⁨⁨دافار⁩ - ⁨דבר⁩, 5 حزيران 1977⁩ — ⁨Page 5⁩

‭/llitalia ‬

הזמנות

# ידיעת אנגלית ועברית. שפות נוספות יתרון. • אין צורך בנסמן קודם גא לפנות אישית בין השעות ‭—2‬י' אחה"צ "אליטליח‭, "‬רחוב הירקון 104 תל־אביב.

פקידת ל

למלון קאתטרי קלוב ד ד 1 ש ה

סגנית למנהלת משק

לפנות נכתב בפרוט תולדותיים ח לת. ד. ‭210?7‬ _תליאבינ או בטלפון: ‭(03)415261 ‬

‭, )‬ןן |ןן‭_>_. ‬ון (ן‭. ,, . ,, ‬ נא ,

אתה רוכש יות ר ממלגזה כאשר אתה קונה אתה רוכש: 6ו דגמים מלגזת • תכנון מתקדם קטרפילר עם _תמסורוז • אמינות רבה הידרוסטטית • ייעוץ טכני מקצועי בכושר הרמה • מלאי חלפים מקוריים ע;מ‭5 °°‬•5 ק"ג _מת_^יס • מוסךימרמי _בכו_^רהדמה • שרות נייד עד ‭26. 000‬ ק"ג ‭Cafefpitiar_. Cit and 0 3/e _TraiJerj13*t(S of _CalerpIK** Tractor Co. ‬ ‭_, _^, . ,,,.,. .,, ,, _«.,,. _". :,. "‬קפךצי מלגזות . _קטרפילר:בישדאל- i _י^• ץ?• ־ • ? י־:••••‭*_"‬ י ‭; ? - ?‬ יי ‭_^ ? ?‬ י י ‭t^^^_MM _iiilBiitt_^_tt^^ m₪m ;_, _^ B ''‬ _\ץ• ‭_^Jfff‬ ‭_aui mins‬•

משרד החינוך ותרבות עירית עפולה דדוש מנהל בית ספד מ על יסודי שש שנח1 בעפולה א. הכישורים, הדרושים ‭. 1 —‬בעל תואר שני ‭5 +‬ שנות הוראה בבי"ס על יסודי וגסיון במנהל החנוכי אי בעל תואר ראשון ‭10 +‬ שנות הוראה בבי"ס על יסודי ונסיון במינהל חינוכי‭. 2. ‬בעל רשיון הוראה קבוע לבי"ס על יסודי‭. 3. ‬ידיעת עקרונות במינהל החנוכי, ידיעת חוקי _החנוך ותקנותיו‭- . 4. ‬ כושר הבעה בכתו‭:. ‬ ובע''פ‭5. ‬• בושר לקיים מגע עם מוסדות ממשלתיים ורשויות ציבוריות והורים‭. 6. ‬כושר לגהל צוות עובדים ולקיים יחסי עבודה תקינים‭. 7. ‬יועדף _מיעמד בעל נסיון בעבודה בבי"ס מקיף‭. 8. ‬המועמד שייבחר יידרש לגור י בעפולה בתום תקופת הנסיון. ‭. a‬תנאי העסקה - תגאי העסקה ייקבעו בהתאם לכישורי המועמד. ג. אופן וצועד הגשת ההצעות י ‭. 1 —‬המעונייניס להציג מועמדותם יגישו קורות חיים בכתב יד בצרוף אישורים, תעודות, תעתיקי מסמכים למזכיר העיריה, ת. ד‭. 16. ‬עירית עפולה‭, 2. ‬את ההצעות יש להגיש במעמפד סגורה עליה יצויין " מכרז בדבר משרת מנהל בי"ם על יסודי שש שנתי" שתמפר לידי מזכיר העיריה או תשלח כדואר רשום‭. 3. ‬המועד האחרון להגשת ההצעות כ"ט בסיון‭, 15. 6. 77, ‬שעה ‭. 12. 00‬ ש. שהורי - דא־צ _העיייו

המועצה המקומית נשר טלפון ‭224121—2‬ מכרז מס' ‭7/77‬ הודעה על משרה פנויה מנהל בי"ס תיכון?מקיר מועמדים בעלי השכלה ונסיון מתאימים יפנו למזכיר המועצה. טפסים להגשת הבקשות להשיג במזמרות המועצה ובמינהלים המחוזיים של משרד הפנים ‭... ‬הבקשות למכרז יוגשו לא יאוחר מיום עמ ‭. 20. 6. 77‬ ישראל _קלי19ג — יא_» _המו‭»»‬_ח

ב "ה, מועצה אזור > ת שפ _> ר מרכז שפירא, דואר מרכז שפירא טל‭055*96981. ‬ דרושים למחלקה לעבודה סוציאלית ופתוח קהילתי דרושים: _• עובד _שציאל, , לילי ומועד 33תי ספי _• מרבו!מפתח תכניות לוקן מועמדים מתבקשים לפנות בכתב בציון תולדות חיים —לפי הכתובת הנ"ל. משה מושקוביץ, ראש _חמועצת

