⁨⁨معاريف⁩ - ⁨מעריב⁩, 6 شباط 1986⁩ — ⁨Page 18⁩

‭*_% $_"***!*^ _rffe‬־» ‭mm _£\‬ המדושן!עול ‭1II L‬ אוטד "וםל"אנ? ‭1 / m p Iff 1‬ פרס הביקורת ‭** *V &\‬ *י* פסטיבל ונציה ‭ftilflK '"!ffii '. _jtfjb _WfH""'/_K‬ י *י‭M ! _^_I_^MM'‬ •?•? ‭!p iH_^H‬י‭_«k* "ysMffi_^j&m _^_BBE_0‬ ‭k' ifS| |j § lmm₪₪₪mk »^*₪₪****_₪*~*** _JbBR‬ _HHH ‭_^ _^ _^ ^?&Be 5 'jHH_^_HHI ^^_nllfiilfl?^‬ ‭V_^b _^HroT' <_'>_$j _*J^^^^HRf _TzmzYeBijm ^^^^_fc'm'_^ * i ' ^^^mmm _u_^fl^^^^^^^^ffi^? ^^^^^^^M^^_MS^^B ^^I^^^^H‬ י רונדו ענק של אהבה , כסף, חידות ומוות‭. "‬ »_איד ww• ‭. twm‬ פנ ינה , תכש"ט! ד"ד , שזור בהומור ופ יוט י. ‭. France 80lr‬ נפלא , מעשה פסיפס אמנות • שאץ כמוהו. וחמן _אי‭3_*1‬ד •דיעווו JmnriM•

ההברה השלטת _גוידאו ? _גמתחה ספריית וורנר/הדארצי י אצל מירלה גכפר שמריהו להשיג בספר"ת ומ"ךאו הקרובה י3_יתך

‭''-Ai*^. _i_' _' _s_^y‬־-־‭'*-"'‬•‭? '_^ _*-'‬ ן ‭_4, !^7‬_ן‭*?‬ יי ‭I.. ''_- , ‬ ן‭*»^, **‬אי‭*. ‬_אא ‭*, , ‬יי‭* *'', ‬ י ‭* /'‬ *י י ‭", _. j_*i‬י י ‭* _~ **JL_, ‬ י "י יד " יו _להשילבוזנויות ‭_s\\_ss\\\wv\\^ ** ‬

‭* 2 . ‬ נתניה "שריד יהודה _גוליקר * עמייסשלי" ‭7. 2 21. 30‬ רמחיגן "אורדע'י' נדי יגיל מוגר ושב" ‭7. 2 22. 00‬ הומיה #דוד‭""‬ער3חד*_פעמי משופץ" ‭7. 2 22. 00‬ _הואן "רמה" "איר להיות אמא יהודיה" ‭7. 2 22. 00‬ תל־־אביב "צוותא" _mflB _"נורומהלדור ‭21. 30 "85‬ וחצות ‭7, 2‬ קיראון ''מתנ"ס" תנו יוגל "דור" ‭7. 2 22. 00‬ _תליאניב קדיתישלוס "מתנ"ס" עודד תאומי •עלהתייס ועל המוות" ‭7. 2 21. 00‬ עכו "מופת" שלושת השמוליקיס_"אגשימ קנזנינר ‭7. 2 22. 00‬ מ. א. משגב זהרירה _חויפאי * לשיר בתיאטרון" ‭7. 2 21. 00‬ גמנתיימ "חדר" "תעשה לי ‭7. 2 22. 00 "raw‬ חולון "ארמון" "זוגות זוגות ‭7, 2 22. 1s "‬ קוית טבעון "זוהר" יהודה ברקן "בטן ‭22. 00 "‬ על בטן ‭7. 2‬ תל'־אגיב»נוה צדק" יוסי מאי "אמ נדע לאחוג" ‭7. 2 22. 00‬ יפו החמאם מתי כספי ואהוד מנוד "ברית עולם" ‭7. 2 2_WS‬ יפו החמאם "הפרלמנט של יפו" ‭0. 2 24. 15‬ קויחדגיאליק אריה אליאס "ארץ . וזוזוקח" ‭8. _Z 20. 30 , ‬ מרית חיים "בית גנלו" "מוכות חגפוורימ חקטוח" ‭11. 30‬ בבוקו ‭9. 2‬ באו"שבע "גילת" "קויוס ובקטוס" שעה ‭1, 30‬ ו במקו בשבתות ובחגים בתליאביב גמ התערוכה, לונה פארק, עיר השעשועים, מ‭. 30*‬ו 0 בבוקר ועד הערב.

