⁨⁨Davar⁩ - ⁨דבר⁩, 13 September 1957⁩ — לאה דגנית וא_.שרון נפצעו בתאונות דרכים [⁨ARTICLE⁩]

Print   Back

לאה דגנית וא_. שרון נפצעו בתאונות דרכים

השחקנית לאה דגנית נסצעה קשה אתמול גשעות _חצהרימ גתאונת דרכים שאירעה גמ־ בואותיה הדרומייפ של חדרה, שעה שנפעח _גכועית בדרכה _לתל־אביב. הפצועה הובאה ע"י ם‭''‬מ מנהל הרכבות, א. _צויק_, שעבר באותו זמן במכוניתו' לתחנת ‭. 3‬ד. א. כחדרה, שם קיבלה עורה ראשונה והוסעה באמבולאנס לבית החולים השרון. מבית החולים . השרון" נמסר אמש לסופרנו, כי לאה דגנית נפצעה בידיה בבטנה- נז נשברו שלוש _מצלעותיח. מצבה אינו י חמור. הסופר ד"ר א. שרוו נפצע אתמול לפנות ערב מפגיעת נ'יפ פרטי. הוא נלקח לבית החוליםזיו־ ונקבע שבר " בידו ופצע בראשו. הוא גשאר לטיפול נוסף בגית החולים. על מסיבות התאונה מוסרים, כי הוא הלך אתמול ב־5 ל8נות ערב נרהוב שסראוס ליד מלון . סן רמו" ואמר לה־ צות את הכביש. אותה שעה עבי ג'יפ

בכיוון גאולה רחוב יטו שפגע גו. נהג המכונית נעצר לחקירה ושוחרר בערבות. _גדרט ילד הילד שלמר, דרויש. בן ‭. 6‬מרחוב ‭6'‬ער הגיא בנתניה. נדרס אמש ע"י מכוניה 3רטית. הוא נפצע קשר, נואשו והועבר לביהח"ו . תל השומר‭. *‬ דר_6 ישיש וברח לירדן אסון מחריד אירע אתמול במרכז נצרת. מכונית משא נהוגה בידי-אס־ עד גבארון, בן ‭. 30‬מאוט אל 0חם, לחצה לקיר את אסעד מסרי בן 55 מכפי סולם ליד נצרת. הנהג העביר את הפצוע לבית חולים ושם נקבע מותו. משנבח הנהג כי מסרי מת ניגש לביתו בנצרת, העמיס את אשתו ואת ילדו על המכונית ונסע. סבורים שהוא חצה את הגבול לירדן.

התמרמרות בקרית שלום על השינויים בתחבורה לאחר שהופסקה בשעתה השבתת התחבורה בקרית שלום- לפי דרישת מועצת פועלי תל-אביב, ולאחר הבט - חות מטעם משרד התחבורה לטפל בהקדם בדרישות הצודקות של המשתכנים. הוסיפה אתמול הנהלת "דן" קיפוח 1ר סף שעורר התמרמרות גדולת בציבור, - מודיעים מהנהלת מרכז האגודות השיתופיות במקום. עד בה היה כל אוטובוס של קו ל1 נננמ לתור לריח שלום. אתמול הנהיגה החברה הסדר לפיו- רק אוטובוס שני או שלישי ייכנס לקריה ושאר האוטובוסים חוזרים מהתחנה האחרונה בשכונת שפירא. ועד קרית שלום עומד להיפגש היום עם שי התחבורה בעני;זה. עקב כך נראה, שאנשי קרית שלום יחדשו בקרוב את השבתת התחבורה. הוחס בבניית בית _ההפתדרות 3יבלא7 ביציקת היסודות לבית ההסתדרות ‭,, ‬מקהל" ביבנאל, הוחל בימים אלה. הבית ישמש בית־עם לציבור הפועלים ומרכו לפעולות תרבות. ייבנה אילט חרבות בן 450 מקומות ישיבה וכן משרדי מועצת הפועלים. יושקעו בו 12 אלף ל"י שימומנו ע"י הברת נכסים שלנוה עובד" ומועצת פועלי יבנאל. הגימ " נב1מ . ע"י ‭9, ‬ולל גנט‭-"; ‬

⁨Click "Cancel" button below to stop tutorial. Click "OK" button below or anywhere outside the popup to show next tutorial.⁩

⁨Hide the information pane or adjust the document viewer width⁩

⁨Maximize the document viewer⁩

⁨Unmaximize the document viewer⁩

⁨View the previous document⁩

⁨Move to the publication page to see all documents⁩

⁨View the next document⁩

⁨View the previous search result⁩

⁨Back to the search result list⁩

⁨View the next search result⁩

⁨Right-click on an ⁨article⁩ to see options menu⁩

⁨Enable QA mode⁩

⁨Start clip⁩

⁨Zoom in⁩

⁨Zoom out⁩