י" בוקודות" ‭*L‬ ח*רמ מ‭°*‬ בע"מ ‭©^‬י דרוש _ספוגיל מחפר . ס"ב‭3. ‬ גי *על _»ס»מ נא ל9נות ל"םקורות" חבל המרכז אזור _התעייה רמלה טלפון ‭. 967771 ‬

‭. 01 !/ _^‬ _ו _י ‭_^ _^1‬ המודעה7 ה ‭7 ¥_!‬ ונה _^ גדו _^ ו _ז פ י שמ ונה ן ן ‭j_$_^‬ ראה עמוד ‭^| _k 14 ‬

‭*_MSSSk * 9‬ •_VAV• ‭¥_& &‬ •' ‭888?& _TESBBSt‬ ד ‭>>‬ • ‭_€»>‬ • ‭_V&S&‬ •‭_»v_«y_>% WAV ‬

_המפון להכשרה ולהשתלמות של עוגדי ח_»_גון והוראה דרושים לשנת תשל"וז ‭. 1‬_מגהל לגיה"ס המחוזי להשתלמות ממ"ד למחוזות ת"א והמרכז. _המקוה -י• תל*א_»יג, היקף המשרה ‭. 2 . 1‬_מגהל לגיה"ס המחוזי _גצפת מחוז ח<נ_©ון. _ה»קו המשיח 4 רצויים נעלי תואר שני בחינוך ו /או במקצועות ההוראה מסיון רב בהדרכת מורים. מועמדות יש להגיש עם כל פרטי _הנסיון וההשכלה אל המכון _להגשרה _וחשונלמומ של עובדי *ינון והוראה, מאפו ‭, 5‬ירושלים. עד ל־10 ביומ ‭. 1976 ‬

מתחיל משפט הרופא מבאר־שבע הנאשם בגרימת מות חולה

מאת סופד ‭". ‬דבר" כנגכ ככית משפט חשלום ככאר שכע הוגש שלשום כתכ אי־ שופ נגד _חדופא דניאל וודו• _כיוןז, כן ‭, 28‬מכארלשכע חנאשפ מריטת מות חולח ממין• רשלנות לפי סעיף 218 לפקודת החוק _חפלילי ‭, 1970‬ זכגדימת נזק כרשלנות לפי ס עיף ‭, ?244 '‬שהעונש ?חמירכי עליו חוא שלוש שנות מאפר. לפי כת0 האישום עבד הרופא בבית. חולים ע_?ש םורוקה בבאר*

שבע בחדש אוקטובר ‭. 1976‬כאשר _חיתח שביתת רופאים בישראל. במקום הוחלט כי בימי רביעי יופנו התולים לבית ההולים באש• קלון. ביום. י ד‭20. ‬ באוקטובר 1976 היה הנאשם תורן בחדר המיון של בית . החולים. אותו יום הופנתה המניחה אסתר רווח — בת ‭. 56‬תושבת באר שבע, חברתי קופת חולים הכללית — באופן דחוף לבית י החולים. רופאה החליט כך _עליפי. מימצאים שהתגלו בבדיקה שנערכה בה. במימצאים אלה נקבע שיש למנוחה 439 מ"ג סוכר בדם ושיש לח בשתן ‭60. 6‬ אחוז סוכר ואצטון. מימצאים אלה הצביעו על מצב של סכנה לחייה של המנוחה.

אסתר רווח הגיעה עם בעלה לבית החולים בשעה 12 בצהריים ושם -נפלה על הספסל בחדר המיון. היא הופנתה מחדר המיון למרפאת הםכרת ומשם הופנתה שוב לתדר המיון כשהיא הולכת בקושי ונתמכת על ידי קרוביה. בין השעות 12 ל־1 בצהריים הרע* ברו המימצאיסהאלה לידי הנאשם כשהמנוהה מחכה במסדרון. בעלה של המנוחה נכנם לחדרו. של הנאשם. והסביר לו שמצב המנוחה הוא קשה מאד והיא עלולה למות. הנאשם עיין במימצאים ושמע את בעלה של _חמנוחה, החליט לא לבדוק אותה ובמקום זה להפנותה לבית ההילים באשקלון" - נאמר בכתב האישום. להלז נז*מד עוד כי משפחתה של המנוחה הזעיקה את בנה שהוא נהג טנדר כדי שיסיע אותה לבית . החולים באשקלון. החולד, הושבה במושב ליד הנוהג והוסעה לאשקלון. היא חשה ברע בדרד והתקשתה לנשום‭.... ‬בשעה ‭2. 30‬ אחדי הצהריים בקירוב, הגיעה החולה לבית החולים באשקלין. שם-קיבלה מייד טיפול נמרץ שכלל נסיעות החייאה על יד־ הזרקת אדדנלץ ללב ועיסוי הלב. כעבור כשעה הופסקו נסיונות ההחייאה שהמנוחה נפטרה