אגדות מבולבלות עמחספוריםג שמספר דודו דותן עמי ותמי, שלגיה ועוגעת הגמדים, פפה אדומת, שלושת _הדוגימ, מליסה גאד"ן הפלאות מעל גבי תקליטים וקסטות הד-ארצי N

‭ww8 ttwn muna‬ מתל(_טמז _חדפז‭, _(‬ _תסי‭1»«0-0‬ הודעה על ביטול ‭, eirav‬ ופשיטת רגל _»ז חווייג, _תיאוח _ומענז!אליזז ‭"" nam‬י ‭''?Ki'1‬ _מקיייזי ‭2^^™‬ ז/זג וימן ‭., ‬_גית _תלשפט _ומחחי טול" _זןניג־יפו‭, mo_«''io, K, n_, ‬_זזאריו וחנו ‭_}_ixyrj_^r_<m, vaw‬ >ן»_ז‭.. ‬_וי. _סינוו _זונמזול!_ניוגול _לדעח, של חליכי wvd הדגל. _תאחךועממלו‭. !!‬ ו ‭* ! ‬

"וזםמבה‭_^"‬ לפורטוגל חגיגת _פםטיגלימ לחברת י. ג‭. \‬ל, ברא • שותט של ימיי להגון ומדון עת: _טרטם הבינלאומי הראשון‭", ‬השחר" - קו• _םרודוקציה ישראלית־צרטתיוו, _גבימויו של ההוגגדי _מייאוש יאמג'ו _ובםימוטו של: _מייקל יקיץ - יוצג _טפפטיגל בראן הנמיך יפ החודש. ס רט נ ו סף שלהם ‭", ‬חסמכה" על פי יגאל י _מוטינזון, בבימויו על הלל _דטתן ובכימבז של שפי ריגלין, נוסע בסוף החודש לפורטר ־

בדמע יהודה נפלה _טימימ אלדן ידד מבימת נווה צדי, הכד tarn המקות של דמי עגכד " בצחוק ודמע יהודה נשלה פצחו?וד&מן יהודה _תקוט‭_". ‬ קומדיה מבדדת זו, שהוכנה לקראת os־ טיבל עכו עם קריצה בדורה לעבר הבמה המסחרית, נקנתה אמנם על ידי בעלת תיאטרון יובל, מדימ מציוני, לאחר שהועלתה במשך בשבוע ימימ בתיאטרון הםפדיה ברמת גן. בנווה צדק לא שפד מזלה. היא ידדה לאחר כ־20 מופעים. זוהי הפקה יקדה, בת 19 משתתפים ועוד אנשי צוות, והוצאות העלאתה לא כוסו ממכירת _הכרטיסים (חייט נגיד)

בעקבות ג 'ורג _' אמאדו I הקדגאבל בברזיל עושה לגפ משהו? לגלי צה"ל הוא סיחרר את הדאש. את תוצאות הסיחרוד אפשר יהיה ל_?_זמוע השישבת, המוקדש כולו לברזיל. החל ממו" פיקה ברזילאית על כל גווניה( בהשתתפות אלי ישראלי ולהקת כדוד_*היל< וכלה בתוכניות דוקומנטדיות. אחת מהן *מאמאדו עד בהייה‭)"‬תשודר כשבת‭, < 17. 00, ‬מביאה םופרם של שלושה צלמים וביניהם צלמת עתונות שהלכה כעקבות יצירותיו של ג'ורג' אמאדו וניסתה לאתר מקומות ואנשים על־פי ספת. (אילנה _באופ<

