⁨⁨הארץ⁩, 17 نيسان 1956⁩ — חולקו פרסי ישראל ן [⁨للمقال⁩]

חולקו פרסי ישראל ן

בטקס חגיגי הוענקו אמש באולפ גימנסיה רחביה בירושליפ פרסי ישראל לשנת תשט"ז לשנים עשר סופרים, אמנים ואנשי מדע• השנה הוענקו הפעם הראשונה פרסי ישראל גם לספרות תורנית. ספרות ילדים ונוער.

חתני הפרס הם: במדעי היהדות ד"ד יגאל ידן בעד מרו . פלמת טי מר בבני משך* ופרומ 4 טור מגי בעד עמדתו בשדה חקירת המקרא והבלשנות! מסרות תורנית הרב יחזקאל אברמפקי בעד פטרו . חזון יחזקאל"! בספרות יפה הסופר גרשון שומן על כלל מטעלו מפדות בעברית! בספרות ילדים ונוער הערת מריס ילון(שסקליס) על כלל יצירתה במדות לגיל הרך! במדעי החברה והמשפט דיר יעקב טלמון בעד מסרו . ראשיתה של הדסוקראטיה מיסלי• סריח"! בחקר החמור נמ־ת ד"ר נח־ מ ליבומץ! במדעים המידיקיפ פרופ' אברהם הלוי פרנקל! מדעי הרפואה *־!V ארנמ וורטחיימר על מחקדו בשאלה קיבוץ השומן בגוף! במדעי מבע פרופ' מנפרד אשנר על

מחקריו בשאלות סיםפממקד? למק-ן רואורגגתס! בחקלאות מוקר מירי מניק בעד עבודחו בשפח סודיות הארץ! בשדה אמנות התיאטרון לשחק־ גית . הגיפה" גמ מה רוביגה על. תפקידה !. מידיאיה• • פקס חלוקת הפרסים נפתח בנאומו של שר חחינוך והתרבות פר זי ארן אשר הביא את ־ ברכת ממשלת ישראל למקבלי מרס• מר ארן המע את הוקרמ לקדמו פרו* ב. דנת־ שיצר את פרם ישראל וקשר אותו עם יום חעצסאו* שר המגוך ציין את מדת התעלותה של היצירה התרגומת גפדינ* היונקת מתרבות העם ותרבות זו מא שהביאה אותנו, מחינה היר טווי* עד למלחמת ישראל. כן ציץ מומ את חלקה הרב שי מצידה ה• תרמתית בחישול מחו של העם מעמו לעמוד בפני ממן קשה. אחרי בו הקריאו יושבי ראש יערות הפוממס אח גימקי השוסמם וחתני הפרם נקרמ לעלות על הבמה לקבל את המס (בפך אלף לירות כל אחד) לקול תשואות קהל המוזמני* טרופי סור מני ' פר ‭01‬ שוסמן ומבי חנת רוביגח חודו בשם חמי מרס.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