⁨⁨הארץ⁩, 17 حزيران 1931⁩ — ⁨Page 4⁩

‭——^—-————————_____^^_‬־־—‭^~~־~~‬־־ ‭~ ~‬ ז התבשרו ! בית־החרשת ^^', התחיל כבר לעבוד גםתס ;ל^ד^י;דל-] @ ? _‭1 1‬ גאורזנו בטיב ויופי םחורתנו אד ^ ^ $/ לנע^ לים ‭1-^, , ^*^ 1‬ ן !ן "ןן ובהרוב^אי תמצאו 8 נעלינו בחנויות יכמחירר, ה'ול ‭'3 ‬ *‭? -^#1‬ ן// ^‭£? 3%£3> V 000037 * * 1‬ בכל הכיוד ^^ \ (% '^'‭1^0‬ הנהלת בית־חחרושת לא חסה על הוצאות והכניסה שכלולים רבים ומכונות הכי מודרניות ותעשה עכ#יו מלבד נעלי גברים וילדים הנהלת ביר"־החרושת •כתר• ‭~=- — | |‬ גם נעלי גבירות לפי האפנה הכי הדישה - — §§ יצחה הה

י ־ ^: — בגדי ן‭|| ‬ -רחיצה ^ ? I מתוצרת הארץ ממדרגה ראשו"ן-להשיג בבידח"ר לסריגה הכי גדול באיץ 1 I "טריקוטד רח־ הרצל 40 תל־אביב ביהח"ר , טריקוטז־־ נותן אחריות' שצבע כגדי הרחיצה לא ידדה מקרני השמש הלוהטים ‭II ‬ ולאיחויר מימי הים החריפים §§§ ז I בהרו את התא שלנו בתערובת •שותפות חירהף ותוכחו י ‭" 9 ‬ ־‭||2‬ ןן^י ? ? ־־

! ההתחרות הביךלאומית וקודאק! עצ סכום ‭20*000‬ צירות ו ־—-^@‭. —~—. ——^0‬ ן שקיך I זכה בפרסום ובעושר על"ידי הצילמוניה ! I בצלום ??חד יכויל אתה לזכות ב פ ר ם ג ד ן ל ן יי־ יי ^ ‭-1‬עך ‭11. 110x111‬ וו'ט/י'ט'" -")!‭" ?V‬ ש ־/ "". — ^"' • ־ ה בסף • צאום "0 ייאחד יכו? צזכות אות י בםכים *§י ?§£* בעד אחת משתי התמונות תרביעיות במעצה שבכצ צמעצח מ־‭2, 250‬ צירות במזומנים• מזברת כם מי?יה ‭*7‬ םוג — 1 ־א"' י* '±^* ‭^ |!?*' |‬ בעד כצ אתת משתי התמונות התמשיות במעצה מ \^ זהב ‭* I‬ ל ^^ ^^' **י \?\ %‭/003‬ שבכי' סוג — 0נ שיצינג. 1 אד ודה לחובבים \\\/ // יי־ "*>" | התמונה הטובה ביותר שבכי סוג מששה הסוגים / ‭/ / \ / V‬ י !ן רק צחובבים ביבד זכות חתשתתפות בחתחרות. ^ " ^ ־־"""^ / ומכצ אדין מהארצות המנויות צעיצ תכנס בא־פ; או־ ‭^3‬ ז ‭_^1‬ י י‭>?> -5‬־ / / טומתי צהתהרות הבין צאוטית שתתקיים בבועות אח־ £ י/ הציצומים • צ י יכים צהע'טות במאי ' יוני ' יואי או באב ־־ ]‭1 , 71‬ רים צאחרי כן בג'ניבה, שויצריח. I / גיסט ‭1931‬ • ורק ע"י אותם יי אנשים שאינם הכמה י וד עים ו / \ . ^ו / הפרם הבין לאומי הגדול טכנית • יותר מאשרצצחוץ עצ הכפתור" שום , ^'^^^ ‭2, 000‬ פונט, ומזכרת עשויה מכסף — ששה פר־ @ " ^- ^^ נדוצ ע"י צצום צהמצט מטי•זכו ־ י יש ביד ר הרבה בהתחרות האחרונה של איפשמאן זכתה # השם £ אפשרויות צזכות. תמונה זאת לפרס הגדול' ותמונה (באותיות דפוס בבקשה) פשוטהודומה לזאת יכולה לזכות שמ הרחיב בפרס בהתחרות של ‭1931‬ שם "עיי יהמדינה ־ , • מין הצלמוניה מין הפילם I ? מספ' התמונות שנשלחו עפ החורף הזה ן ^^ ?ן " ^ $ ‭^ 2^ ^^^₪$% 8‬ ץ*"\ א*ו. ו0ו. -?‭1. 10. 3‬ (זקץ‭*0ס/\* (£0 ‬ אי תזניחו את ההזדמנות ושיחו את צרו&יכם להתחרות ‭, | ‬ י —•^ ־־ - ־ ^

