⁨⁨معاريف⁩ - ⁨מעריב⁩, 23 تمّوز 1980⁩ — ⁨Page 15⁩

מלאו שבתיים לפטירתו ' של' אריה דיםנצייק ז"ל ־ העליה לקברו בבית־העלמין בנחלת יצחק. תהיה מחה יום חמישי, י"א באב תש"ם‭, 24. 7. 80, ‬בשעה ‭. 16, 30‬ ה מש פ ח ה הסעה מהצדמעריב" בשעה ‭.. 16. 00‬בית "מעריב" י• " י י ‭?? : ‬

‭דנדנד^נ^1‬ R _בה אמנו מעוזנו היקרה מוותיקי _בירושלים אלמנת ר' _חנינא־ ז"ל איננה התלויה תצא . היום, יום רביעי‭., ‬י' באב תש"פ ‭, (23. 7. 80)‬בשעה ‭1. 00‬ אחה"צ, מבית ההלוויות ? העירוני ברחוב דפנה ‭, 5‬תל־אביב ותעצור גבית העלמין םנהדריה בירושלים בשעה ‭2. 30‬ אחה"צ, ן ומשם ' להר הזיתים בירושלים. ן אוטובוס •יעמוד לרשות _המלוויש. ‭"" : '‬ המתאבלים: • > פםח ובתיה ?לנתר צפורה ויעקב ברנדשטיץ(אלדד) !רבקה ווילי גרנהולץ דבורה סודנסקי ' חיים לנדגר ‭'?‬_־ ? ־' אסתר וזאב פרידמן הנכדים והניבים ־ ‭!"? ??????»?? n-n-r-‬ו‭,. "??, ??, ? ‬

בצער רב אנו מודיעיש על פטירתו של היקר באדם I יחזקאל הופמן ההלויה תתקיים מתר, יום חמישי י"א באב תש"פ ‭. (24. 7. 80)‬בשעה ‭10. 00‬ לפנה"צ. בבית הקברות בכפר סמיד, חיפה. המתאבלים: אשתו: שושנה בתו: בלהה רינדנאו . י בניו וכלותיו: יעקב ורות מעוז יוסף ומינה מעוז נכדיו, נינתו וכל בני המשפחה

יקירתנו זםדה mm דלבדש'ן בת ר7 בנימין רום ז"ל מלודז' — פולין נלקחה מאתנו בטרם עת ההלוויה תצא היום, יום רביעי, י' באב תש"ם ‭, (23. 7. 80)‬בשעה ‭2. 00‬ אהה"צ ' , מבית ההלוויות העירוני ברחוב דפנה ‭, 5‬תל־אביב, לבית העלמין בקרית שאול. אוטובוס יעמוד לרשות המלווים. המתאבלים: כעלה: דוד זילברשץ בנותיה: אווה־אירית ואורלי , אחיה, אחותה וכל בני המשפחה

השתתפותנו הכנה באבלו של עובדנו המסור מיוחס _יוהודה ; במות בית שריפז ההנהלה והעובדים

_uniwiiBvaagBaBCBinMaBi לשפד‭™. ‬יי. דו־_11הו _1ווק!ןה היקרים השתתפותנו באבלכמ הכבד בהלקח ידידנו וחברנו היקר ועובדנו המסור י ־ראובן‭. ?‬שמואלי ?‭ל''ז‬ . הנהלת מושבי הדרום הבהלת מפעלי מושבי הדרום . הנהלת חברת פתוח מושבי המרכז הנהלתלמושב" " הנהלת עדרי תידר הנהלת יפו־מור הנהלת הוד אווז והעובדים

ברוד דת האמת בצער 'רב וביגון קודר אנו מודיעים i ראובן _זגל פטירתו ללא שמואלי עת :ל _יקירט־ (בן ניםים) ז''ל ההלוויה תצא היים, יום רביעי, י' באב תש"ם ‭, (23. 7. 80)‬בשעה ‭, 12. 00‬מביתנו שבמושב ישרש, אל הר הזיתים בירושלים. (הקבורה תהיה בשעה ‭14. 00‬ בהר הזיתים‭. (‬ אמו, אשתו, בתו, בניו, אחיו, אחיותיו ‭:-‬• י וכל בני המשפחה