, ונקבע. בכתב האישום נאמר כי *המ* נוחה נפטרה ומוחה הוחש עקב העובדה שהנאשם לא בדק אותר, ולאי טיפל בה מייד. אלא שלח אותה :לבית החולים כאשקלון. עהב העובדה שהנאשם עשה מעשה שלא כחיק ונמנע ממעשה שמחובתו . לעשותו נגרם למנוחה נזק. הנאשם שהיבל על עצמו. לרפא את המנוחה או לעשות מעשה שיש לו או שיכולה להיות בו סכנה לחייה או לבריאותה לא היה בעל הכשרה מספקת לכד ולא נקט אמצעי זהירות הוגנים בשעה שביצע מעשיו הנ"ל. הנאשם כרופא ידע או היה. עליי לדעת שמצבה של המנוחה הוא מסוכן ומצ* ריר בדיהה מיידית וטיפול מיידי. הנאשש גדש למיתה של המניחה _עקי רשלנות וחוסר זהירותי‭. "‬ כתב האישום המש בחתימתי של פרקליט מחוז הדרום י. ק רום־ דזר. מטעם התביעה _ייפיעי במשפט 17 עדים _דיניהמ פרופ' גפני מבית חולים, ע"ש• שירא בתל־השוציר וכן הרופאים שלמה אדלמן, הו־מו הירצקי ושמואל אדרו — _מאשיליז, הרופא ולדימיר הופמר דיוזויית ושלושה ריפאים מיאר שבע וכן שלושה בני משפחתה של המנוחה ואחרים.

דוד אלקיים שוחרר מתפקיד חשבאפרידר" "

דוד אלקיים, ־כן ‭, 32‬מידו־ שליה, שוחרר _כפוץן י חשכוע מתפקידו כחשכ חכרת " אפ־ רידד‭, "‬לפי החלטת מועצת המנהליפ של החכרה. התבדה שייכת למשרד השיכון ויו"ד מועצת המנהלים שלה. אורי אליאב, שפעל בתיאום עם מנכ''ל משרד השיכון דוד וינשל, הוציא גם הוראה. לפיה בוטלה זכות החתימה של דוד אלקיים בשם חברת -אפוידר‭?. "‬ההחלט ל* הפסקת ־עבודתו בהברה גאה לאחר שהאיש נעצר ביום ג' בשבוע ש* עבר על־ידי אנשי מדור החקירות במשטרת _ירושלים הוא נחקר

בחשוד בקבלת שוחד, בהיותו גם עוזר החשב של משרד השיכון בירושלים. דוד אלקיים ביקש ?בשעתו חופ* שח י ללא תשלום ממשרד _חשיכון, הובא לתפקידו כחשב חברת »אפ* רידד" על ידי מגכ"ל החברה שמואל שטייגר. אף הוא תושב ירושלים שהיה עוזר שר השי3ון המנוח אברהם עופר ז"ל 'ומשמש כיום יועץ שר השיכון הנוכחי. לכתב עתי"ם נודע. שיו"רמו* עצת המנהלים אורי אליאב וחברי ההנהלה האשקלונים בהברת‭. '. ‬אפ־ רידד" התנגדו בשעתו להעמקתו של אלקיים. כחשב, וביקשו להעסיק תושב אשקלון‭). ‬ע)

מהנדסת במשרד השיכון חשודה בקבלת שוחד

חשד של קכלת מתנות תמורתשירותיפ " טוכיפ" כהעדפת קכלן מפוייפ _^ , הו־ עלה נגד מהנדסת כמשרד השיכון, קלרה רדוכיץ. נציג המשטרה טען ביום ו' ב* _בית־משפט" השלום בתל־אביב־ כי קלרה רדוכיץ הועסקה כמהנדסת בתפקיד של מחשבת כמויות 'ב* מינהל לכניה כפרית. _כןזקופד, ש* כץ 1972 ל־1975 היא קיבלה, לדברי המשטרה, _מקבלךבניין ש* היה קשור עם משרדה, בקבוקי בושם _ותלושייהנחד, לרשת . ד‭*. ‬ משמר‭. "‬מתנות אלד. הסתכמו ב* ‭1. 000‬ לירות ונועדו להניעה לה* עדיף את הקבלן הזה ביחסיו עם *משרד השיכון. טענה המשטרה. ל* צוינה מטרה ספציפית כל* שהיא שלמענה נועד השוהד, ז* החשד הוא כי הכוונה היתד. לה* ניע את החשודה להעדיף את ד‭*. ‬ קבלן באופן כללי. עוד השוד כפרשת השוהד כמינה?לכניה כפדית חשוד גוסף בפרשת ?השוחד ב־

