⁨⁨הארץ⁩, 30 آذار 1950⁩ — הספינה הישראלית >>מםדה<< טבעה ליד ניאפול, 7 מאנשי הצוות נספו [⁨للمقال⁩]

הספינה הישראלית >>מםדה<< טבעה ליד ניאפול, 7 מאנשי הצוות נספו

רומא' ‭28‬ (ר< שבעה טבין אנשי מוות של הפטינה הישראלית "מארקור'(*טםדה") ניספו היום בהיטדף פפינתפ ליד כף גימדו, דרוםית לניאפול, נמסר כאן. יתר אנשי הצוות נמשו על ידי סטינת־גרר איטלקית,

*מארקור- (#מסדה-) שהפליגה ב־ דרכה מוויבו ואלאגמיה לסאלאדנו, נחבטה על ידי נחשול פתע, בחפשה מקלט כנמל אמאנטאאר" הספינה התהפכה על פיה וטבעה.

סופר ־?הארץ'' בחיפה מוסיף: שמה העברי של האניד. •מןןדקוד' הוא •מסדה* , והיא נרכשה בדנמארק על ידי קבוצת צעירים• משוחררי הצי הישראלי, שהיוו קואופרטיב ימי בשם •אופיר"• ב*‭07‬ בינואר הונף בקופנהגן הדגל ה*

ישראלי על חיח. האניה• לאחר הסכם ואד ליגה האניד. לאיםלגד, כשעה שאניות אוד רות סרבו לנסוע לאיםלנד בעצם מד החד דף הצפוני • האני'*? הגיעה לשם בדיוק ג , " מי חדהמולד, ואנשי המקום עדנו לבכור הצוות קבלת פנים נלהבת, וחחגת השידוד אף הקדישה להס שידור מיוחד• מאיםלנד יצאה הארה עם ממען של 0ו* צרי דגים לאיטליה. *מסדה* עסקה מאז בהובלות בין תופי הים התיכון• האניה היא כת ‭90‬ שגה נפחה ‭1090‬ וגד

‭— , ‬ מון יום קדימה לא הגיעה עדיין לחום , ה" אוץ. רב החובל של האגיה הוא גורבאגי , ש* החל בשרותו בצי העברי עוד בימי ההעמ* לה, הקצינים היו דאנים. צוות האניה היה כן ‭19‬ איש, (9 •יהודם ד6 שכירים, מהם 3 קצינים ר3 מסיקים)• אדה זו נתפרסמה כאניה הקואופרסי' בית הראשונה כעולם והיא נרכשה כעזרת משרד השיקום• לפני כן עכוו אנשי הצי המשוחררים כנמל חיפה.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