בצער רב אנו מודיעים על פטירתה של אמנו שרה קרפיול 'יי התלויה נערכה אתמול. ט' באב חש"מ. צבי אלגת אסתר גביזון ‭__‬־ ‭: _, ‬

אבלה על עובד העש י יל אבי גולן תושב העיר, שנפל כעת מילוי תפסידו ' . ומשתתפת בצער המשפחה יצחק ירון, ראש העיר ותכרי מועצת העיריה

לבנימין ג־ם&_י _וררעננה שר‭!*‬_ל תנחומים על מות אביכם י"י אלברט גבאי . ז''ל פרופ' חיים לייב פקדים

ב־‭_«3»«\‬דיזננוף דחי? דיזנגוף ‭, 116‬ (נזולגםית)

‭_ 0 ‬

כשלו המאמצים לפשר ביו עובדי החוץ ורשות השידור

‭_jk_»‬ כרוך מאירי גל הנפיונוה לפשר כיו עמדות _הצדדיפ נכשלו אתמול והאפשרות שיצומצמו שידורי הטלוויזיה ‭—. ‬ וכ - שלב ' מאוהד יותר אף יופ־ פלןו — הולכתונעשית ' מוחשית יותר. נציגי עובדי החוץ ברשות השידור קיימו אתמול פגישה ארוכה עם נציגי רשות השידור, אך ללא תוצאות, בשל תביעותיהם המוגזמות של עובדי החוץ, כטענת ־רשות. השידור. מתר אמוהה היתה להתקיים ישיבת הוועד המנהל של רשות השידור. אך מסתבר, כי רבים מחברי הוועד. י נמצאים עתה _;בחו"ל •'וספק 'אם אכן תיערך. ישיבה ‭.. _tr‬ •_־‭_-"•‬•־ הבד' הוועד המנהל?של רשות השידור, דני בלוך‭?, ‬טען את-

מול כי הוא מתנגד להוצאת העובדים לחופשה‭!, ‬או לצמצום י שעות שידור‭. :‬אין כל סי- " בת, שבכוח ?הא־ם הקיים לא ימולאו• שעות שידור בחדשות, תכנית אולפן' הפקות מצומצמות ותכניות מיובאות ובן שידורים חוזרים. אפשר לעשות מאמץ כדי להביא מלאי של תכניות יבוא ‭. "ולשדרן‬ מועדון שדרי הטלוויזיה, שהתכנס לישיבה מיוחדת, פירסם הולעה, שלפיה קיימת סכנה ממשית לחיסול רשות השידור העצמאית בכלי ביטוי •חופשי בחברה דמוקרטית, חב־ רי המועדון — אנשי חדשות ותכניות !בכל הדרגים _ ייאבקו נגד !המגמה לפגוע באינטרסים י הציבוריים, שהרשות מייצגת;ונגד הנסיון להפוך 'את הרשות ?לכלי שרת ממשלתי, נאמר בהודעה/־'

השדרים' ?הודיעו, כי הם מתייצבים לימין מערכת החד* שות בטלוויזיה, במאמציה ה* " בלתי נלאים לדווח לציבור על המתרחש במדינה ובחברה חרף הצרת . צעדים ופגיעות מתמידות בה מבית ‭. "ומבחוץ‬ חבר :הוועד המנהל של רשות

השידור, • צבי זינדר' פנה ל־ מנכ"ל , רשות השידור, יוסף לפיד, והציע לפטר את • ירון לונדון ולקבל את התפטרותו של יוסי גודארד, מנהל המחלקה הדוקומנטרית בטלוויזיה. זאת, בעקבות התכעאותמ. בכנס :השדרים השבוע

בל"ל בין‭18. ‬

‭). ‬פוף מעמוד ‭(1‬ של 141 מיליון דולר. החקירה המקפת לא הצליחה 'לקבוע מה עשה פנקס בכסף. יש המניחים כי שילם באמצעותו חובות קודמים שנוצרו כתוצאה מספקולציה 'לא מוצלחת בשוק הסחורות. פנקס השיג מן הבנקים הלוואות