כוו . הובא ביום ו' לבית־משפט השלום באשקלון. שם הוצאה גג* דו פקודת מעצר ל־9 ימים על ידי שופט השלום צבי גדיב. • בא־כוח המשטרה טען בפני ה* שופט. שלפי עדויות הקבלן אהרון מכלוף, כיום תושב אשקלון, קיבל החשוד רוברט דולברג. בן ‭. 71‬ מאשקלון" בשנים ‭1972/75‬ שוחד בסכומים של כ־35 אלף לירות. לדברי הקצין נמצאים הציקיט בידי המשטרה. עוד טען איש דימשטרה שה* חשוד שימש בשעתו מהנדס אזור לכיש במשרד י י השיכון ‭, ?‬ותמורת השוחד שקיבל מחקבלן אישר חשבונות עבור עבודות;שלא. בוצעו כלל וגרם לכך שמשרד •השיכון שילם לקבלן כספים שלא הגי_?גו לו. בהמשך טען, שבידי המשטרה יש רשימה של חשודים אחדים ששמותיהם נמסרו ע"י הקבלן ב* מהלך חקירתו. ואשר לדבריו קיבלו ממנו שוחד בשנים קודמות. השופט ציווה לעצרו לתשעה ימים. הוא הורה למשטדה __ להחזי־ _^בעזמ_^פי_^דפואי‭). ‬ע)

משרד הבטחון נאשם בקבלת שוחד

כתכ אישום נגד עוכר משרד הכטהון הנאשם כ־ הכלת שוחד, הוגש כיוס ו' ?כית המשפט המחוזי כ־ תל־אכיכ. כתב האישום הוגש גגד פנחס כהן‭p, ‬ י־‭, 4‬מרמת אפעל. הגאשם ?בקבלת שוחד מאמנון אבני. בעל מפעל "אגי" בקרית גת. אחד ה־ ספקים של משרד הבטחון. כהן עובד במשרד הבטחון כ* 14 שנים. החל מ־1972 הוא עובד במתלקת דרובלד. והאחזקה במד* כז האחזקה. לפי כתב האישום נתן אמנון אבני לכהן בשנת ‭, 1974‬לפי בקשתו‭', ‬ מצית אלקטרוני , תלושי קניה של המשכיר לצרכן בסכום 500

"י, חיק יד זעו "אפטר שייב" תוצרת‭-, ‬בריט" וכן חליפה תוצרת . לינת" בסכום 130 ל"י. בפברואר 1975 קנה הנאשם כהן מאמנון אבני מערכת םטריאופו* נית שכללה אמפליפייר וטיונר. הנאשם התחייב לשלם ‭2, 000‬ לי בעד המערכת אולם שילם ‭1, 000‬ ל"י בלבד ולא השלים את יתרת הסכום. למעשה שווי המערכת היה מעל ‭6, 000‬ ל"י. התביעה טוענת כי _חמחיר הנמוך שהנאשם הת* חייב לשלם נקבע לנאשם כשוחד. ־- את כל המתנות וההטבות הללו נתן אמנון אבני לנאשם כדי שאבני יזכה ליחס מועדף על ספ* קים אחרים' בזירוז טיפולו של הנאשם - בחשבונותיו י — טוענת התביעה‭). ‬ע)

קצין חימוש ראשי, תא"לד_^ד אלעזר בדק‭*!tpin, ‬ את _דינומיו מל תניד מצטיין סג"מ בני גבעון בקיום קווס ק»גמי חימוש.

עדים במשפט רצח נגר תובעים ש י_£ור תנא י מעצרם

כצע"ת נגד נציב בתי"הסוהר

שמונה אסירים, עדי תכי• עה כמשפט הרצה של יפת נגר, הקוכלים על p• שהם מוהזקים כתנאים גרועים ככית המעצר קישון םחי־ פה, •השיגו כיום ו' כבית־ הדין הגכוה לצדק צו על־ תנאי נגד נציכ שרות כתי הסוהר. הצו י מורה לנציב לנמ_$ תוך 10 ימים מדוע לא יינתן לאסירים מזון נאות כפי שניתן בבתי סוהר. ומדוע לא יינתן להם לעבוד, להי־ פגש עם _עובדים סוציאליים, לעסוק בספורט. לקרוא ספרים ולהתפלל. בעתידה שהגישו לבנ"צ מצינים שמונת העותרים כי לאחד שהם* כימו לשמש עדי תביעה במשפטם של 16 אסירים הנאשמים ברצח יפת לבית נגר המעצר , הם הועברו קישון בחיפה מכלא ‭? , ‬ לדב שטה - ריהם הם נמצאים בבית המעצר זה 10 חודשים ומובלים מתנאים

גרועים ביותר, בהשוואה לתנאיהם בכלא שטה. לטענתם נשללה מהם הזכות לקבל מזון נאות. לצפות בטלוויזיה, לראות סרטים, לעסוק בספורט, לעבוד, להיפגש עם עובדים סוציאליים המטפלים בענייני משפחותיהם, לקרוא ספרים ולהת* פלל. . זמנו רואים כל הצדקה לכך — מציינים האסירים — שיענישו אותנו על נכונותנו בעבר לשתף 3עולד. עם השלטונות ולהעיד במשפט הרצח. שבעקבותיו אנו ו* משפחותינו נתונים כסכנה. וישללו מאיתזו את זכויותינו החוקיות והמקובלות כאסירים‭. "‬ להלו מוסיפים העותרים. כי בית המעצר אינו בגוי לקלוט אסירים וחסרים מ התנאים _המינימלים לכך‭". ‬כל פניותינו — מסיימים האסירים — נפלו על אזניים אטו* מות. ואין לנו ברירה, לאחר תהו* פת סבל ארוכה בד. אנו כמעט יוצאים מדעתנו. אלא לפנות ל* בנ"צ‭). ‬ע)