הוצאת א? י? שטיביל ברלין-תל"אביב א! ‭1801‬ פרסים חנם ההוצאה מזכירת את חותמי ספרית שטיבל ‭'1931‬ כי הולך ומתהרב זמן חלוקת אלף שמונה מאות ואחד הפרסים, בפי הרשימה שנתפרסמה בראשית החתימה ובחדש אפריל ש"ז זכאים לקבל את הפרסים יהיו רק אותם החותמים, אשר תשלומיהם יהיו מסודרים כראוי עד לזמן החלוקה• החוהמים נמראים איפוא להכניס כסדר את תשלומיהם' למען לא יצטבר לאותו זמי חוב גדול אשר יכבד עליהם לשלמו ~ מלחמה ושלום 3 בהוצארת שטיבל מופיעים עתה שני הספרים האחרונים של הרומן הי-לםי מד י חמה ושד־יום מאת ל? נ. טולםטוי עד עתה הופיעו שנים־עשר ספרים, שני חםפרים החדשים - כ ר ך ד י , חלה שלישי ורביעי, אפילוג' חלה ראשון ושני-משלימים את כל הספר• אל הספר מצורפת תוספת מאת המחבר : הערות בדבר תכנו וערכו של הספר? מחיר 4ז ה. פרים היא ‭1. 400‬ לא י י לרגלי סיום הספר הגדול והחשוב הזה החליטה הוצאת עטיבל למכור אותו בהנחה גדולה ממחירס. הסונה את כל הספר ישלם רל? ‭, "50‬מאי_י ? במ"יר ץןל, מי שיש לו כמה חלהים הודיים של הספר וירצה להשלימם - י ה נ ה מהנחה של ‭20‬ אחוז אם יהנה במספר חמשה ספרים ומעלה. ג• הנחה זו תתסיים ע ר סיף החןדש ה=א * __^_ דאז כריםטוף בו בזמן מודיעה הוצאת שטיבל, כי מילאה את החלהים שהיו חסרים עד כה מן הספר הגדול ז י ז כריסטוו? מאת רומז רול־־ז המכיל עשרה ספ יים אלי־': השחר, הבהר, בחרות, המרד' יום השוה• אנטואנטה, בבית' הרעיות' הסנה הבוער' היום החדש עשרת ספרי החבור החשוב והמדריך של דורנו עולים במחירם הנומינלי לסך ‭, 1. 770‬ וכולם יחד_‭!. 400‬ לא"י עד סווש החדש הבא יע?־יה מחיר המומפלמט ר?! ‭950‬ מאיי /4

י —•^ ־־ - ־ ^ לד־זשכיר הדר מרוהט לאחד או לשנים אפשר גם עם פנסיון צמחוני־טבעוני לפנות רחוב בוגרשוב 4 (פנת רחוב הירקון) קומה שניה דירת ב• כבשנה !