גדולות, ושילם בהן הלוואות קודמות, באמצעות חברה ששלט בהסוקסיל " ס. א‭". ‬ המייצרתגז הצ־ " חולף (המשמש להרדמה‭. (‬ הוא‭:'‬הציג 'לבנקים הוזים מזוייפים עם 'לקוחות ועל סמך אלד‭—, ‬ הם לא בדקו אותם — קיבל אח ההלוואות. ככל־ שעמד בתשלומי ההלוואות הקודמות גבר האמון בו והוא קיבל‭!. ‬הלוואות גדולות -יו‬‭ - תר. !מגזיל !הקלפים התמוטט באשר בנק . בצרפת גילה זיוף באחד המסמכים, פנקס . הגיע לשווייץ מבולגריה ב־1941 ויש שמועות שהיה תקופה מםויימת תושב ישראלי. את אשתו שהיתר. מלצרית במסבאה 'נשא שנתיים לאחר־מכן. ב־‭1<?64‬ התגרשו אבל הוא טס •אליה מדי סופבוע. במותו התבדר כי פנקסי מישכן את כל מניותיו לפתות ארבע פעמים לבנקים שונים‭חברותיו'. ‬ למעשה אי_!נן בבעלותו. האירוניה הסופית של הפרשות עשוייה להימצא בעובדה בי מותו הוא שהציל את חברתו העיקרית סוקםיל ס. א‭". ‬ מפשיטה " רגל. היו לו 'שלוש'פוליסות _ביטוח־תיים והנהנות -במק‬‭- . רה. של מוות היא "סוק־ ‭. "סיל ‬

לא‭D'uiii lU'iiiDn‬ ו11_מחי‭1. _1‬ולו3_שי‭"1 ‬

בתגובה על בתפר שפורהמה אתמול ב"מעריב" _בדכר היעדר מיכשור וכוח אדפ כמכון _לדיאליזה כבית הוליפוולפשוף' בחולון, מודיע משדד הבריאות כי לידיעות " כאילו אין הולי דיאליזה יכוליפ לקבל את הטיפול הדרוש אין בל שחר‭.. ‬ אכן, באחרונה הצטרפו עוד שגי חולים הזקוקים לטיפול " 'בדיאליזה, והם יקבלו את הטיפול בשיטה ובעיתוי שייקבעו על ידי מנהל המכון הנפרולוגי בבית ‭, "החולים‬מוסיפה ההודעה ואומרת‭המכון". ‬‭כמו', ‬ שאר המכונים בבית חולים ממשלתיים, _יחוגבר בכוח !אדם מתאים. במכון לדיאליזה בבית החולים בתל גיבורים נתקבלה תוספת לתקן, של אחות — וזה מספיק _לתיפ־ קוד ראוי בשתי משמרות. לפני י כחודשיים ' וחצי נתקבלה דרישה ממנהל המכון להפעיל משמרת שלישית, ומונתה ועדה שקבעה כי יש צורך ברופא נוסף וחצי תקן אחות, דבר שייעשה כחלק מתיגבור כוח אדם במכוגימ לדיאלי־ זה. תוכננה יחידה מרווחת בבית חתולים חחדש, שבה יהיה מקום 'ל־12 מכונות דיאליזה למתן טיפול דרך כלי הדם, וכן מיבשור למתן טיפול דרך הצפק — שיטה שמנהל המכון מצדד ‭. "בה‬ בכתבה צוין כי לאחרונה צורפו חולים חדשים למכון _תד־זאליזה של בית החולים, מאחר שמכונות הדיאליזה אינן מספיקות לטיפול בשלושים החולים המגיעים מדי חודש. הוחלט לתת לחולים אלה טיפול בכליות דרך הצפק ולא דרך כלי הדם. הרופאים טענו כי שיטת טיפול זו נקבעת, בהתאם למצב החולה, על ידי הרופא המטפל. י

שלחו ציוד כבד לארץ

(פןף מעמוד ‭(1‬ החוקרים סבורים, כי כמה ישראלים היושבים בארה"ב, עסקו במשלוח הציוד לישראל. הם שילמו לבעלי הכליםכםף טוב" תמורת " גניבתם" 'והעברתם לארץ. " _אחר־כך הם הרוויחו הון תועפות ממכירת הכלים האלה בישראל, באמצעות נציגיהם שם. בעלי הכלים בארה"ב ביקשו להרוויח מהעיסקה: גם מהכסף שקיבלו מן הישראלים וגם מהפיצוי של הברח ‭. "הביטוח‬ י _בעקכומ פניית ‭8?‬•

