⁨⁨معاريف⁩ - ⁨מעריב⁩, 26 شباط 1981⁩ — סיפורים קטנים לקראת פסטיוואל גדול [⁨للمقال⁩]

סיפורים קטנים לקראת פסטיוואל גדול

I ם את סמדר שיד

כ:•, גם ישראל י. ב בסלון "צפד במסך הקטן ומ"מע את השירים המועמדים לתחרות ה אירוויזיון" ‭— 81‬ יי!זבו הזמרות והזמרים באולפן הטלוויזיה בירוקים לבו:ים באותם בגדים שלבשו כאער צולמו האירים, ויראו את עצמם בטלוויזיה בצבע ה*נה הם יתרגצו קצת פהות '"כן השירים כבר צולמו ואין כי חי -"' "מיעדו יאבד את קולו מכי:' לפני עלותו לבמה (וגם איכות־הצילום גבוהה הרבה מהמקובי‭ 1‬) אבל זה אינו גורע מהעובדה שכל אחד מהם מקווה יזכות במקים הרא:יון, ורואה בעצמו כמועמד אידיאלי י י איריזיון' שיתקיים ה" נד בדאבלין בירת אירלנד אימן מסוי־י, שיפתח את הערב, מהמר על שיר שקט כי גם ב אירוויזיון ' דאי"תקד זכה דווקא שיר שקט בבכורה אכי־־נו ט- יחגוג ביום ה אירוויזיון" את יום הולדתו ה־‭33‬ והוא מקווה למתנה מיוחדת , שלכ־ גרוניד הופתע כאשר שירו התקבל לפסטיוואל, כי במקור, היה זה שיר ילדים שכתב עם אשתו, נירי־ן, והם, אגב, אינם הזוג הנשוי היחיד בססטיוואל. בני הזוג, ענת שרתוק ואלד־ 'ט־יפ כתבו את השיר של להקתפקמטה", " והזוג שלומית אד־ון ויוכל דוד כתבו את המלים לעצמם ולשני עמיתיהם — חברי רביעיית "דכל ע-כר חכיכי" אלה האחרונים הוכיחו פוריות לא רק בכתיבה, ושלומית תופיע בפסטיוואל כשהיא בחודש החמישי להריונה, וכלל לא תנסה להסתיר עובדה זו. מה, זה סוד ז חדוה עמדני, שבפםטיוואלים קודמים הופיעה בשמלות נוצצות וחושפניות החליטה לא לחמש הפעם את הקהל הישראלי, ותפרה שמלה צנועח וסולידית אצל המעצבת דורין פרנקפורט, שגפ עיצבה את בגדי ההופעה של להקת חלפ ודגש". " לפי תקנון תאירוויזיוך מותר ל:ולוח פעמיים " אותו זמר, אבל אם יזכו חבריחלב ודבש" — " לא יהיה צורך להעזר בסעיף זה, מפני שכזכור, עזבה גלי עטרי את הלהקה ובמקומה מופיעה לאד לופטין. חברי הלהקה מקווים שמשנח " הרכב — מביא מזל". גם גרי אקשטיין רצה לנסות את כוחו בעזרת אדם בעל נםיון ב אירוויזיונים", ושלה את המנגינה שכתב ללונדון, אדוד מנור הכתיב לו את המלים דרך הטלפון. האם זו נוסחת הקסם ? אין לדעת כמה מהזמרים הכתירו את שיריהם בשמות לועזיים ("קרנבל", "קליידוסקופ", סרנדה", מונה ליזה" " " וסינדרלר, "), בתקווה למשוך את האוזן " האירופאית' ורבים מהמשתתפים כבר הקליטו את שירי הפםטיוואל בגרסאות אנגליות, למקרה שיזכו במקום הראשון. היחיד, השומר על שלווה הוא מפיק הפסטיוואל, חנון? חסין בעיני, כל השירים יפים", הוא אמר השבוע — והקהל ישפוט.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