⁨⁨הבקר⁩, 15 آب 1963⁩ — תושבי אשדוד מרדו בשלגון מפא"י [⁨للمقال⁩]

תושבי אשדוד מרדו בשלגון מפא"י

— מאת סופרהבוקר" בדרוש — תוצאות מחידות כאשדוד " , מתפרשות על ידי הציכיר כעיר כמפלח מוכחקת למפא"י, ורכיפ חתושכיפ שחכיעו פאזני תקיותפ, שתקופ חנחלת מועצח ללא מפא"י. חפ מצכיעיפ על חאפשרות הממשית שחקואליציח כמועצה תחיח מורכבת משלושח נציגי חדתייפ (שחיפיעו כרשי־ מח מאוחדת), שני נציגי רשימת ע"ע ("עיירח עצמאית" של רוברט חייפ, ראש המועצה היוצא שחודח ע"י אנשי מפלגתו־מפא"י) לנציג הליפרליפ — איש חמעשח מר אריח

ללנג. קיימת גס אפשרות שניה, אשר אף היא תצכיר ששה נציגים מתוך ‭11‬ הנבחרים. וקיאליציה זו עלולה לקים משלישה נציגי מפא"י ושלושה נציגי הדתייס• אהיז המצכיעיפ - יותר מ-‭70 ‬ אחוז המצביעים באשדוד היה קצת ייתי משבעים אחוז: ‭3517‬ מצב־עים מתיך ‭4782‬ בעלי זכות בחידה, השתתפי כבחייו ת אשר עתידים לייחס להן השפעה על הבחירות העתידית בבאר־שבע ב־‭27‬ בח• ז. , ויש המרחיקים לכת 'מנסים להסיק "מוסר־ השכל" לגכי הבחירית לכנסת. מכאן. ששלישה גורמים עיקריים מזדקרים במסכת־בהירית זו: הילשת מפא"י, עלית־מיבחן של רשימה אישית 'עדתית, ועליה ניכרת במספר המצביעים בעד הליברלים. מפלתה של ספא'", שהתיימרה לשלים גמיעצת

אשדוד ללא שותפים ("ואולי עם אחדות־העבידה") באד. לד. — כך מסבירים אנשי עיר־הנמל הדרומית — כתוצאה מהיותה מסיכפכת ומפי־ רדת. רוברט חיים החלישה מאוד, ־גם , אנשי שאול בן־שמחון (המידח השנ י של מפא-י) הוסיפו. בלש •ן מכפרים משתקפת תמינת תוצאת הבחירות בך: מפא"י ירדה כ־%‭10‬ והיא מהתה עתה רק %‭23 ‬ מכלל המצביעים — ‭817‬ קיל; רשי־ מר. וי, הדתיים, שמרו על אחוזיהס — ‭, 23‬ וזב•־ ב‭791‬ פתקים: ההישג הבילט ביותר - רשימת ע"ע של ריברט חיים: ‭491‬ מצביעים שהעניקו לי שני מנדטים; . חדית" ירדה באחיז אחד ול"אחדות העבודה־ ירידה בשבעה אחיזים; מפ"ם לא זכתה באף ציר יאלו הליברלים — אשר בבחי־ דית לכנסת, ערב מיניי המועצה המקימית' זכי כ־ד2 קול בלבד הע־1 פילו ל־‭! 345 ‬

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