אף. בי. איי. אל נציג משטרת ישדאל כארה''כ, _ניצכ־מישנה _מיבאל בוב־ גר, נפתחה חקירה יפודית כפרשה גפ בארץ• בפעולה מאומצת הצליחה מש־ מרת ישראל לגלות באמור הנגב חלק גדול מן הציוד הכבד שכשלה מ־ ארה"ג. בעלי הכלים הכבדים טענו, כי קנו אותם •בתום־לב מיבואנים שונים. עתה בודקים את הקשר בין •היבואנים האלה לבין הישראלים שעסקו במשלוח 'הכלים הכבדים מ־ י ארה"ב.

ראשי האף. בי. איי. הודו י ד‭". ‬ שבוע במלים חמות למד בוכנר על הסיוע הרב שהוגש להם ועל הפעולה המהירה של מ_^טרת ישראל. ההקירד. של ה־אף. בי. איי. _בניו־יורק העלתה, כי בעלי הכלים ש־ התלוננו על גניבתם עשי זאת תמיד רק לאהר שהציוד שלהם הוטען על האייה לי. ישראל. המכס כחיק ושולמו עליו כל המסים וההיטלים.

סונדרס: אסור לשנות

(פוף מעמוד ‭(1‬ הצדדים למוי'מ 'ועל ידי גורמים‭ אחרים'. ‬, כהרבה יותר מאשר שינוי _מיינהלי. זה ייראה כצעד הד צדדי מטעמה ?של ארה"ב!הקובע מראש את תוצאות המו"מ אשר אמור ?עדיין להתקיים, והחותר תחת עמדתנו משכבר הימים שעתיד העיר צריך להיקבע רק באמצעות ‭, "מ"פו‬קובע סו נדרם במכתבו. המכתב נמסר אתמול למעדיב" על ידי דוברו " של הבר בית הנבחרים וולף. במכתבו •אומר עוד סונדרפ: שתי הנציגויות הללו פוע- " לות עם צדדים ?שונים ולפיכך מדווחות על ההשקפות השונות של אותם 'צדדים. חשוב לנו מאד שהדיווחים יעל השקפות

אלו יהיו גלויי ?לב וללא משוא פנים. עם זה שתי הנציגויות פועלות ?דפי אותו מערך הוראות ובקול אחד בבל הקשור למדיניותה של ‭. "ב"ארה‬ סונדרס ?דיווח לוולף, כי בעקבות שיחות שקיים עפ השגריר בתל־אביב, םמואל לו־ אים, והקונסול בירושלים בראנדון גרובה, הושג ביניהם ההסכם הבא: • ‭. "‬השגריר והקונסול הכללי יוסיפו לפעול מתוך שיתוף פעולה הדוק ולקיים פגישות לעתים תכופות. • הקונסול והשגריר הגיעו לכלל הסכמה שמדיניות ארה"ב בלפי ישראל הובע על ידי השגריר לואיס, לפי !הוראות של הנשיוא ושר החוץ.

9_פם (לואיס) וברנדון " יעשו הסדרים שיאפשרו . לאנשי . השגרירות והקונסוליה לקיים _התיעצויות תכופות יותר ולהיפגש לפחות פעמיים בחו־ דש. • כל המיברקים מהקונ־• סוליה " הכללית בירושלים 'ה* . מכילים דיווחים פוליטיים 'או שיש :בהם מידע הקשור למדיניות יישלהו בעת ובעונה אחת לשגרירות בתל אביב ולמשרד החוץ (בוושינגטון‭, (‬כדי שח־ שגרירות . בתל• !אביב תוכל להגיב בלי הפסד ?של זמן על הנאמר במיברקים. • הפיקוח בוושינגטון על " פעולת השגרירות בתל אביב והקונסוליה בירושלים יוסיף להיות מופקד בידי הידפק, ד‭*. ‬ ישראלי במשרד ‭. "החוץ‬ י