‭18 , ‬ דורשי עבודה 110 נרשמו בחודש מאי

‭18, 100‬ דורשי עכודה פנו אל לשכות תעסוקה כ‭25*‬ ימי הרישום שהיו כחודש מאי כשירות התעסוקה, ל־ עומת ‭!5, 881‬כ־23 ימי רישום, שחיו כחודש אפדיל 1977 ־‭!_9, 497‬כמאי ‭. 1976‬נתקבלו ‭22, 800‬ הזמנות לעובדים לי עומת ‭!9, 93!‬באפריל ו‭25, 253-‬ כמאי ‭. 1976‬ הלשכות לא יכלו לספק ‭6, 100‬ מן העובדים שנדרשו מחוסר מוע* מדים מתאימים, לעומת ‭6, 013‬ בחודש אפריל ו־‭7, 255‬ במאי אש* תקד. בירושלים נמנו ‭2, 027‬ דורשי עבודה‭2. 191. ‬ הזמנות ו‭630*‬ חד

מנות שלא סופקו!בחיפה ‭1, 765‬ דורשי עבודה‭1, 986, ‬ הזמנות ו* 300 הזמנות שלא נענו!בתל־אביב ‭2, 993‬ דורשי עבודה‭4, 223, ‬ הזי מנית‭1, 240, ‬ הזמנות שלא נענו! באזורי הנגב‭2, 912, ‬ דורשי עבד דה‭2, 276, ‬ הזמנות 415 הזמנות שלא נענו. 981 אישודיפ לדמי אכטלה מספר הרישורים לדמי אבטלה שניתנו בחודש מאי ירד ל־981 לעומת ‭1. 069‬ בחודש אפריל‭524. ‬ מן חאישורים ניתנו לאקדמאים. ירידה עונתית _וזלה במספר ה־ פועלים מהשטחים שעבדו בישראל בשבוע האחרת למאי‭39, 087. ‬ לעד מת 43463 בממוצע שבועי כ־ אפריל‭., ‬ב‭3, 486*‬ פתוה, רובם. ב־ חקלאות‭. :?^‬י‭:-"?::‬ץ‭v. :?:?, ?? : : - ? . ;‬ !•

הוצע למרדכי חן לשמש "ר ד ירקטור יון ל יפ ידות ‭" _" ‬

מאת סופר " דבר" תפקיד יו"ר מועצת המנה• לים של הכרת " לפידות" ל־ חיפושי נפט הוצע למרדכי חן, המשמש כיום מנכ"ל ה־ חכרה, עפ פרישתו לגימל־ אות כחודש אפריל ‭. 1978‬על כך נודע ממקורות מוסמכים. גזדע, כי בפגישה שהתקיימה לפני שבועות אחדים מזשתונפוח מנהל רשות החברות הממשלתיות, יועץ הממשלה לענייני אנרגיה והממונה על חיפושי הנפט בארץ, הוצע למרדכי חן תפקיד זה, נוכח העובדה שהוא עתיד לפרוש לגימ־ לאות בעוד שנה בקירוב. בפגישה הוצע לו, כי בעוד חודשים מספר יכנס לחבדת "לפי־ דות" מועמד, אשד יקבל עליו לאחר פרישת _חו לגימלאות אח הפקיד ניהול החברה. מ. חן ישמש יו"ר פעיל שד מועצת תמנוזליפ

של החברה, זאת כדי שיוכל לת* רום מהידע שלו בנושא חיפושי הנפט וכל הכרוך בכך. מרדכי חן, משמש כתפקיד מנ• כ'יל »לפידות" זה 20 שנה בקירוב. לפני בואו ל"לפידות" היה מנכ"ל חברת "מפעלי תובלה‭. "‬ כפי שנודע עדיין לא נקבע. סי יהיה המועמד לניהול "לפידות‭, "‬ לאחד פרישת מ. חן לנימלאוח. נודע, כי ישנם מספד מועמדיפ מקרב העובדים כמשק הנפש במ־ דינה.

י, כלב מנהל מוזיאון " הארץ

יוסף כלב מונה מנהל מוזיאון הארץ, במקום מר י . ל. פראג שהתפטר כתפקידו. כלב ‭(52)‬ שירת במשך ארבע השנים האחרונות כמנהל הארמי־ ניסטרטיבי של מוזיאון תל־אביב. יפני ?שירותו במוזיאון _תל־אביב שירת בצה"ל ותפקידו האחרון היד, דובר צה"ל. הניגר. פיוס שנד. הלימודים של תלמידי בתי־הספד _, אורט" התקיימה ביום ו' בתיאטרון ירו־ שלים, לציון מלאות 25 שנד. ל* ארגון נשי "אורם" בבירה.

