⁨⁨הארץ⁩, 17 تشرين الثاني 1960⁩ — UNKNOWN [⁨للمقال⁩]

תכנית להקמת, קרית מוזאונים' בת"א פרטים על תכנית לריכוז חפו* זיאונים של תל־אביב במסנרת אי־ מיניסטדאטיבית של מוזיאון הארץ, מסר אתמול בת"א מנהל המוזיאון מד ח. אלפיין. במסיבת עתונאים לרנל פתיחת התצונה של זכוכית מודאנו במוזיאון. פלבד המוזיאון למטבעות המוקם עתה. אומרים להקים מוזיאון למדעי הטבע שהגרעין שלו כבר קיים! מוזיאון לאתנוגיאפיי. שניסויות לו ישמשו אוסף "גנזו'. אוסף התלבשות היהודיות של הגב' במיה בדאון. והחומר שנאסף על ידי , ידע עם"! מוזיאון לזואולוגיה. על יסוד האוסף חגדול של שלדי חיות שברשות האוניברסיטה של תל־ אביב: מוזיאון לחרסי ישראל: ומד זיאון לעתיקות קפריסין. יוון ורומא. כל אלה ירוכזו ב"קדית מוזיאונים* ליד קדית האוניברסיטה של תל־אביב. האוסף להיסטוריה של תל-אביב שבבית שנקר מעבר לבנין המוזיאון לעתיקות תלי־אביב ויפו. שבשטח הגדול ביפו. כןמסר מד *לפרץ על שתי תצוגות שיוצגו במוזיאון הארץ: של נדות עתיקים בחנוכה. ושל כלי חרסינה מתוצרת ואיג'ווד בפסח. תצוגת זכוכית מודאנו כוללת 12 מוצגים, הכל זכוכיות יקרות ופוב־ חדות. מת בנסיבות טרגיות תושב גן השומרון יוסף כהנא גן 33 נמצא אחמול מת בנסיגות טינ־ יוח. טרם נודע הרקע למעשהו.

תובעים חוק שיגדיר זכויות אופטיקאיס כנט של אומסומטריסטים בישראל. בהשתתמות ‭32‬ אורחיט מחו"ל, נמ* תה אור ליום ד' ב"בית ציוני אפריקה" בתל־אביב, בנוכחות אופטי־ קאים ויצרני מכשירים אופטיים. לכנס הגיעי ‭38‬ אופטו&טריסטים סאנגליה, נציגה אחת מדדום אמריקה, נציג איגוד האופטומטריסטים באדה"ב ושני נציגים מהולנד. גץ הבאים — מד ג'ורג' ג'יילס, נשיא האיגוד הכיגלאוטי של האוטטוסטייסטיפ. פר ס. א. פליק, נשיא ה־ איגוד באנגליה ופר הרי מרימן, יועץ וופועצח הפקצועית לענף זה באנגליה. בכנס, שייפשך שלושה ימיט. נשמעו אתמול הרצאות מקצועיות מטי המומחים שהגיעו מ* חו"ל. •י אברהם גילר, . מזכיר התאחדות האומטוטטרימטים בארץ, אמד אתמול גת"א, כי הענף תובע הקי־ קת הוק, שינדיר מי אומטיקאי ופי אופטומטריסט, כדי שהציבור יהיה טוגן . מפני כל מיני ווכלי סייקית המוכרים גם משקטיים". האוטטו־ מטריסט. לפי דבריו, רשאי לבדוק את הראיה ולחתאיפ משקפיים ללקוח, בעוד שהאופסיקאי דשאי לע* שות זאת רק על סמך תעודת רופא עיניים. בהעדר חוק שודד . סישסוש תחומים" בשטח זה. התאתדות האופטומטריסטים בישראל, שהוקמה ‭. 1951*3‬ פונה כיום ‭15‬ הבריש. שהשתלמו בגתי־ספר ' מיוחדים באירופה במשך 4 שנים.

⁨الضغط على "إلغاء" توقف الإرشاد. الضغط على "موافقة" أو أي مكان آخر تكمل الإرشاد⁩

⁨لإخفاء مربع المعلومات أو ضبط عرض المستعرض⁩

⁨لتكبيرالمستعرض⁩

⁨لتصغير المستعرض⁩

⁨الإنتقال للعدد السابق⁩

⁨الإنتقال لصفحة المعلومات حول العنوان- استعراض قائمة كل الأعداد⁩

⁨الإنتقال للعدد التالي⁩

⁨استعراض نتائج البحث السابقة⁩

⁨العودة لقائمة نتائج البحث⁩

⁨استعراض نتائج البحث التالية⁩

⁨الضغط على الزر الأيمن للفأرة من أجل استعراض الخيارات⁩

⁨إتاحة حالة رقابة الجودة⁩

⁨بدء القصّ⁩

⁨تقريب⁩

⁨إبعاد⁩