סאדאת: אין 'מנוס מפירוק

(פוף מעמוד ‭(1‬ של ישובים אלה, ואנו לא נוותר על תביעה ‭. "זו‬ אף שלא. היו. חידושים רבים בנאומו של נשיא מצי -רים, אפשר היה להבין. מדבריו, כי מצרים איננה מתכוונת להעלות הצעות או יוזמות חדשות בהמשך שיחות האוטונומיה בשבוע הבא. םאהאת הודה כי השיחות נתקלות בקשיים . והפער גדול. הוא השמיע שוב את העמדה המצרית ‭. :‬הידועה, כי מזרח ירושלים היא הלק בלתי נפרד מיו"ש, וכל שינוי שנעשה בובטל ‭. "ומבוטל‬ " © ממשל עצמי מלא נשיא מצרים הגדיר את ה* מטרה המצרית- כהקמת ממשל . עצמי מלא לפלשתינים ביו'יש וברצועת עזה שפירושוסיום הכיבוש ‭, "הישראלי‬ " סיום הממשל _הצבאי והאזר־ חי ולאתר שלוש שנים של תקופת מעבר יצטרכו הפלש-

תינים להצטרף לשיחות ולהחליט בעצמם על עתידם. תחנות הרדיו והטלוויזיה של מצרים שידרו בשידור ישיר את נאומו של נשיא מצרים, " במלאות 28 שנים להפיכת ה־ ‭. :, 23‬ביולי ושבע שנים למלחמת יום כיפור, שחל ב־0ג בראמאדאן (אתמול) על פי לוח השנה האיסלמי. _־ סאדאת נאם ממעון הנופש שלו באל־ מעמודה באלכסנדריה. כל הצמרת המצרית, ובה שרי ממשלה, נכחו כפגישה שנועדה לציין גפ , מלאות שנתיים לייסוד מפלגת השלטון/ מפלגתו של םאדאת. רעייתו ג'יהאן משכה תשומת לב בתפסה את מקומה בשורה הראשונה, דקות אחדות לאחר תחילת הנאום. e ממזזלוקת _ןןה כמן לא הוזהרה משקיפים דיפלומטיים בקא־ היר שמו לב לעובדה, כי

למרות העמדה הנוקשה שסא־ האת הציג בנושא האוטוגו" מיה, נמנע נשיא מצדים במפורש מלהתייחס למחלוקת הפומבית בינו לבין ראש ה־ ממשלח, מנחם בגין, ונראה, כי חדבר מצביע על מגמת למנוע החרפה נוספת ביחסים. סאדאת יחד חלק ניכר -מ‬‭נאומו- להצגת הפירוד בעולם. הערבי וחוסר היציבות בתוד _וזמדעות הערביות. הוא יצא. לראשונה, בהתקפה חסרת ת?ף. דים על‭.. ‬מפלגת _הפאל_^נגות הנוצריות. בלבנון, אחר־כך ? עשה השיבו־ן " נוקב עם ? הפורים והעיראקים. הוא _איזכר את הרציחות היום־' יומיות של אזרחים סוריים ב־ ידי מהתרתהאחים המוםל־ " ‭, "מים‬והכריז כי סוריה מנסר. כעת להיאחז •בבריה"מ כדי לי הציל את משטרו של _חאפז אסד. _סאדאת קובע כי הסורים הם שרצחו את המדינאי ה־ וותיק צלאח גיטאר בפאריס.

"ההשתלטות הישראלית"

(פוף מעמוד ‭(1‬ זה, אך נסוגה _אחר־כך. נציגכלל" בארה"ב, עוזי רסקין, שניהל " את "מבצע ה‬‭- , "השתלטותהתפטר עקב כך מכלל" והוא נמנה עתה עם קבוצת " המשקיעים, שממנה קיבל מניות בכחצי מיליון דולר. & קכדצת _המשקיעיש עם קבוצת המשקיעים נמ' נים שלושת חתניו של אייזנ־ ברק — יונתן •זוביביצקי (המנהל את עסקי אייזנברג בישראל‭, (‬יגאל דיאמנט_, שהוא בעל המניות הגדול ביותר (באמצעות חברתליבורה" " הרשומה באיים האנטיליים‭, (‬ ומאיר רוזנפלד‭.. ‬כן חברים בה מיכאל אלבין(‭("פריוןל"מנכ‬ ומנחם עצמון — שניהם " פעילים בעסקי אייזנברג — ועוזי רסקין. גם לפריון" הרשומה בבורסה הישראלית " , חלק קטן מהמניות. הברי הקבוצה מחי זיקים בחבילת מניות המעניקה יותר מ־10 אחוזים בתשלובת הטקסטיליונייטד מר־ " צ'נט מנופקצ'‭, "ררס‬שבבעלותה מפעלי טקסטיל, כימיקלים _ופיברגלם באדה"ב. בדרום אמ-