4000 _תיירים יבואו השגה לכפר הנופש באשקלון

מאת סופד " דכר" לענייני תיירות על גידול ניכר במספר הת־ יירימ שישהו השנה בכפר הנופש הצרפתי של "היטתור" באשקלון ‭4, 000 —‬ לעומת ‭2, 000‬ תיירים ששהו במקום אשתקד — מסר מנהל כפר הנופש ויקטור דיאמנט בסיור עתוגאים שהתקיים בכפר. לכפר הנופש באשקלון באים התיירים לשהיה בת שבועיים־ שלושה, במחיר חבילה, הכולל את מחיר הטיסה, השהות בכפר הנופש ואת הוצאות הנסיעה מ־ נמל התעופה לכפר וחזרה לנפל התעופה. המחיר לתייר מצרפת, מחוץ לעונה, לשהות כת שבועיים, כולל טיפה ‭2, 670 —‬ פרנקים צרפתיים ואילו כעונה המחיר הוא ‭2, 980‬ פרנקים צרפתיים‭.. ‬ כבר עתה נמכרו כל המקומות לחדשי הקיץ, כאשר גם כחדשים אפריל, מאי, יוני התפוסה היא טובה מאוד.

ילדים גונבים כספי צדקה _, מקופות ליד הכותל

גניבת כספי תרומות מקופות הצדקה המוצבות ברחבת הכותל המערבי בעיר העתיקה בירושלים, נהפכה לנגע כשמעות האחרונים. ‭/:‬•כסוף השכוע_;שוב‭*>‬_תפס‭{?_#‬נפעס השלישית במהלך חחודש האחרון, ילדים. ובידיהם כספי‭_:0‬ שגגכו?מקופות הצדקה. שניים;בני ‭, 10 '‬ נתפסו ביום ו' כאשר ברשותם 15 ל"י שגגבו דקות ספורות קודם־ לכן מאחת הקופות. סדרני הכותל והשוטרים המוצבים ברחבה הסמוכה אליו נדרשו כימים האחרונים להגביר את עיר* נותט ולפקוח עין על הקופות, כדי לחסל את נגע גניבת כספי תרו* ט_1ח הצדקה‭). ‬ע)

ככית המשפט חמהוזי כנצרת תיה עזבונות min כעניין: עזכון המנוח יוסף שטילמי ז"ל ת. ז‭0598095. ‬ מיסוד המעלה, נפטר ב‭. 642. 75'‬ המבקשת: דורית שםילמן, ע"י ב"כ עוה"ד דוד ויסמן, רה' ירו* שלים ‭, 83‬צפת. הזמנה להווי ידוע כיוגשי ה' ל3יתי משפט זה בקשה ליתן צו המ‭'?‬ ריז על ירושת המנוח חג"ל. בל ארס הטוען שיש לו שובת הנאה _כעזבון המנוח והרוצה להתי נגד לבקשה, יגיש התנגדות להכי רזה תוך ארבעה עשר יום מיום פרסום הזמנה זו, שאם לא כן יתן _ביתיהמשפט צו כטוב בעיניו. הרשם

שנ י נערים שיחקו בחומר דלק ו נ י כוו

שגי נעריפ ניכוו, אהד מהפ קשה, כחתלקה הומר דלק שכו שיחקו _כתליגיכו• ריפ כחולץ. במקום נמצא מגרש ריק ולידו 30 _הגעת מלאות חומר דלק נוזלי, המיועד לחימום חממות פר* חים ושתילים המצויות כאיזור. הנערים שיחקו בחומר הדלק' שפ* כו ממיכל אחד על הריצפה ר? הציתו אותו. התלקחה אש י* שניהם ניכוו, והועברו מייד ל* בית החוליםדונולו ‭" "‬ ביפו. הפצועים הס: דמי כבו, כן ‭, 15‬ מקרית־שלוס, שגיכווה קשה ו* מאושפז' עתה _בתל־השומר_, ונתן לוי, גן 16 וחצי. _מקריתישלוס, ש* אושפז כ"דמולו‭. " ‬

המשטרה חוקרת את נסיבות ה־ תאונה‭). ‬ע)

יצוא מלט ראשון אחרי 8 שנים

מאת י סופרדכר‭-"‬ כחיפה " משלוח נסיוני של ‭2, 600‬ טונות מלט מתוצרת . נשר"יצא " ביום ' כעמל חיפה. באניד. לאפריקה. נודע. שזה משלוח היצוא הראשון של מלט אחדי הפסקה של שמונה שנים• יצרני המלט בארץ חוששים שיהיו עודפי מלט אם יימשך המיתון בבניה הדשה, ולכן הס מחפשים שווקים בהו"ל. בשלב זה איי עודפי מלט בארץ.

