⁨⁨دافار⁩ - ⁨דבר⁩, 22 أيلول 1972⁩ — נתגלו עוד עשר מעטפות ממולכדות [⁨للمقال⁩]

נתגלו עוד עשר מעטפות ממולכדות

מכתב ממולכד גם לשגרירות בקיבשסה

משטרת ישראל גילתה אתמול • בבוקר עשר מעטפות ממולכדות, נוסף לשתיים שנתגלו ביום די והיו מיועדות לשר שמעון פרם ולמנכ"ל משרד הסעד ד"ר משה קורץ. בכך מגיע מספר מעטפות _הנפץי שנתגלו ביומיים אלה לתריסר. את המעטפות עוררו• _^_שד‭'q‬של עובדי• מדוד המיון המרכזי של הדואר בירושלים ונמסרו עוד ב‭- *-‬ יום ך: בערב לבדיקת המשטרה. הבדיקה העלתה, כי המעטפות אמנם ממולבדות ובי שוגרו מאמם־־ טרדאם ובולו דומו זו לזו. המשטרה מגיחה;שכתובות הנמענים נלקחו מאלפון מיושן של הסוכנות היהודית. הנמענים הם: שר הסעד מיכאל חזני " יו"ר הנהלת הסוכנות היהודית אריה פינ־ קום, אשר קיבל שתי מעטפות, ד"ר ישראל גולדשטיין, מראשי יהדות ארצות הברית, הייה רובד־ טו ארצי " אורי ארצי , יעקב חסוד, יוסף וייס, יעקב ירש ואדם בשם בקי• • י ־ ־ מעטפה חשודה שהיתה ממוענת אל אשתו של שר המסחר והתע־ שיה תמר בר־לב, התגלתה במעטפה בלתי 'ממולכדת‭). ‬ע) במשטרת טבריה נתקבלו הודעות על קבלת מכתבים חשודים' מהולנד, אך בדיקת _חבלן המש־ טרה העלתה כי־ המעטפות לא היו ממולכדות.

ק י נש א ס ה‭), ‬יופיי'ע‭— . (‬ שגרירות . ישראל פקינשאפה גילתה. ? מעטפת נפץ שנשלחה אליה, י והעבירה • שני מבתכיפ השודיפ נופפיפ לפריקה לשלטונות זאיר — מטרו אתמול פקידי השגרירות. הפקידים אמרו, _ששלישת המכתבים נשלחו מאמסטרדם וכי משקל;כל אחד מהם כ־100 גרב. ‭, !‬ אחד . פתח _^ י מב הוד ‭4 ! _*‬ קימה _^_ן. לגש י ־באמצעי _# _למכתביה . _הזהיי רו_» הדרושים בנקודה מבודדת מחוץ‭ ,, ‬לתחום _קינשאםה, ציינו ה־ י פקדים. התברר, כי במעטיפה היה הימר נפץ, השווה בעצמתו ל ־150 גר' דינמיט. עוד מעטפה לשגרירות כפריפל שגרירות ישראל בבריסל קיב־ לה מעטפת נפץ נוספת. מעטפה זו נשלחה אף היא מאמסטרדם, כדוגמת המעטפה שנתקבלה ביום נבדקו שתי חבילות נוספות, , שהגיעו לשגרירות ביום די, אמר . דובר משרדהמשפטים ' הבלגי. חבילה גלילית, שהגיעה מאמם־ טרדם, נבדקה ונמצא כי אין בה כל חומר נפץ. מכתב נוסף ש־ נשלח מאיטליה, נבדק עתה ע"י חבלז של צבא בלגיה.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