ריקה ובאירופה. מניות התשלובת מפוזרות •בקרב ציבור משקיעים רחב, שאיש מהם אינו מרכז כמות גדולה של מניות. » ממצכ קשה - למשופר לפני כמה שנים צברהיו־ " _נייטד מרצ'נט" הפסדים והיתד? במצב כספי קשה, אך מצבה השתפר ובשנה האתרונה הרוויחה כ־‭?10‬מיליון דולר. לפני כמה הודשים החלה כלל•‭''‬ להתעניין ברכישת מנ- " יותיונייטד מרצ'נט" ואף שקלה " אפשרות לנסות ולהשתלט •על ההברה. יוזם הרכישה היה מר רםקין, שהעריך כי המניות 'נמכרות במחיר נמוך. לאחר שרכשה כ־3 אחוזים מניות התשלובת האמריקנית, החליטהכלל" לסגת. נראה " שהסיבה העיקרית לכך היתה חוסר •הרצון של שני השותפים הגדולים בכלל" — "בנק הפועלים" ובנק " דיםקונט" —‬ ‭" להיכנס לעיסקה זאת. בארה"ב מגביל החוק השתלטות . של _גגסיס . הפעילים

בארה"ב או חברות שבבעלותם על חברות תעשייתיות. כלל" נהשבת על פי הוק זה, " כחברה שבבעלות שני הבנקים אשר לשניהם. עסקי בנקאות מסועפים גארה''יב. » שיבת •הנסיגה נראה שנוסף לקשיים הפורמליים הכרוכים בכך, נרתעו כילל" ובעלי מניותיה יבשל " ההיקף ' הגדול של פעילות ‭,, ‬יו* גייטד מרצ'נט" (מהזזרה גדול מכל ‭("כללמחזור‬ והחליטו " להיפטר" מהמניות. " _לרםקין נראה העסק מבטיח. הוא עניין בעיםקה את אנשי קבוצת אייזנברג, שהוא קשור עימם בידידות אישית (למד באותו !בי"ס עם זובוביצקי, אלבין ו-עצמון‭. (‬אלה נכנסו ל־ עיסקה והציעו לו מניות בחצי מיליון דולר, כדי שינהל אותה בשבילם בארה"ב;לשם כך עזב ‭. "כללאת‬ בחודשים האחרונים " המשיכה הקבוצה לרכוש הבילות של מניות ביוגייטד . "נט'מרצ‬ ‭" כ־10 ביוני פירםמד, באדה"ב, כמתחייב בחוק, פירוש על

רכישותיה, ולאחר זמן — כאשר רכשה מניות נוספות — היא פירסמה הוספת להודעה. עקב הרכישות וההתעניינות כמניות עלה מתירן בבורסת ניו־יורק מכ־6 לכ־8 דולרים למניה. _» התביעה לכיהמ"ש שלשום הגישה החברה האמריקנית תביעה לבית משפט בארה"ב במגמה למנוע מאנ - שי הקבוצה לרכוש מניות נוספות. על פי התביעה, מסתתר מאחורי הרוכשים שאול אייזנברג, המתכוון להשתלט יעל החברה, תוך הסתרת זהותו. מר יונתן זוכוביצקי הכחיש אמש את הדבר בשיחה למע־ " ‭. "יבר‬לדבריו הושקעו ברכישת המניות כ־‭3. 5‬ מיליוני דולרים וסכום זה גייסו חברי הקבוצה בעצמם. אייזנברג אף •לא ידע על הרכישה. אילו היה. אייזנברג מנסה " להסתתר מאחרי , איש קשר' ולהשתלט בעצמו על החברה, היה עושה זאת בדרכים מתוחכמות ייתר ולא באמצעות שלושת חתניו ואנשים העובדים גחברתג" אמר‭*. ‬

