את שפיגלר בשכר נאות. מישרה _פיקטיבית אולם התברר כי הסדרים אלת לא היו מתקבלים כנראה _בעין־יפה על ידי ההתאחדות האנגלית לכדורגל• והתעוררו חששות שגם העחונים ימתחו על כך ביקורת. היה ברור גם כי יש גבול לכמה שיוכל שפי־ גלר להשתכר במישרה פיקטיבית למחצה מסוג זה. התברר כי הסכומים שעליהם דובר היו הרבה _טחות ממה שנא־ " (סוף בעמוד ‭(20 ‬

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