~זז — ־ ——־ שמידט " את ארנדט ‭$(1111111111 ‬ ( ירושלם' רחוב ממיידא, ע"י /'ספינם' ־'?^??^‭'^??0*1 ‬ בית מסחר מודרני לכל מיני סחורות נפתח לשביעורת רצון הההל 36 ו **‭?^?!?!?'! ???!!??!? 11111111111? 111^3=^. ^^^*—2‬דוד ת‭11 ‬

הבטיחו את עצמכם באגודת הבטחח־־ההדדי של חברי הפת־עם התשלומים המה פעוטים מזמן לזמן מםדרים ההגרלות להלואות אפותיהא־ות ע? ‭300‬ לא"י ??? '?'" ?? " י י ? ? י ? ? ‭I. ?? II I I? ?I ‬

בירושלים

משפט צמרי על המשתמטים מן הקהק"ל. נעשות חכנות ?עריכת משפט צמרי פומבי בי־ רוש?ים ע? המסרבים וחמשתמטים מ?תרום ?קתק"?. נבחרה ועדה המטפ?ת בהרכב המשתתפים. שמות המשתחפים, זמנו ומקומו ש? חמשפט יתפרסמו בק־ רוב. לכבוד מגדל שהורם צאחר עבודה שצ חדשים מספר נגמרה בימים האהרוגים הגבהת המגדצ עצ הקוסטודיה די טירה םאנ " טה", שברשות האפטררכיה הצאטינית. (בשעתו הוד־ ענו בדבר קב?ת הרשיון צהרמת המגדצ שהוצא, צאהד השתדצויות מרובות. עצ ידי הועדה ?בנין ערים). צכבוד גמר העבודה נערכת בימים האחרונים תאורת חשמ? יפה והמגדצ הבוער" נראה בכצ קצ- " וות העיר בשעות חערב. חמגד? מקושט גם בעשרות דגצים שצ הוואטיקן, הקוסטודיה ובדגצי כ? המדיגות הקתוציות. נין הנאים הרב משה בלוי הזתמהו"צ במקום שביקר בנר־ מגיה, ציטא, צאטוויה, אוסטריה, צ י יכוסלובאקיה. שטו הדירה ותנועת הנני! בהוגים שונים חוששים צהקטנת תנועת הבגין בידושצים, בנצצ שכר תדירות הירוד השנה. בשנים האחרונות גבר הבטן בירושלים בגצצ המהסור בדירות מצי אחד ושכר הדירה מצד שני. עתח משירדו המתי־ ר־ם ודירות ריקות רבות שוממות באין שוכר, בכצ חיק• העיר, צא רבים הם שיגשו לבנין בזמן הקרוב, מצבר האנשים הבונים בתים' צצרכיהם. התעמלות רפואית בנית הבריאות ביום ה' אהה"צ נפתהה המהצקה צהתעמצות רפו־ אית שע? יד בית הבריאות ע? שם נתן ולינה שטרום. פתה פרופ. י. קלינלר, אהריו הרצה הד"ר סימון ע? ההיגינה ש? הנוף. בשם הממשלה נוכה המפקה ע? החינוך הגופני הדיי ר טומםון. בתום ההרצאה הוזמנו כ? הנאספים ?אולם ההתעמ?ות, ששם התעמ?ו י?דות בהדרכתה ש? הגב' אנג?. במוסד הפדלוגי להורים הערב בדירת מ. פ. ים המשך הרצאותיו שצ ד"ר י. רבקאי (ע? התפתחות החושים אצל התינוק). ביום חמישי — הרצאת חפתיחה בשאצות צטי־ פו? בתינוק. המרצח: דיי ר תצנח כחן. לקונגרס הד"ר א. חנטקח וחד"ר ?. חרמן יצאו ?קונגרס. - י. מימון פקיד קר; היסוד, שהמציא שיטת םטיגוגרפיה עברית, הוזמן ?קוגגרם לשם רשימת הנאומים העבריים בקונגרס. ־מטאטא" " הערב ומחר תוצנ תכנית כ"ב באוצם עדן ידוש־ צים. הפקיד היהודי במשרד ניה"ד העליון הפקיד היהודי חיחידי שנמצא במשרד ביה"ד העציון הועבר אף הוא צפני שבועות מספר. צבית משפט הש?ום. הקת? היהודי הבא צעניניו צמשדד ביח"ד העליון אינו יכוצ ?פגות ?