ה ילופ י שהקנים ב יאק " יש ופופצ 'ה" המחזאי"במאי חנוך לוין, שמחזהו ו הד דש יאקיש ופוםצ'ה" יעלה על בימת התי* " אמתן הקאמרי העוד _שבועיים ביצע שני שינויים כצוות השחק נים שלו. את התפקיד שאמורה היתד לגלם עומך נית התיאטרון הקאמרי, _אפתד גרינברג* ש‭%, _^_r_®_p_$ 1 _$ in««‬ שנמנתה לפני ? • שנים עם צוות _ומזהמים ה‭_$>‬וע של הקאמרי ובחרה להיוו!שחקנית חופשיד» קירר השתתפה לפני, מספר עונות בהצגה "סיפור גן עדן" עליפי איציק מאנגר שהעלה הקאמרי;את התפקיד שאמור היה לגלם אברהפ פלשה ימלא מישא נתן, ששיחק ב"הבימה" ובקאמ' די.

מיסיס סלוקומב הוזרת כשורה לחובביה ומעריציה של מיפים פלו ק ומב_, הזכורה לטוב מהסידרהמישהו מטפל כף‭. "?‬היא חזרה אלינו למרק " ע, כי• נתייים אצל השכנים בירדן, כל יזפ שלישי בערב _בשידדה _כריטית חדשה - "זה הילד שלי‭. "‬עכשיו היא בשיער צהוב, עדיין משתוללת ומצווחת _והפעפ - על בנח, הרופא ואשתו _היפהפיח, _שבדירתפ היא מתגוררת. מצחיקה כתמיד. א־פרופו _הטלווחיה של השכנים - שם מוקרנת זה כמה שבועות הםידרה הבריטית (המרתקת) שהפיקה חברת גרנדה - "נפילתה • ‭1. !"_- ‬

מעמד, של מחול

האנסמבל הידושלמ» ל"רעעו _גמעיגיל. איה רימון לוי( מימיו‭, (‬ניר בן-גל ודפנה איגבגדר

אדיה יאס טוענים הם ומאמינים שהם אחר ינואנה? נו להקה שונה מרוב להקות המווול כארץ‭" _^'‬ אומר ניר _בףגל, אחד מהגרי האנםמבל הירושלמי, שיצאו באחרונה בתכנית הדשה אתה יופיעו העדה בירושלים. אחריכן• הוא מעה _בפניד במה שוגה להקת האנסמבל הירושלמי משאר מחוללים ומרקדים. *בשלושה דברימ קודם כל, אנחנו לא מסובסדים שנית כל, אצלנו מלם עושים הכל, גם תקדים, גם עושים כוריאוגרפיות וגפ מעצבים, שלישית, אנחנו עושים מחול עם הרבה אלמנטים של תיאטרון, מחול ישראלי יותד‭"~‬ נשמע יפה, אפילו אם צריך להעמיד את הדברים על דיוקם. יש עוד להקות בארץ שאינן מסובסדות ועדשות תיאטתדמחול, ויש עוד רקדנים שהם גס כוריאוגרפים ומעצבים אמנותיים. וכל אחד סבור שהוא שונה ואחד ויחיד ומיוחד. ובכל זאת האנסמבל הירושלמי מורכב ברובו מיוצאי קי-

בוצים המתגודדים מוס ביתשלים. איה רימון לוי באה מגן שמואל , בתיה בהן מאלונים, ליאת דרור מלוחמי הגיטאות, דבי הרטפטון מבית העמק וניר p גל הוא בן קיבוץ ראש הנקדה. מכאן אולי התחושה החזקה של "ביחד" המלווה את הלה ק ה, והנםיון להתקיים כלהקה שיתופית. מכאן גט הרצון להרחיב את גבולות המחול ולשזור בו טקסטים של המחזאי יוג'ין יונסקו, למ־ של, כפי שעשה ניר כדגל ביצירתו "מתים מצחוק ‭.. "‬אנחנו תצים לערב את חיי היומיום ביצירה‭, "‬ הוא מדגיש‭", ‬לעשות תקוד המיועד לקהל מיוחד, לא ר ק ל ק הל של ש ו חת מחול ‭". ‬ מה ומכונות הנדרשות מהבנאדפ כדי להיות "קהל מיוחד‭, "‬אני מעז ושואל. מסתבר שגם כאן אין משהו מיוחד. " _צתך להיות אדם חושב עם ראש פתוח‭, "‬מסביר ניד בך גל. זה בםדד. אנחנו, אתה ואת ואני, יכולים ללכת להופעה. לא ידרשו מאיתנו אישור "מיוחד" בכניסה על איי ק. יו

