⁨⁨דאר היום⁩, 17 تشرين الثاني 1933⁩ — Untitled [⁨للمقال⁩]

(סוף מעמוד ו‭(' ‬

ההוצאה היהודיתעמעם" במוסקבה " מסרה לדפוס את שני הכרכים הראשונים מיצירותיו של מנדלי מוכר ספרים (ש, י. אברמוביץ‭. (‬שתודפסגה בעשרה כרכים. ההוצאה תהיה, לפי ההודעה' "אקדמית" מחורה. א. גורשטיין, אהד מאלה שהכ‭- , --‬ שירו את יצירות מנדלי לדפוס, כותב בעתון "עמעם‭, "‬שבהוצאה האקדמית לא תמצאנה י שום יצירות 'נפסדות מבחינה אידיאולוגית וזעומות מבחינה אמנותית , כגון הפואימה• שלו בחרוזיםיודל' ותר־ " גומיו מזמירות של שבת ' ו"פרקי שירה‭. ''‬ "הערך המיוחד של ההוצאה האקדמית לקורא היהודי , כותב _גורשטיין, הוא בסננו את יצירות סנדלי מבהינד!מרכסיםטית לניניסטית‭. "‬ הוצאה זו תנצל כל מיני כתבי יד דנמצאים _, ב"ארכיון מנדלי" באודיסה. לעבודת ההוצאה הוזמנו כל החוקרים! הסובייטים של הספרות היהודית. בכרר מיוחד תבאנה מונוגרפיות אחדות על מנדלי כתובותלאור מרכסיסטי־ " לניניסטי ‭| . " ‬

: כהוספה הספרותית שלאלסיאםה ‭" " , "‬ עתונם היומי של הליברלים המצרים ‭., ‬ נתפרסם תרגום הקדמתו של הסופר הצעיר פג קפליוק לסמר האבטוביאוג־ י רפיימים " לדייר מחא חוסיין, שגיתרגס " ;על ידו מע1רבית והופיע בהוצאתאמ־ " י נות" (בסדריהלכל‭. ("‬בהקדמה זו עומד " ט‭.. ‬קפליוק על ערר אישיותו הספרותית, המדעית והצבותת של הד יי ר מחא . חד _פיין‭. _, ‬אחד מהוגי הדעות, שהוא בעל חשיבות מיוחדת במזרח המוסלמי. מתרגם ההקדמה הוא מר רבחי כמאל, צעיר ערבי מירושלים, תלמיד בית המדרש למורים בקהיר. נתקבל במערכת קונטרספגי י " הנשר‭, "‬ירחו!להלכה ואגדה‭,., ‬הקר " ודרוש, ספרות ותולדות נדויי ישראל ‭. — —‬ושו"ת המתחדשים במשך הזמן ממר־ גן ורבנן גאוני וחכמי הדורי' — (כל זה בקונטרס צנום בן‭8, ‬ דפים‭—- (!‬ העורך: 1 אבדתם יודא שוואר"ל, יענה א' תרצ"ג, _מירנוי.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