חרדים הפגינו: ליד מסעדה בירושלים ‭; :. ‬

מאות חרדים הפגינו _בלילישבת לפני מסעדה שהיתר. פתוחה ובי רשיון ברחוב גדיהודה בירושלים, ותבעו בתוקף שבעלי המסעדה יסד גרוה וימנעו חילול שכת 'במרכזה שלחבירה. כוחות משטרה ' שהוזעקו פיזמ את החרדים רק אחרי שעה ארד־ כה של ויכוחים ואיום במעצר מפירי הסדר. זה שבועות אחדים מפגינים הר* דים לפגי מסעדה זו. בתביעה ל־ סגרה. לפגי שלושה שבועות אף נפצעו בהפגנה שגי שוטרים, ו־ נעצרו חמישה חרדים, כחשודים בהפרת הסדר הציבורי. העצירים שיחררו מאוחר יותר בערבות. גע)

יל ‭II1011‬־ ת" בת'אטוון ה&_אמו־ "א II

לאחר בכורה

יוסף מילוא אשף התיאטרון הותיק שלגו עשה זאת שוב. יואל ניד "שידורי ישראל"

עודד תאומי ותיקי דייו I

" אילוף הסוררת" אינו דק שמו של מחנה מאת שקםפיר הגדול. בשעות אלה, אצלנו הוא עשוי להיות סיסמה אקטואלית, החל מן " המגעים ־ הקואליציוגיים וכלה בשמה של תכנית כלכלית. ?אני מאחל לכל מי שישתמשו בסיסמה זו שיבצעוה כפי שבצעוה אמש בקאמרי. יש בה בימוי מבריק, משתק מעויין, בימה אקסטרווגנטית ומעל לכל •—- ויליאם שקםפיר. זד. אמנם שקספיר בתפישתו של יוסף מילוא; לא רק סיפור על בעל המאלף את אשתו הסוררת, אלא פמיניזם מודרני קצת אבסורדי;מאבקה ‭?'‬של: האשה על מקומה בחברה, מאבק שבסופו 'אין לדעת. אם הבכורה בידי מאשח או בידי הגבר או אם שניהם מפסידים אותה והבכורה היא . בכורתו של מילוא. שכן לעתיםנדמה . בי מילוא משתמש בשקםפיר למטרה אחת — להפגין את הוירטואוזיות של מילוא. בתרגומו של אשף התיאטרון הותיק שלנו השפה מפשירה מקיפאונה ונעשית עברית מודרנית. בעיבודו ההצגה הופכת לםפקטאקר מרהיב עשיר בפעלולים כאשר הבימה היא ים־תיכונית• כלומר,

ישראליתמובהקת ‭. -‬ לאלה יש להוסיף את המשחק הטוב כמעט של כולם, ויפרט של עודד תאומי ושלמה וישינסקי שהיו לדון קישוט וסנשו פגשה עליזים ונ'דנינים. מד, חבל _שתיקי דיין היתה רחוקה מדולציניאה. ולבסוף: _זזזבבי התיאטרון אצלנו מתחלקים בדרך כלל לשניים: המבקשים רלוונטיות, הזדהות, ובעיות והמבקשים שתיאטרון יהיה תיאטרון. בימים שבהם הדרמה שמחוץ לאולם גדולה מכל דרמה שגם שקםפיר היה מסוגל לכתוב, טיב לראות דרמה אחרת, אולי קצת תמימה אבל שובת עיין ולב.

הוצתה דירה _" -בתל־אביב דירת־מגורים הוצתה ביום ו

' לפנות בוקר ברחוב הירקון 70 בתל אביב, אך בעליה הצליחו לכבות את האש במהירות. רק דלת _הכגיסר. והמשקוף גשרפו. את חשד ההצתה מייחסים לנכה שהתגורר בעבר _כדייר־משנה ב־ אותר. דירה. הדליקה פרצה בשעה‭2. 30. ‬ לפגות בוקר בדירתו של אריה נמרוד‭.. ‬שוטרים . שהוזעקו ‭.. ‬למקום מצאו מיכל ובו שאריות ‭??‬ דלק וכן פיסות בד ‭. :‬ספוגות , בחומר דליק‭::, ‬ :•‭_* ?'‬ . י‭^'; '"?‬ ;• •‭\ ? >'. , - . '‬ הם גם שמעו מעדי ראיה כי סמוך למקום גראה בערב המקרה אדם שהגיע ברכב גכימ וג'ריקן בידו. בעל הבית מסר למשטרה כי היה לו סכסוך עם דיירו־לשעבר על רקע תשלום דמי השכירות. זהותו של החשוד ידועה למש־ טרה ויש לצפות כי היא יאותר בקרוב‭). ‬ע)

ילד טבע בבריכת מי גשמים ילד 10 טבע ביום ה לפגות

בן' ערב בבריכה לאגירת _מי־גשמים בכפר עראבר, שבגליל המערבי. הילד מוחמר חאדר מוגרבי גכ־ נם לבריכה טבעית, הנמצאת ב־ מרכז הכפר, ומשמשת לאגירת מי גשמים להשקיית עדרי הבקר. הוא נמשה מהמים זהוחש לביה"ה הממשלתי בנהריד‭,. ‬שם נקבע מו* תו‭). ‬ע)

