מוסיקה
להגדלת הטקסט להקטנת הטקסט- כתב עת
כותר |
מוסיקה : מגאזין על צלילים ואנשים. |
---|---|
כותרים נוספים |
מוזיקה : מגאזין על צלילים ואנשים. מגזין על צלילים ואנשים |
יוצרים נוספים |
סתוי, זיסי, 1939-2021 (עורך) רון, חנוך, 1936- (עורך) |
מוציא לאור |
תל-אביב : מוסיקה עתונות |
שנה |
1987-1989 |
הערות |
חדל להופיע |
שפה |
עברית |
סימול |
JMB 04999 |
מספר מערכת |
990024117540205171 |
תנאי השימוש:
איסור העתקה
יתכן שאסור להעתיק את הפריט ולהשתמש בו עבור פרסום, הפצה, ביצוע פומבי, שידור, העמדה לרשות הציבור באינטרנט או באמצעים אחרים, עשיית יצירה נגזרת של הפריט (למשל, תרגום, שינוי היצירה או עיבודה), בכל צורה ואמצעי, לרבות אלקטרוני או מכני, ללא הסכמה מראש מבעל זכות היוצרים ומבעל האוסף.
לבירור אפשרות שימוש בפריט, יש למלא טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
מידע נוסף: הפריט עשוי להיות כפוף לזכויות יוצרים ו/או לתנאי הסכם.
אם לדעתך נפלה טעות בנתונים המוצגים לעיל או שקיים חשש להפרת זכות יוצרים בפריט, אנא פנה/י אלינו באמצעות טופס בקשה לבירור זכויות יוצרים
תצוגת MARC
תגיות
פריטים קשורים
- רשומה מקושרת: הזר המוזר של הכנור.
- רשומה מקושרת: ההגדה לבית סטרדיבריוס.
- רשומה מקושרת: צ'ארלי מינגוס האיש שאינו ישן לעולם.
- רשומה מקושרת: הרומנסה היהודית הספרדית: מסורת שוקעת.
- רשומה מקושרת: לנגן שוברט.
- רשומה מקושרת: מנגני קומפקט: מה להעדיף.
- רשומה מקושרת: סטריאו 89 חידושים אחרונים.
- רשומה מקושרת: קלאודיו אראו בן 85.
- רשומה מקושרת: מאהלר, בצועים הסטוריים.
- רשומה מקושרת: כאן מתועדת המוסיקה הישראלית.
- רשומה מקושרת: גן עדן מוסיקלי של שוטים.
- רשומה מקושרת: ברכט והיהודים שלו.
- רשומה מקושרת: הצ'מבלו חוזר.
- רשומה מקושרת: ברק הברוק.
- רשומה מקושרת: מיטרופולוס.
- רשומה מקושרת: פוסט-מודרניזם גם בג'ז.
- רשומה מקושרת: שוברט דיסקוגרפיה.
- רשומה מקושרת: ג'ון קולטרין: עולם טוב יותר בכוחה של המוסיקה.
- רשומה מקושרת: מוצרט במלים.
- רשומה מקושרת: קורצווייל 250 בקר בישראל.
- רשומה מקושרת: אלמה מאהלר בארץ-ישראל.
- רשומה מקושרת: מוסיקה עם נוף ירושלמי.
- רשומה מקושרת: ריכרד וגנר מתוס ואידיאולוגיה.
- רשומה מקושרת: קרו היער: הסטוריה קשיים סגנונות וחיוכים.
- רשומה מקושרת: הג'ז החדש: עדין מחפשים את האמת.
- רשומה מקושרת: בכורה וינאית לאופרה נשכחת של שוברט.
- רשומה מקושרת: אולם הקונצרטים חי וקים.
- רשומה מקושרת: שוברט והמלים.
- רשומה מקושרת: לביא שאג ואוי לאזנים :
- רשומה מקושרת: הקומפקט דיסק כובש את החנויות.
- רשומה מקושרת: המדף המוסיקלי העברי.
- רשומה מקושרת: מוסיקה ותאטרון כתאומי סיאם.
- רשומה מקושרת: המהפך החדש בזמר הישראלי.
- רשומה מקושרת: האם אפשר לשפר עוד את הקומפקט-דיסק.
- רשומה מקושרת: מאהלר ופרויד ספורה של פגישה.
- רשומה מקושרת: אנדרה הידו: הסרוב להתבגר.
- רשומה מקושרת: בלי בך ומוצרט במכונית.
- רשומה מקושרת: היהודי של מוצרט.
- רשומה מקושרת: מרדכי רכטמן מר בסון.
- רשומה מקושרת: גורדון סטיוארט: אני מאמין בצליל הרדיופוני.
- רשומה מקושרת: סשה ארגוב: איש אחד שהוא סגנון.
- רשומה מקושרת: הקשר הבטהובני של שוברט.
- רשומה מקושרת: לורי אנדרסון: הרוק כמולטי-מדיה.
- רשומה מקושרת: להכיר את המוסיקה שהילדים אוהבים.
- רשומה מקושרת: דביסי בעולם הליצנים.
- רשומה מקושרת: פריצת הדרך של המחול הגרמני.
- רשומה מקושרת: הרהורים על יהדותו של מאהלר.
- רשומה מקושרת: האופרה "החיילים" של צימרמן חויה מזעזעת.
- רשומה מקושרת: מלחין ישראלי מהו החלום שלך.
- רשומה מקושרת: צלילים על גלגלים.
- רשומה מקושרת: הפסנתר אתמול והיום.