, להם ‭: "‬ הדרמה _הקרימה את המציאות

אימה באום הדרמה"לחם‭, "‬סיפורה של משפחת אלמליח, הנאבקת בבעיות של אבטלה ומצוקה בעיידת פיתוח, תשות* בטלוויזיה ביזם ראשון ה־23 בחודש, הםרט מביא את סיפורו של אבי משפחה המפוטר מעבודתו אחרי 20 שנות עבודה במאפיה. בימאי הסרט דפ לוי ומשתתפים: רמי דנון כאבי המשפחה‭, (‬משה איגגי, דב ק ה בפד, אתי אנקדי אבנר דן ואחדים. אתמול נערכה הקרנה לעתתאים. את הדרמה , שהופקה בשנת היובש של הטלוויזיה(ההפקה היחידה בשנה שעברה - בעלות של 84 אלף תלד‭, (‬ליוו לא מעט פחדים וביקר דת , בצד תחושה במעט נבואית: את התפריט ל"לחם" חיבת מאיר תדון וגלעד עברון - שגי מזותם טוצימ־ תל־אביב - שאין לוט ולא כלום עם אבטלה ומצוקה. התםתט נכתב "בימי ארידוד העליזים‭. "‬עד שאושר

התסריט נקפו שנתיים ועד שניגשו לצד המעשי של ההפקה עברו חודשים. ואז לפתע מצאו עצמם אנשי הצוות מקדימים את המציאות: הס הניעו לצלם בירוחם סצינה של פטורים ושביתות ומצאו עצמם משתלבים בתוך הפגנה אמיתית. דמי דנון, שמגלם את שלמה אלמליח, ישב כשוק למכור חלןת - ואנשי המקום קנו ממנו באילו הוא סוחר ותיק בשוק. בשלב מסוים בהפקה הרגישו מלם כי הגורל ממש מתעתע בהם‭". ‬עבדנו כאופן לא נורמלי: משש בבקר עד שתיים בלילה. הכנסנו שלושה ימי צילום ביום אחד. לא היה חומר צילום רזרבי. יש סצינות שצולמו אחד לאחד - אם חלילה היתה שריטה - לא היה לי פילם להחליף‭, "‬מגלה הצלם מאיד דיפקין. מפיקמ דנה טוגן, מנהל _הפקומ בני חן, עורכת: רחל יגיל, תפאד דמ פאול הלצגרגר, אביזרימ יהודה ביטון, מקלימ צבי כרנבלופ.

ל _" א ב י הקטנה ב כזירת איגרוף

עירית שמגר רחוב לילינבלום בתל־אביב הפך השבוע לתל־אביב של שנות השלושים. בלי רבב ישנים חנו בכביש שבתיו הישנים שופצו‭at!‬ מתאימים בתוק לתקופה ולעלילמ סדט חדש ושמו "כפפות‭. "‬מביים רפי אדר, תסריט של יהודית פולה על פי סיפרו היפה מאד של דן צלקה. "כפפות" בתל־אביב בשנות השלושים. לעיר מגיע כחור חדש: טולק (השחקן איקה זוהר) הוא מתאגרף צעיר העולה לארץ מפולין ומצטרף באן לקבוצת מכבי תל־אביב. כשרונו הבולט, הכוח האצור בו עושים אותו לאחד המתאגרפים המובש• תם כקבוצה והוא מעומת אפילו בקרב מקצועני נגד מתאגרף מקצוען מאדה"ב. בנוסף לעולם האיגתף שזור בסיפור גט דומן אהבה: טולק ונאווה(שדון בחן‭. (‬אהבה גדולה נקשרת בין השניים אך אץו ז אהבה שהיא רק שמחה. טולק נשרף באיגרוף ולא נשאר בו הרכה להתחלק עס נאווה. סיפרו של צלקה משך את יהודית םולה ורפי אדר מסיבות מובנות: זהו ספר שכמו נועד להיות גט סרט. אירועים דרמטיים, דמויות מרתקות ותל־אביב, על מסעדותיה הקטנות, אנשיה, ראשית העליה הפולנית של שנות השלושים, לימוד עברית והוויית אימוני האיגדוף במגרשי מכבי. בשבוע הבא עובדת ההפקה ליפו, שם יצולמו קטעי האימונים והקרבות. ב ז מר ‭", ‬כפפות" עמד "רגע לפני הפקה" כאשד שונו חוקי "הטאקם־שלטד" בקיץ שעבר וההפקה נדחתה. אדר, שלא הסכים לוותר , אסף כסף מכל מקור אפשרי, שחקניו והצוות שלו חיכו לו - ביום ראשון יצאו הצילומים אל הפועל.