מנהלייונייטד מרצ'נמ" היו, לדבריו " , בעפר גפ כעלי החברה והה מתנגדיה לגורפ זר _שייכנפ ל־ עהקיהפ, לבן 'הפ _מנפיפ למנוע זאת בתירוציפ שוי• ;יב — אמר. אנשי הקבוצה מנהלים, לד* בריו, מגעים שוטפים עם מנה־־* לייונייטד ‭_/'נט'מרצ‬ הם תו•* " בעים יצוג במועצת המנהלים להביא למינויו ש יל מר דםקין לתפקיד מינהלי. ביצועי בחברה. בינתיים מתנגדים לכך אנשייונייטד ‭. "נט'מרצ‬נראה שאין " הם חייבים להקצות מקום למשקיעים הישראליים ב־ מועצת המנהלים שלהם‭., ‬עד שתיערך האסיפה השנתית של בעלי המניות בעוד מספר חודשים.

בת 14 מחולון נמלטה עם חייל מכוח האו"ס

מאת נורית דברת נערה ‭u _ni‬ שנעלמה מכיתד _בהולון כשבוע שעבד, נמלטה לאהובה, חייל מנוה האו"ט, המשרת בצפון הארץ ועומד לשיים השבוע את שירותו בישראל. מקום הימצאה לא ידוע, ונעשים. מאמציה לאיתורו שי חייל האו"פ?לשם . מציאת הילדה. הנערה שסיימה את לימודיה בכתח ח' בהצטיינות, היא 'בת למשפחה מסודרת, והוריה עובדים שניהם במקצועות חופשיים. לאחרונה נודע להם בי לבתם יש מאהב המבוגר ממנה בשנים רבות, ומריבות רבות פרצו ביניהם על רקע זה. לפ_0י. כשבוע, כששבה האם מהעבודה, גילתה כי הבת נעלמה מהבית עם בגדיה. ההורים החלו לחפש אהריה, ולאחד מםפד ימים •פנו. למשטרה• בחדרה של הנערה נמצאו מכתבי אהבה שנשלחו אליה מחייל האו"ם, וכן תמונות שלו במדי צבא. מזכיר שגרירות • המדינה 'שהחייל הוא אזרה _שלי ה, וכן נציג כוחות. האו"ם, הבטיחו לעזור באיתור החייל ואהובתו הצעירה‭_.. ‬ י י

צעיר משלומי יצא לדוג נסחף במערבולת ונעלם

צעיר מהעיירה שלומי נעדר מאז אמש, לאהד שיצא לדוג כחוף ההלעי של ראש הנקרה, נפנה למערבולת _ביפ וטדפ נמצא. המקרה אירע בשעה חמש לפנות ערב, כאשר הצעיר, גבריאל מלכה בן 26 משלומי, יצא יחד עם שניים מחבריו לדוג . בחכות בחוף ראש הנקרה. הם עמדו על אחד הסלעים, ומשם. השליכו את החכות למים. לפתע נקרע חוט החכה של גבריאל מלכה. הווא קפץ למים כדי לחציל את מהשנהתר מהחכה, אך נסחף למערבולת בין הסלעים ונעלם. אחד מחבריו קפץ אחריו כדי לחלצו, אך הסתבך גם הוא במערבולת. אז ־ קפץ הצעיר השלישי, שהצליח להוציא אח השני, אך לא את גבריואל מלכה. השניים הזעיקו . למקום את המשטרה. נערכז סריקות בחוף, והוזעקו צוללנים אשר צללו במים במקום היעלמו. עקב החשיכה־ הופסקו החיפושים בים ובחוף, והם חודשו עם בוקר. (ע‭(. ‬

תיקו שני בין קורצ'נוי ופולוגייבסקי גוי ויריבו לב

ויקשור קורצ' פולוגייבסקי סיימו אמש ב־ תיקו את המשתק השני, במסגרת רבע הגמר לאליפות ה־ עולם בשחמט. הדו־קרב בי־ ניהם נטוש בבואנוס-איירס. היום יהיה •יום חופשי ו" _צחר ייערך המשחק השלישי. קורצ'נוי יפתח בלבן.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