- רשומה מקושרת: למד מוסיקה בהדרכת מחשב.
- רשומה מקושרת: להיות מלחין להיות יהודי.
- רשומה מקושרת: סטרוינסקי החומה הגבוהה של הבלט המודרני.
- רשומה מקושרת: כך השלמתי סונטה בלתי גמורה של שוברט.
- רשומה מקושרת: להתחיל להאזין.
- רשומה מקושרת: מלחינים בצד הדרך.
- רשומה מקושרת: המזרח והזמר העברי.
- רשומה מקושרת: זה הכשרון הפסנתרני הגדול ביותר מאז ליסט.
- רשומה מקושרת: לאונרד ברנשטין בן ה-30 על מאהלר.
- רשומה מקושרת: כרטיס הבקור של המחול היפני.
- רשומה מקושרת: המחול הגרמני היום: דיוקן של שלש יוצרות.
- רשומה מקושרת: עוגב חדש בא לעיר.
- רשומה מקושרת: המחשב בשרות המוסיקה.
- רשומה מקושרת: להתחיל לנגן.
- רשומה מקושרת: אבל ארליך מלחין.
- רשומה מקושרת: שוברט הרהור על ביוגרפיה ויצירה.
- רשומה מקושרת: ברטוק וקודי בין שתי מלחמות עולם.
- רשומה מקושרת: בצוע אותנטי יומרה מופרכת.
- רשומה מקושרת: מהפכת הטנגו של אסטור פיאצולה.
- רשומה מקושרת: אברהם צבי אידלסון אבי חקר המוסיקה היהודית.
- רשומה מקושרת: הזמר העברי והמוסיקה האמנותית :
- רשומה מקושרת: קלאודיו אבאדו - ראיון.
- רשומה מקושרת: לשיר מאהלר להיות אדם.
- רשומה מקושרת: ג'אז בלי דעות קדומות.
- רשומה מקושרת: שנים-עשר המפלאים של עולם הנצוח.
- רשומה מקושרת: מי עבד את "התקוה".
- רשומה מקושרת: אני מנגן ג'ז. נקודה.
- רשומה מקושרת: הרמקולים שלך.
- רשומה מקושרת: כך נקרע לבי בין האהבה לכאב.
- רשומה מקושרת: בטהובן.
- רשומה מקושרת: מסע בעקבות יוהן סבאסטיאן.
- רשומה מקושרת: פוסט-מודרניזם במוסיקה בת זמננו.
- רשומה מקושרת: מאהלר והאלמות.
- רשומה מקושרת: אין גלולת-פלא נגד פחדי במה.
- רשומה מקושרת: לקנות פסנתר.
- רשומה מקושרת: המוסיקה המזרחית מציאות ודמיון.
- רשומה מקושרת: שלטון האמרגנים.
- רשומה מקושרת: אפיפיור התרבות של גרמניה.
- רשומה מקושרת: מוסיקת העידן החדש" אפשר גם להנות.
- רשומה מקושרת: פרנק זפה קונצרן מוסיקלי.
- רשומה מקושרת: להתחבר ישר אל המוסיקה.
- רשומה מקושרת: הרוק הישראלי בן 18.
- רשומה מקושרת: מאהלר שלי.
- רשומה מקושרת: בתי הספר הגדולים שוקעים בתי הספר הקטנים עולים :
- רשומה מקושרת: בשבח האופנה במוסיקה.
- רשומה מקושרת: מוסיקת הקסטות לא מוסיקה מזרחית.
- רשומה מקושרת: הרומן שלי עם מאהלר.
- רשומה מקושרת: שלמה בר: נקודת המוצא היא המלה.
- רשומה מקושרת: ליסט האציל.
- רשומה מקושרת: מה רוצים מסטרדיוריוס.
- רשומה מקושרת: ג'ון מקלפלין החפוש וההתחדשות.
- רשומה מקושרת: אופרה: לכתוב לברית.
- רשומה מקושרת: חדושים במערכת הסטריאו של מכוניתך.
- רשומה מקושרת: האמת עוברת בין שתי אזניך.
- רשומה מקושרת: לקנות מגבר.
- רשומה מקושרת: החלילית עכשיו.
- רשומה מקושרת: פורטונגלר.
- רשומה מקושרת: אמנון וולמן - מלחין.
- רשומה מקושרת: לנגן בלי כאב ובלי מתח.
- רשומה מקושרת: מאהלר עדין ממתין.
- רשומה מקושרת: לכתב מוסיקה לתאטרון.
- רשומה מקושרת: ברכה צפירה. חלוצה.
- רשומה מקושרת: "1812" המוזות והתותחים.
- רשומה מקושרת: אופרה: לעצב תפאורה.
- רשומה מקושרת: קיץ אחד בחייו של שופן.
- רשומה מקושרת: עם הפנים למזרח.
- רשומה מקושרת: לעבד שיר ישראלי.
- רשומה מקושרת: להתחיל לנגן בתפים.
- רשומה מקושרת: לשיר שוברט.
- רשומה מקושרת: הברוק בג'ינס.
- רשומה מקושרת: תשואות הקהל.
- רשומה מקושרת: ילדים אוטיסטים עושים מוסיקה.
- רשומה מקושרת: הקלטות מאהלר בדורנו מברנשטין עד טנשטדט.
- רשומה מקושרת: האחים.
- רשומה מקושרת: האונגרד מת.
- רשומה מקושרת: ברכט ויל המוסיקה המוסיקה והתאטרון.
- לרשימת הפריטים
יודעים עוד על הפריט? זיהיתם טעות?