פקידים בשפתו, דבר הגורם קושיים רבים. ארגון האופיצרים לשעבר בצבאות ההנדסה. במוצ"ש נערכה במצוןפאצאס", ירושצים, ארותת " ערי שצ אופיצרים ישעבד בצבא־ההנדםה הבריטי. ה. מ. הגציב העליון חיח גוכח בסעודה זו וגם ‭31‬ אופי צדים, במעט מכ? ענפי השרות ש? הצבא הנ"?. הקו?. קיש ישב בראש. ?אהר הסעודה דנו המשתתפים בשא־ ית ארגונם וחוח?ט ?תדש בא"י את הארגון המקומי ש? אופיצרים ?שעבר בצבאות ההנדםח. נבחרו: נשיא הכבוד — ה. מ. הנציב העליון; םנני הנשיא: קול. קיש, קוצי הודםון, מיוד ליי והי דוים. המזכיר ה' ובם טר, הגזבר ה' קרקר. גם המאיור טוצוק והשופט קורי היו בין האורתים כבאי מה גדוד התותחנים. . אספתהמכבי" " ביום ההמישי בשעה ‭8. 30‬ בערב תתקיים בקצופ המכבי" אסיפה כצי יית שצ חברי אגודת " המכבי" בירושצים. " הזמןהאחרון למשלוח הדואר צאגגציה, אירופה ואמריקה הוא היום יום ד י ; למכתבים רגילים בשעה 2 אחה"צ; באהריות — בשעה אהת אהה"צ. 700 ליטראות יין הוחרמו י פקידי המכס החרימו ‭700‬ ?יטראות יי! אצ? נתין אוסטרי העובד כפועל בקייטנה. ש? מנזר ס?אחייה יבב־ פר עין פרם הסמוך צירושצים. חיין נחשב כמוברח בהתאפ צהוק המשקאות החריפים. כומר שסדר הופה שלא כחוק בין אצה שיוו את האמיד עבדאצצה בנסיעתו האחרונה מעבר הירדן צירושלים היה הכומר איוב, ראש עדת היונים האורתודוכסים בא־סאצט. המשטרה חפשה את הכומר הזה ע? שסדר בשעתו חופה ש?א ע? הי ההוק בטרם נה מנסיעתו אסרה אותו המשטרה. א. דחיאנוב על הקונגרס ועל האמונה קחל רב מילא את אוצם ביה"ם צמצ בהרצאתו ש? א. דרויאנוב עצ הנושא:ערב הקונגרס". " חד"ר י. צ. רוקת, שישב בראש, פתח את ההרצ־ I אה, בדברים קצרים והטעים, כי טוב שהרצאתו שצ ח' ן דרויאנוב נשמעת צא בשעת הבתירות, כשהצעקנות אינה נותנת צהתעמק בפרובצימות הקיימות. עתה מהיחסים ביתר אובייקטיביות צדברים הנאמרים והנש־ מעי ם. ה' דרויאנוב עמד בעיקר עצ ערך האמונה בתנו־ עות בבלצ ובתנועה הציונית בפרט והביא דוגמאות ־בות מן ההיסטוריה, כי אהמון הואתכצ" בתנועת " וביעדיו אי אפשר צחשפיע עצ אחרים, וכן אין חסרי אמונה יכולים צדרוש אמון צעצמם מצד הצבור. וצכן כצ אצה בתנועה שהאמונה נהצשה אצצם צריכים לפגות את המקום צאהרים. המרצה חילק עצ דברי אוםישקין בועידת הציר נים הכצציים, כי היה רוצה שהקונגרס יגמר בצי מנצ־ חים ומנוצחים; שהרי , אם יגמר הקונגרס ב?י מנצ־ הים םהצא הציונות תהא מנוצתת ע"י כך. צריכים ?נצה בע?י האמונה. ה' דרויאגוב גגע גם בשא?ת חחנוך והטעים את הזיזוצ שחתנועח חציונית מזצזצת בחגוך, ואצו חחגיך הוא יסוד היסודות. היצירה הנשגבה ביותר שיצרנו בא"י זהו — היצר העברי, ועצ זה עצינו ?שמור כע? בבת עיננו. ההרצאה נסתיימה בשירתהתקות". " במוסד הפדלוגי להורים הערב בשעה 8 תערך בבית הבריאות הרצאתו הראשונה שצ ר"ד נרדנוייר עצ הטיפוצ בשניים של תיצד, והרצאת ד"ר הבויניק עצ הטיפול באף, אוזן וגרון.