השתקן א»_קה זוהר בתפקיד החלוץ־ המ ת אגרף , גשעת צילומי חס ר ש ‭,, ‬כפפות" ברחוב _ילינבלום ל בתל־אביב: בחו ר חדש מגיע לעיר (צילם: ר א ובן ק _סטרו )

מיובא הגעה :

היים נגיד היבוא חוגג. למעלה מעשרת אלפים כרטיסים נמכרו עד בה לבאלט _ברמף בביצוע להקתו של _אנטוניו _גאדפ. מחיר ממוצע של ברטים נע בין ‭23 "‬ ל־27 ש"ח, אך הסכום הגבוה אינו מרתיע את הקהל, והאמדג • נים מוסיפים הצגה יומית ביום שישי. גפ הופעותיו של לינדז'י קמט ולהקתו באולם הקאמת ובעור במה מקומות ברחבי הארץ זבו להצלחה ללא תקדים. זו הפעם השלישית שלינחי קמפ מגקד כישראל, והפופולריות שלו גדלה מעונה לעונה. הוא הובא _אדצה בשותפות שרווחיה חולקו גץ התיאטרון הסאמת, האמרגנים א. ב. אמנויזת ולהקתו שלו. היו 15 הצגות והגיע קהל של _ב־13 אלף, _mflB

בשבוע שעבד הועלה כאולם הקאמרי "הלום ליל קיץ" בגרסתו המיוחדת של לינדד קמפ לפני אולם מלא יעד אפם מקום. אפילו הכםאות הנוספים במעברים היו תפוסים. היו ערבים בהם הועלו שתי הצגות. הצגה אחרונה היתה ביום שישי האחרון, בשעות אחר הצהרייס, ועריץ לא ממה הביקוש לכרטיסים‭.. ‬ הגישי הדבתס לידי כך שאפילו שחקני הקאמת לאקיבלו כרטיסי כניסה חינם להצגות, דבר שעודד התמרמרות לא מעמה. אורי עופר, המנכ"ל היוצא של התיאטרון, מסביר: "המצב של התיאטרון אינו טוב כמידה בזו שיכולנו לתת כרטיסי חינם. בכלל, לדעתי לאיש לא מגיע כרטיס חינם. גם לא לי. אני צופה בהצגות מכסא נוסף או ממעבר. זו היתד. גם האפשרות שהוצעה לשחקני הקאמרי, אפילו ראש העיר לא ק יבל כרטיס חינם‭. "‬ייתכן שההכנסות מלינדזי קמפ ישמשו בץ השאר לכיסוי הגרעון שנוצר עם הבאת האופרה הפולנית "המגקינים‭, "‬אס כי לדברי עופר‭", ‬המנקינים פחות או יותר כיסתה את ההוצאות. החשבון

הסופי עדיץ לא נעשה, ואנחנו מצפים לו בימים אלה‭". ‬ גס האופרה "לה ביהמ‭, "‬המבוססת ברובה על צוות סולנים מיובא, קוצרת הצלחה. היא הועלתה רק לפני קהל המנויים של הפילהרמונית, אך זהו קהל גדול מאוד, גס בקני מידה אבסולוטיים בהשוואה לבירות מוסיקליות בעולם המערבי. הקפו מגיע בתל אביב לפחות לי25 אלף ואילו בחיפה ובירושלים לעוד ר12 אלף מנויים. _ועדיץ יש דדישה. אומר אברהפ מרון, רובד הפילהרמונית: " יש _צמאון מםוייס לאופרה כאדץ, והמדיניות של התזמורת שלנו להביא פעם בעונה אופרה מלאה או קונצטרטנית‭. "‬ואמנם, למרות שהביקורת ברובה לא החמיאה לאופרה, הקהל מגיב במחיאות כפיים אוהדות, ובערבים אפשר לראות ליד הקופות תור של אנשים שאינם מנויי הפילהרמונית, המתעניינים לשוא ברכישת כרטיסים. את, אץ כמו עסקי ביחד, בעיקר אם אינם בידור סתם, אלא בעלי אופי אמנותי ייחודי והם מיובאים מחו"ל.