פסיכיאטר חשוד בנםיוו הונאה

צו עיכב יציאה מן הארץ הוצא ביום ד ננד _הרופאיהפסיניאטר ד"ד אנדרי לוםטיג_, החשוד בקשי* רת קשר להוצאת כספים בפירמה ממשרד האוצר. ב"כ משטרת חיפה טען בבקשה למתן הצו, שהוגשה לבית משפט השלום בעיר, כי הרופא קשר קשר להוציא כספים ממשרד האוצר בעת שטיפול בנכה רדיפות הנאצים. המשטרה העלתה חשד כי הרופא קיבל כספים בפירמה באמצעות מסמכים כוזבים שהגיש למשרד אהוצר. התפא שוחרר בזמגו בערבות של 100 אלף לירות, אך כעת שיחתרו לא היה כידו דרכת, ולכן לא ביקשה המשטרה 15 עיכוג־יציאה גגדו. אולם עתר. גו* דע למשטרה כי החשוד הגיש בקשר. למשרד המניס לקבלת דר* כת, ולכן פנתה לבית המשפט וביקשה לעכב את יציאתו. השופט ראובן _בךחורץ נענה לבקשה והוציא את הצו, כמבוקש‭). ‬ע)

בעל " יוטקם" שוחרר בערבות

יוסף אקסן. גן ‭0. 57‬תל*אגיג. בעל מפעל . יושקס" גאשקלמ, שוחרר ביום ד ממעצרו בערבות' עצמית של ‭25, 000‬ לידות _במזומ* ניס. השחתד בא על פי _החלסת נשיא בית המשפט המהוזי _גכאר* שבע השופט שלמה _אלקייס, ב• עקבות דית שהחל עוד ביוס הי שעבר בפגי השופט אברהם סלול. יוסף אקסן נחקר כחודש מארס השנה כחשוד בהצתת מפעלו ג* אשקלת ‭112. 77*3‬ וגרימת נזקים בסכום של כ‭5_*‬ מילית לירות. אחדי חקירה של 30 יום שוחרר בערבות של חצי מילית לירות. לפני כ־10 ימים נעצר יוסף אקסן שוב, כחשוד בהחזקת דרכון טזוייף והעברת כסף רב לגרמניה. כן נחקר כהשוד בתקיפת שוטר תוך כדי בריחה במכוניתו במהלך חקירתו. כעקבות אותה חקירה הוצא צרהבאה ננדו. ואז הת* ייצב במשטרה. השופט צבי נדיב באשקלון ציווה לעצרו ל־7 ימים. ביוס ה' הוגש כתג אישום נגדו לבית המשפט המחוזי בבאר שבע ע"י גב' רות _אבידן. סגנית פרק* ליט מחוז הדרום. בכתב האישום לא מדובר כלל על עגין ההצתה אלא נאמר בו רק כי הנאשם ננב מתוך מחסן במפעלי כאשקלון 2 מעילים לנשים _יכתמישח גלילי בד םינמטי בשווי כ‭_150'‬ אלף לירות. לדברי _כתיביהאישוס. סחורה זאת נמצאה במחסן נעולה ע‭''‬י אגף המכס ורק אנשי האגף הורשו להיכנס למחסן. הסחורה הופקדה לנאשם לשמירה‭). ‬ע)

יריות ביפו יריות כנראה

שמקורן בסכסוך מן אנשי העולם התחתון נשמעו _בליל־שבת ברחוב קדם ביפו. עדי ראייה סיפרו, כי כשעות תערב התאספה במקום קבוצת בחורים מזויינת במקלות ובמוטות ברזל. הם ניד"לו _ויכזח סזער, ו* _אחדיכך נשמעו ידיות. המשטרה שהגיעה _למקזם כנר לא גילתה איש, אך הבחינה כי צתר יריות פגע בקיר של בניין סמוך. נת* גלו קליע מרוסק וכן רובה טלם* קופי עטוף בגדתיק. הגשק הועבר למעבדה הבליםסית של המשטרה, הממשיכה בחקירה‭). ‬ע)

יוזל הסוכר בחנויות " שופרםל" רשת הגויותשופרסל

‭" "‬ פתחה כשוף השבוע במבצע הנחות במי _חיר סוכר בכל 32 חנויות רשת "שופרםל" ברחבי הארץ. דובר חברת "שופיסל" מסר, כי ההחכרה רכשה כמות גדולה מאוד של סוכר, המאפשרת לה להוזיל את מהיר המוצר לקהל צרכגיה. החל מהבוקר יהיה מחיר 1 ק"ג סוכר בחנויות "שופרםל" ‭4. 65‬ ל"י במקום ‭5. 09‬ ל"י (המחירים ללא . ע. מ‭. (. ‬הוא הוסיף, כי כידי "שופיסל" כמות גדולה של סוכר, שתאפשר לה להתמיד במחירי ה* הנחה זמן רב.

.

" טשען" מועדון _פנפימריע " כיתנו" דחי מ. דש 19 הערב ‭6. 00*5‬ הרצאת עו"ד יורם שרגא על הנושא: חוקי יתשה לפי ההלכה והחוק האזרחי. נא _לדייה.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