בחיפה

בענין השינויים במהלך הרכבות ?שכת 'המסהר העברית בהיפה קבלה, ?פני זמן ! מה בפני הנה?ת הרכבות ע? השנויים הב?תי מתאימים שהוכנסו מהאהד ביוני בסדר טה?ך הרכבות. בעיקר עמדו ע? השנויים הבאים: א) הרכבת יוצאת מחיפה ??וד באחת והצי אהרי | הצהרים. זתו זמן ב?תי נוח. יוצא שדוקא בעונת ההום עצ הנוסעים ?שהות בדרך שעה יתירח. ב) הרכבת האהרונה היוצאת מהיפה צצוד בשש ותצי צפנות ערב אין צה קשר עם תצ אביב. עצי קמצנות אלה השיב מנהצ הרבבות כי אמנם מתחשבת הנה?ת מס?ות הברזצ בנוהיות הנוסעים מ! המרכזים הגדו?ים, אב? מה שנוח במקום אהד אינו נוה במקום שני, גם מן הסדר הקיים ?א הכ? היו מרוצים, 'בקביעת הסדר חחדש, הופרחה הנהלת תרכבות צהת־ חשב עם המצב הכספי ש?ה ולנהוג בקמוצים. מפני זה התליפי את רבבת הנוסעים ש? אחרי הצהרים בקו חיפה לוד ברכבת מעורבת שצ נוסעים ומשאות. דבר זה גורם שהנוסעים ימצאו בדרך שעה יתרה. ואשר לרכבת הערב, הרי מספר הגוסעים ברכבת הקודמת שהיה צ־ קשר עם תצ אביב ויפו היה כל כך קטן שהשכר היה יוצא בהפסד. האוהל" בחיפה " צאהר סדרה שצ הצגות בתצ אביב, במושבות יהו־ דה ובירושצים שזכו ?הצצהה רבה בא האוהצ" צהי־ " פה. הערב מציג האוהצ" באמפיתיאטרון את הקו- " מדיהווצפונה" בפעם הראשונה. " אסיפתמכבי" " חערב בתשע אספת חברים שצ המכבי" בבית " הספר הריאלי. עצ סדר היום: בחידת צירים צועידה. שעורים לציונות אתאגדות הנוער חציוני עומדת לערוך שעורים שיטתיים צצעירים בבית הספר הריאלי שכוונתם צתת תנוך ציוני מדיני. יקראו שעורים במקצועות אלה: תוצ תת תתנועה הציונית, תוצדות ההתישבת בא"י, המב נה המדיני ש? הארץ ועוד. חשעורים יתתיצו בעוד שבוע. ?הרשם אצל מזכיר ההתאנדות ה' עיזבונה בבית הספר הריא?י בכ? יום משבע ותצי עד תשע. דורשים ועירה מושלימית האגודה המוש?ימית בהיפה עיינה בישיבתה מיום י"ד ביוגי בדין וההשבון ש? ועדת הכות?, והביעה את התנגדותה ?פסק הדין והה?יטה ?יעץ ?מועצה המוש־ לימית העציונח ?כנם ועידח מושי יימית בצצית. בין הדרוזים , פלשתין" מודיע: בין העדה הדרוזית בצפון פרצו סכסוכים המורים בגצצ בהירת ועד צעדה הדרוזית בארץ ישראצ, אבצ הנאורים שבדרוזים השצימ'ו בין המסוכסכים משפהת כייר ומשפהת מהמר, שהן חמשפחות הדרוזיות התשובות ביותר בארץ. הערה בתשובה צמכתבו שי ה' אתרן נתנאצ מהמבבי ביתשציס, שנתפרסם בהארץ" משצשום, יש צהעיר: " יא נכוו, כיבמאמרהארץ" מיום כ"ח ?ח. ז. " " צוין כאיצוהמכבי" קב? מהועד חצאומי פקודה וצא " ציית צדי". — המצהפקודה" צא נזכרה כצל במאמר ומרוב־ " בו עצ זה, שהמכבי" צא ציית וצא נענה צ ב ק ש ה ש " הבר ההנהצה בועד הצאומי, שרצה צמנוע בעד ההת־ ננשות. האחראי: מ. " נליו)סון המנה?: נ. לאהד דפוסהארץ" " תיק ‭3620־31 ‬ ממשרד ההוצאה לפועל יפו ?ה' משה (מורים) מנדלזון מרמת גן מקום מגורו בצתי ידוע. בהתאם צפסה"ד שיצא נגדך מממשה"ש בח"א ־יהודית לארץ ישראל, עליך צשלם צמשרדגו את הסך עפ"י מם' ‭24, 5, 31ט 2912-3616‬ לזכות הסוכנות ‭20, 050‬ צא"י, בצרוף רבית חוקית מ‭27, 4, 31‬ במשך ‭30‬ יום מפרסום הודעה זו. אתרת נשתמש נגדך בכצ האמצעים החוקיים בצי הודעה שניה. משרד ההוצל"פ ביפו(חתום). ‭16, 6, 31 ‬ י