חדש ע ‭" ?‬ המסך

המאהג ‭")‬שייף " תל"אג י ) ג דדמד» גירמה קולנועית של מיכל בת אדם‭. )‬גן לוקח בת‭<"‬ לספת של א. ב יהושע‭., ‬המאהב‭. "‬שלושה םיפות אהבה שזורים זה בזה על רקע מלחמת יום הכיפותמ אדסיהורם ( גאון) יוצא לחפש את גבריאל (_רום־טו פולק‭, (‬ המאהב של אשתו אסיה(מיפל _כת־יאדם‭, _(‬שנעלם עם פרוץ המלחמה. בתם המתבגרת של אדם ואסיה מתאהבת בנעים הערבי, העד בד במוסך של אביה ולאדם עצמו יש י םיפור עם החברה של בתו. צילמ דויד גודמינקל.

גלגלי תתתילת ו"רג הו" _תל־אגי‭(*‬ _מלודדמת ספורט. עוד תוצר של אופנת סרטי הספד דט האמריקנים, הפעם על שני אחים, משוגעים לספורט הרכיבה על _אופניים שמתהריס במרוץ השנתי המסורתי הנערך בקולורדו, המלודרמה מגיעה לשיאה כאשד במד'לר התחרות מגלים השניים שחלו במחלה תורשתית חשוכת מרפא. צילד מיס מרהיבים של מרוץ האופניים, של הצלם תו _מיטרמן. ביים ג'ון בדד‭")&‬רעם כחול‭, ("‬על פי תסריט הם של _םטיה סטי"ן‭")'‬תרגילים בהתבגרות‭. ("‬ כוכבי הסרט _קווין _^ט_8ד גר, _תוויד גרנט _וראיי דאון‭'»‬מ_^

סהרורים ( _מהיאון תל ־ א _ג י ‭( _!‬ סאטירה חברתית. דרך _גילגולן של יצירות אמנות ומלאכת מהשבת , כלי חרסינה מהמאה הקודמת, הנופלים לידיד_& של גנבים קטנים, נפרשת גלריה של טיפוסים מוזרים כמו זונה, מנ ק ה רח ו בות , אנשי מכירות פומביות, סוחרי נשק אנשי חוק מושחתים. הבמאי הגרוזיני אוטד יוםליאגי ביים את המיט יוצא הדופן, שזכה בפרס המבקרים בפסטיבל הסת טיט בוונציה 1984 והוקדן לראשונה אצלנו בפסטיבל הסת שיםבחיפד-

משאלת מוות ‭") 3‬הוד" תל"אוגיב ) שעולה. השוטר הקשוח פול קרםי»ג'דלט 3דונפון) החד למשמרת ניריורק ולמלחמת היחיד שלו בפשע והאלי* מות שמשתוללימ ברחובות ניריורק (משימה שכה החל ב"משאלת מוות" 1 ד‭. (2‬העילה הפעם: חבר שהיה קורבן להתעללות. ביים מייקל וינר(שביים גם את שני הסרטים "ת"הראשונים בסדרה‭, (‬הפיקו גולךגלובוס. פסטיבל סרטי פלעי ‭")‬אורלי) א לכבוד הקרנת סרטו החדש של פדדיקו פליני -הםפינה שטה' - שבוע־פסטיבל של כמה מיצירות המופת שלה. סטיתקוך‭_., ‬ג'ולייטה של הרוחות‭, , "‬ וכתנות‭, "‬הליצ* " נים‭", "‬לילות מידיה" ו"קזנובה‭)"‬כל יום סרט אחד‭. (‬ איקי שובל

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