בתל־־אביב וביפו

במערכתהארץ" " היום יצא עורךהארץ", ד"ר מ. נציקםון, צקונ־ " נרס. ה' דרויאנוב הואייצ צסבצ עצ עצמו את העריכה הראשית שצ העתון צכצ ימי העדרו שצ ד"ר מ. נציתסו!. — סופרינו המיוהדים בקוננרם, מצבר הד יי ר מ. נציקפו!, יחלו: מ. אוננרפצד, א. ז. בן־ישי, י. זמורח, חרמן סויט, י. קצינוב ועוד. מבית המשפט — תימני זק! מ. נידון אתמוצ ע"י שופט הש־ צום צחדשיים _ מאםר על שעב כמת זונות מכנסים י מבית הכנסת!שברחוב יונה חנביא. — ערביה שנשתה בית הוציאה מתוך המטה שבחדר ארנק, ובו ‭1450‬ מיצ. בעצ הנניבה רדו* אתריה וחיא החזירה צו ‭950‬ מא"י. את השאר זרקה יתד עם הארנק. הגנבת נידונה עצ ידי שופט השי י ום צעשדה ימים מאסר. — א. ר. שהחזיק בנזין בצי רשיון, נידון צחדשיים מאסר. — נ. פ. שהחזיק במסעדתו משקאות חריפים בצי רשיון, נקנס בצירח אחת. לירה טורקית במקומ לירה א"י צפני כמה ימים, השכם בבוקר, ננשו שני ערבים ?ציהודי בשוק וקנו אצצו צהם ושצמו צו בבנקנוט. שהיהודי חשבו צצירת א"י ונתן צקונה את העודף) המגיע בסכום שצ ‭. 980‬ כעבור כמה שעות נוכה, כי זוהי צירה טורקית, שערכה קטן מאד. הוא תתאונן בפני המשטרה ואחרי חפושים נאסר אחד הערביי ם. המשטרה נומרת את חחקירה, ובקרוב יועמד הרמאי צדין. גנבות עונת העבות" צא פסקה עדיין. יום יום יש " מקרי עבות, עי י . פי רוב גנבות קטנות. בימים והאח־ רונים רבו המתאוננים עצ גנבת תדננוצות, ביהוד בשכונת שפאק. באגודת הפקידיפ נתבקשנו צפרםם: א) הודעת צשבת העבודה, הדורשת מכצ מחוסרי העבודה צהרשם בצשכח שצש פעמים בשבוע, חצה גם עצ חחברים, הרשומים באגודת חפקידים. החברים שצא ירשמו, צפי הסדר הנ"צ, צא יובאו בחשבון בסדור צעבודות זמניות. ב) עצ כצ מהוםרי ־עבודה, הרשומים באנודה הפקלרים ושתחציפו את כתובותיהם, צהודיע צאנודה את כתובותיהם ההדשות. ;) כד־ צאפשר נם צהברים, העובדים עד שעה מאותרת, צבוא צאנודח — החציט ועד ־אנודה צהאריך את שעות קבצת חחברים בימים א י ־' עד שעח 9 בערב. ' פרי עץ הדדי' " במערכת נתקבצ סכום כסף (בשיק) — שתי צי"ש מאת נדבן אחד בחוץ צארץ עצ שם "קרן הפרדס", שנוסד עצ ידי חברת פרי עץ חדר" ביפו תצ־אביב — עצ ידי י הנהצת הה־ " נוך חחרדי ובצתי מפצגתי. מן הראוי חיח, שיודעי דבר יבררו, מה טייח שצ חברח זו, אם ישנח באמת במציאות, ומי חם העומדים בראשה, שיהודים חרדים מחוץ צארץ שוצ־ : חים בשביצה כםפים. מנציון המצורף צשיק יש צראות, ו שמנחצי חחברח פנו בכרוזים ובקוצות קוראים צחוץ צארץ. אנב: ־מכתב עם השיק הומצא עצ ידי הדואר צאחד המוסדות בתי י . אביב, והוא ההזירהו, כמובן; עתח חובא, כאמור, צמערכתחארץ". מכאן יש " צצמוד, שההכרה אינה ידועח עד כדי כך, שאין הדואר יכוצ צמצוא אותה וצמסור צח את המכתבים חנשיחים מחוץ *ארץ בשביצה. באמודאים" " — במסיבה חאחרונח חרצח מ. א ב י־ש א ו צ עצ הנושא:אמנות ערטיצאית". " — במםבת השבוע (מהר) ירצה יצתק נ ו ר מ; עצ התיאטרון בארץ ישראצ. —7 י ע ק ב ? ח ו ד ו ב י ץ הוזמן צהרצות בפנ• פועיי נהריים עצ רשמי מסעו באירופח. ניצלו מטביעה אתמוצ צפני הצהרים ניצצו מטביעה צעיר וצעירה ע"י המציצים אהרציך דוד ועזרא רייכרט. קונצרט ביום חמישי בשעה 8 בערב באוצםאוהצ שם" " יתקיים קונצרט תצמידי הםטודיה צכנור שצ הנב' נציקסוךהרץ. בתכנית: באך, קודציי, בוקריזי, בטהו־ בן, וזיבםקי ועוד. הכניסה' הפשית. אגודת רואי חשבון מוסמכים רואי השבוז מוסמכים בא"י העוסקים במקציע זר, בפועי יסדו אגודה מקצועית שאושרה ע"י הממ־ שצד, . ביום 2 ביוני ש"ז התקיימח האםפח תמיםדת ונבחר ועד בן שצשה הברים: ה' א. רוזינםקי, — יושב ראש; •ה' ד. רוזנשטין — מזכיר; ח' י. האפט—גזבר. הכתובת שצ האנודה היא: ת. ד. ‭367‬ תצ אביב. האנסמבל הלןונצרטי הערב בבית העם האנםמבצ הקונצרטי בניצוחו שי קומפנייץ תכנית צ"ו. בכית העם הערב בשבע הרצאת ז. וויצנאי: א"י צפני מאה שנים. הרצאה הערב בשעה ‭8. 30‬ באוצםאוהצ שם" ירצה הרב " שמחה אס1 (מטעםירושצים", חברח צתורה וספרות) " עצ הנושא: ., צמוד התורה". הכניסה חפשית. בתיאטרון הבובות י היום שתי הצנות:. ב‭4. 30‬ וב‭7. 50‬ בערב. בתכנית: דוד חמצך, דוד וגצית, תנובה. המטאטא" כראשון לציון " במוצ"ש ‭20‬ יוני *. בראשו! צציון הצגה יחידה (תכנית כ"ב) צדרום באוצםנעמ!". "

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